3?? thijs heeft broertjes en zusjes gekregen??quote:Op zondag 3 april 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
Poes die drie krijsende kinderen aan zijn oren laat trekken en na 5 minuten maar eens weg loopt![]()
Hij heeft al een tijdje twee nichtjesquote:Op zondag 3 april 2011 18:11 schreef Barretje80 het volgende:
3?? thijs heeft broertjes en zusjes gekregen??
OKeequote:Op zondag 3 april 2011 18:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, die vindt echt alles goed![]()
Als hij het echt vervelend vond had ik natuurlijk wat gedaan, maar zo lang hij spinnend en kopjesgevend dat kindergeweld over zich heen laat komen vind ik het prima.
Natuurlijk weten de kinderen ook heus dat ze niet te hard aan oren moeten trekken, anders had poes het ook echt niet zo lang goed gevonden
en is daar een reden voor? of gewoon, eventjes...quote:
pracktique fotoquote:
Veel plezier met soldaatje spelenquote:Op zondag 3 april 2011 18:25 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga ook maar eens wat eten soldaat maken
Nahjah het is een klein bedrijf, dus het houdt gewoon een keer opquote:Op zondag 3 april 2011 18:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Balen zeg, net nu de bouw weer een beetje begint aan te trekken, maar dat is aan de voorkant van de bouw (tekenen/plannen/voorbereiden) eigenlijk alleen nog te merken, de achterkant (uitvoering metselen en afwerken) moet nog een poos geduld hebben![]()
En gedeeltelijk afgekeurd maakt het er niet gemakkelijker op
Dan zet ik het wel op slot, we kunnen net zo goed stoppen!quote:Op zondag 3 april 2011 18:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
6 minuten geen post in de KSC? Het is waarlijk een schande!
Over en uit. Slotje erop. We zitten de laatste maanden qua posts toch op ons hoogtepunt, mooi moment om te stoppen.quote:Op zondag 3 april 2011 18:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zet ik het wel op slot, we kunnen net zo goed stoppen!
Morgen tentamenquote:Op zondag 3 april 2011 18:39 schreef wel.o.k het volgende:
eten op, afwas klaar, nu nog koffie![]()
en dan morgen weer werken
Ah! Een lotgenoot!quote:
Elke maandag tentamensquote:Op zondag 3 april 2011 18:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ah! Een lotgenoot!
Waar gaat jouw tentamen over?
Serieus?quote:Op zondag 3 april 2011 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Elke maandag tentamens
Ik heb er eigenlijk twee: Actualiteiten en Overheid 1
ja serieus en nee ik studeer Toegepaste psychologie. Maar dit is de minor Algemene Ontwikkelingquote:Op zondag 3 april 2011 18:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Serieus?Studeer je dan journalistiek met die actualiteiten-tentamen?
Ik heb er gelukkig maar eentje.
Toevallig TP bij Saxion?quote:Op zondag 3 april 2011 18:43 schreef Fha het volgende:
[..]
ja serieus en nee ik studeer Toegepaste psychologie. Maar dit is de minor Algemene OntwikkelingDus vandaar.
Mjah helaas welquote:Op zondag 3 april 2011 18:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Toevallig TP bij Saxion?
Wat moet ik mij bij die minor voorstellen?
Ha! Ik studeer maatschappelijk werk en dienstverlening bij Saxion. En herkenbaar, is het bij ook altijd zo'n sores met inschrijven voor de tentamens?quote:Op zondag 3 april 2011 18:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah helaas wel
Dat je heel veel verschillende lessen hebt van verschillende docenten over verschillende onderwerpenOverheid, Europa, Biologie, Christendom, Wetenschap.. van alles
had je gisteren toch gedaan?quote:Op zondag 3 april 2011 18:47 schreef Pien85 het volgende:
Ohja, ik zou ook nog iets met schoolboeken gaan doen vandaag
dat kan harderquote:Op zondag 3 april 2011 18:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Mijn hele bureau trilt door de boxjes bij dit nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |