Een leerstoornis waarvan men er nog steeds niet uit is of het nou bestaat of een verzamelnaam is van een heleboel dingen tegelijkquote:
ik ken t niet. Waar staat t voor?quote:Op zondag 3 april 2011 17:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Een leerstoornis waarvan men er nog steeds niet uit is of het nou bestaat of een verzamelnaam is van een heleboel dingen tegelijk
ADHD XLquote:Op zondag 3 april 2011 17:13 schreef Toekito het volgende:
ik zou volgens sommige ook ADHD hebben...........hoe ze daar nou bij komen?
Non verbal learning disorder,quote:
Nonverbal Learning Disorderrrquote:
Zit jij aan de kant het autistische spectrum of aan de andere kant van het geheel ?quote:Op zondag 3 april 2011 17:14 schreef sararaats het volgende:
Ze hebben me helemaal binnenstebuiten gedraaid met onderzoeken enz...
Jah halloquote:
No ideaquote:Op zondag 3 april 2011 17:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zit jij aan de kant het autistische spectrum of aan de andere kant van het geheel ?
En dan nu weer doen alsof het zondag isquote:
Anders geformuleerd:quote:
Ik heb net snert opquote:
Dat zijn allebei dingen die binnen het autistisch spectrum vallen laiverdquote:Op zondag 3 april 2011 17:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Anders geformuleerd:
Overzie je een grote hoop informatie wel of niet..
Ik bedoel dan bijvoorbeeld meerdere opdrachten ineens krijgen.......
en
Kun je gesprekken tussen andere mensen gemakkelijk begrijpen of heb je soms het idee dat je niet weet waar het over gaat ?
doperwten is een zondag hap, ik eet straks shoarma wrapsquote:
Bij teveel prikkels ineens sla ik in paniek.quote:Op zondag 3 april 2011 17:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Anders geformuleerd:
Overzie je een grote hoop informatie wel of niet..
Ik bedoel dan bijvoorbeeld meerdere opdrachten ineens krijgen.......
en
Kun je gesprekken tussen andere mensen gemakkelijk begrijpen of heb je soms het idee dat je niet weet waar het over gaat ?
Lekker hoorquote:Op zondag 3 april 2011 17:20 schreef wel.o.k het volgende:
doperwten is een zondag hap, ik eet straks shoarma wraps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |