quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:10 schreef meneertje1972 het volgende:
hallo is het leuk? zet 'm net aan...
hallo , ja ik mistte mn danspartner alquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:10 schreef meneertje1972 het volgende:
hallo is het leuk? zet 'm net aan...
de tor, helaas overleden en begravenquote:
Wat is haar nick daar?quote:
Dat was die vernaggelde kever toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:11 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
geen idee dr komen er steeds meer![]()
ik hou het bij stef
Helemaal niets, Aafke was toen gewoon ontzettend para ofzo sloeg totaal nergens op en als klap op de vuurpijl probeerde ze iedereen, zonder succes, te overtuigen achter het geheim van gerard aan te gaan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:11 schreef Noelle06 het volgende:
Wat heb gerard ocver Aafke zgezegt wat zo erg zou moeten zijn ???
Bollentjes slikker ?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:11 schreef Stability het volgende:
[..]
hallo , ja ik mistte mn danspartner al
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:11 schreef soyChantal het volgende:
[..]
echt eng, jij denkt en zegt zo vaak hetzelfde als ik
Haha steeds datzelfde huppeltje van Lijzige Lauraquote:
Whahahahhaaha LekkerSimpel door de bochtquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is te weinig:
De ter dood veroordeelde wordt met elektroden op hoofd en ledematen in de stoel gebonden. Vervolgens wordt een elektrische stroom van circa 20 ampère bij een aanvankelijke spanning van 2000 volt door het lichaam gestuurd. De hersenen worden hierbij zodanig verhit dat de veroordeelde overlijdt.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Elektrische_stoel
Hij dacht dat ze een man was. (Of wist ze dat al?)quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:11 schreef Noelle06 het volgende:
Wat heb gerard over Aafke gezegt wat zo erg zou moeten zijn ???
Bollentjes slikker ?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:13 schreef meneertje1972 het volgende:
het is elke keer hetzelfde heb nog niks gezien maar ik doe een gok....
- ze krijgen weer dezelfde cd te horen
- laura drinkt weer ranja
- gerard is de leukste en steelt de show
- alex denkt dat ie wat is met laura maar het is een loser
- monique zuipt en wil weer hard genomen worden door maikie maikie
zit ik zo goed?
ja ik mistte mn danspartner ...........quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:13 schreef meneertje1972 het volgende:
- laura drinkt altijd ranja
- gerard is het leukste en steelt de show
zit ik zo goed?
zit ik zo goed?
wijziging, maik drinkt deze keer niet dus die gaat mo in de gaten houden?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:13 schreef meneertje1972 het volgende:
zit ik zo goed?
Je vergeet gewoon dat er nog niet gedrukt is het laatste uurquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:13 schreef meneertje1972 het volgende:
zit ik zo goed?
zit ik zo goed?
Jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:13 schreef meneertje1972 het volgende:
zit ik zo goed?
hahaha wil je weer pijn aan je voeten?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:13 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ik mistte mn danspartner ...........
ja dacht het wel...Aartquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:13 schreef md89 het volgende:
[..]
Hij dacht dat ze een man was. (Of wist ze dat al?)
Mo jankie doenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:13 schreef meneertje1972 het volgende:
zit ik zo goed?
let's hopequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:13 schreef Dark het volgende:
Volgende week, week van de waarheid, alle maskers af!
Open nominaties, leugendetectors, you name it, we get it!
Mo knijpt hem als een ouwe dief en probeert haar straatje schoon te vegen![]()
Het beloofd een TOP week te worden
Nou ik denk het niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:13 schreef meneertje1972 het volgende:
zit ik zo goed?
Geduld.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
wou dat er eens heel spectaculairs gebeurde verrrrrrrrrrrrdomme!
ja graagquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:14 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
hahaha wil je weer pijn aan je voeten?
zit ik zo goed?
Het is uitgekomen op de dag dat ze erin gingenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:15 schreef iBenny het volgende:
Dit nummer kennen ze toch niet? Is pas uitgekomen toen ze het huis al in waren
Dan begint de week van de waarheid dus verwacht ook open nominatie iedereen op iedereen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:15 schreef meneertje1972 het volgende:
maar is maandag open nominatie dan of vrouwen op mannen?
pas amiricano
De Belgische begint morgenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:15 schreef Karina het volgende:
Wel leuke kostuums, maar volgens mij is carnaval al lang over.
Nu die jurk zo kort is, zie je ook een paar rare bewegingen met haar voetenquote:
Oh vind ik wel, of Zwarte Piet pakkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
De Belgische begint morgen
En het zijn niet echt Carnavalspakken toch?
dat is de bekstepquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:16 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nu die jurk zo kort is, zie je ook een paar rare bewegingen met haar voeten
Ze danst dat het lijkt of ze elk moment wil gaan headbangen.
Steeds hetzelfde huppeltje
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:16 schreef iBenny het volgende:
Maik trekt ook steeds meer naar Geer toe he?
hoop dat hij het licht zietquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:16 schreef iBenny het volgende:
Defenitly. No party without flying Aafje.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:16 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nu die jurk zo kort is, zie je ook een paar rare bewegingen met haar voeten
Ze danst dat het lijkt of ze elk moment wil gaan headbangen.
Steeds hetzelfde huppeltje
zit ik zo goed?
hij wil ook miljonair wordenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:16 schreef iBenny het volgende:
Sharon is een wijze meid. Ze wordt onderschat daar omdat ze 20 is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:16 schreef Dark het volgende:
Karim probeert een wit voetje te halen bij Sjer.....
Sjer - dan moet je me er wel inhouden meneer!
Of de week van de waarheid begint met dat de kijkers beslissen wie eruit gaat.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dan begint de week van de waarheid dus verwacht ook open nominatie iedereen op iedereen.
Maik mag en kan zichzelf zijn bij Geer!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:16 schreef iBenny het volgende:
Dat zeg ik...Aaf is er niet....quote:
Als ze weer thuis is gaat ze Fok! zeker bekijken, maar de kans dat ze hier komt posten is nul komma nul, Dat weet ik bijna voor 200.000% zeker.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zou Mo ook aan gisteravond terugdenken met de filmpjes... Dat ze iedereen liet wachten.. Zal mij benieuwen of ze ook schrikt van wat er nu eigenlijk zichtbaar is!
dansen lukt nog niet helemaal!quote:
dat zou wel vet zijn iigquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
dus de week van de waarheid begint met het bericht van mamajo ??
Ze hebben gehoord dat ze voor de camera zei dat ze piercer isquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Haar geheim is nog niet getoond aan de bewoners toch?
Als ze lef zou hebben.. Maar ja, dat zal dan wel weer niet, die zal dan de madame wel willen uithangen.. en met madame bedoel ik niet een hoerenmadam!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze weer thuis is gaat ze Fok! zeker bekijken, maar de kans dat ze hier komt posten is nul komma nul, Dat weet ik bijna voor 200.000% zeker.
Ok, maar dat zat niet in de daily gisteren.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze hebben gehoord dat ze voor de camera zei dat ze piercer is
Ook zo lekker in de maat .... echt yoppiequote:
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok, maar dat zat niet in de daily gisteren.
Sommigen hebben idd het ritmegevoel van een dronken ezel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:20 schreef Wolkje21 het volgende:
[..]
Ook zo lekker in de maat .... echt yoppie
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:20 schreef Stability het volgende:
ik zal het licht ff aandoen
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/04/02/1301733039-410.jpg
Het is een foutje van hun, die knippen ze er altijd uitquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat nou tuurlijk niet, dat laten ze anders altijd wel zien.
Psies...ook zo Laura...Net niet...quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:21 schreef mazaru het volgende:
Alles wat die jongen doet, is het zo ontzettend 'net niet'
[ afbeelding ]
Alleen vanavond?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:21 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik vind dat Alex een beetje op grover lijkt vanavond...
[ afbeelding ]
eigenlijk best sneu.. want hij denkt dat ie HET is..quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:21 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Oe, goeie!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
Aha ok.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is een foutje van hun, die knippen ze er altijd uit
Het was vast en zeker nog niet de bedoeling dat ze dat wisten. Aafke vertelde het iets te hard
Misschien weten ze het al van JO en mogen ze niks zeggen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:21 schreef rico80 het volgende:
Niemand gehoord wat Mo tegen Flip zei, waar Jo bij stond, maar meteen met sssstt gebaar voor de lippen, en "het is echt over" of zoiets... Kon niet goed opmaken of t nu over haar en maik ging, of alex en laura echt heel vaag :S
En Laura denkt ook dat ze HET is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
eigenlijk best sneu.. want hij denkt dat ie HET is..
Jouw vent is altijd op zijn best op een feestje, dus ik geniet welquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Hallo allemaal, is het hier een beetje gezellig en genieten jullie van de beelden?
Maar hij heeft aan dit avontuur wel weer hele leuke vriendjes overgehouden!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:21 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Naar omstandigheden is het wel te pruimen ja. Er zijn zowaar bewegende beelden te detecteren vandaagquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Hallo allemaal, is het hier een beetje gezellig en genieten jullie van de beelden?
Ja nou uhm we genieten maar van 1 iemand hequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Ja die duivel hequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Hallo en jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Met daarbij de bekentenis dat het in scene gezet isquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
ja echt geweldig geer als strontvliegquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
hoi fennekequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Jep! dat heeft Alfons tegen sommige fokkers (greys, gert en pietje volgens mij) vertelt tijdens de live showquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef meneertje1972 het volgende:
weet iemand dat? is het open nominatie?
quote:
Hoi Fenneke, ik wel. Jij ook ?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Nee sorry Fen...het is soms echt te saai...gelieve dat je dat eens meld bij Alphons als je de live shows weer bezoekt....het begint steeds triester te worden dat Secret Story...quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Gerard is echt zo gek als een deur .. ik lach me gekquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Je man is echt lachen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
ok gaaf. Heeft iemand de lijst van de laatste open nominatie wie/wie toen nomineerde? Misschien kunnen we op basis daarvan een prognose maken (met de kennis van nu erbij).quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:24 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jep! dat heeft Alfons tegen sommige fokkers (greys, gert en pietje volgens mij) vertelt tijdens de live show
Je bent nog erger dan meneertje, die herhaalt alles gedoseerd jij doet het 4x in één post, hahahahaquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
hoop dat hij het licht ziet
het is vol te houden. Voor echte gezelligheid gaan we naar de burenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Je man is leuk!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Aaf staat er wel om bekend dat als ze fluistert ze haar nog aan de andere kant van het huis horen ja.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is een foutje van hun, die knippen ze er altijd uit
Het was vast en zeker nog niet de bedoeling dat ze dat wisten. Aafke vertelde het iets te hard
Volgens mij ging het wel over een relatie, direct erna ging het over een ex en curacao.. Erg vaag..quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef shomila het volgende:
[..]
Misschien weten ze het al van JO en mogen ze niks zeggen.
Ja zekerquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Hoi wat een leuke vent heb jij zeg lach me gek.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Zonder hem zou er helemaal geen zak meer aan zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Jouw vent is altijd op zijn best op een feestje, dus ik geniet wel
Zolang Geer in beeld is, is het helemaal genieten!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Ja daar houdt Geer wel van ja helemaal met z'n duivelse pakjequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Jouw vent is altijd op zijn best op een feestje, dus ik geniet wel
Alle stemmen zijn hier terug te vinden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Secret_Story_%28Nederland%29quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:25 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ok gaaf. Heeft iemand de lijst van de laatste open nominatie wie/wie toen nomineerde? Misschien kunnen we op basis daarvan een prognose maken (met de kennis van nu erbij).
Heb je hem over de bank zien springen? Te Gek!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:26 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ja daar houdt Geer wel van ja helemaal met z'n duivelse pakje
Kijk ik ook liever naar dan naar Gerardquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef waxmask het volgende:
aaaargh elke keer als Fenneke langskomt een hele zooi slijmerds die op Geer geilen....nou ik schurk wel tegen de borstpartij van Fen aan dan...
Thanksquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Tiesto vs. Diplo ft. Busta Rhymes - C'mon (Catch Em By Suprise)
Negatieve feedback mag ook hoor, ieder z'n mening!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef waxmask het volgende:
aaaargh elke keer als Fenneke langskomt een hele zooi slijmerds die op Geer geilen....nou ik schurk wel tegen de borstpartij van Fen aan dan...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef waxmask het volgende:
Met al die andere tokkies in dat pand vallen die paar kleine op- of aanmerkingen echt totaal niet meer opquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Negatieve feedback mag ook hoor, ieder z'n mening!
Whahahahhaaaaquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef Day het volgende:
Nou weet ik waar dat dansje van Laura me aan doet denken: aan een dressuurpaard!
Wellicht heeft Flashbox het kunnen vangen, mss hadden ze het over hun eigen stem-afspraken enzo.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:21 schreef rico80 het volgende:
Niemand gehoord wat Mo tegen Flip zei, waar Jo bij stond, maar meteen met sssstt gebaar voor de lippen, en "het is echt over" of zoiets... Kon niet goed opmaken of t nu over haar en maik ging, of alex en laura echt heel vaag :S
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef Day het volgende:
Nou weet ik waar dat dansje van Laura me aan doet denken: aan een dressuurpaard!
We zijn ook heel dol op Stef!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Je mag em zeggen dat veters in adidas nog steeds nergens op lijktquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Je vertelde eerder dat je op je eigen vrouwtje ging duiken. Had ze hoofdpijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef waxmask het volgende:
Dit dus.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef rico80 het volgende:
[..]
Met al die andere tokkies in dat pand vallen die paar kleine op- of aanmerkingen echt totaal niet meer op
Nee maar kom op:quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Dacht meer aan een aangereden lantaarnpaal die net niet omvalt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef Day het volgende:
Dat dus.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Toch zijn SST-feestjes zonder Aafke niet compleet
Tja, de hele dag lopen ze op Geer te geilen, niet alleen als Fenneke langs komtquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef waxmask het volgende:
Misschien zijn ze al klaar?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je vertelde eerder dat je op je eigen vrouwtje ging duiken. Had ze hoofdpijn
Jolly Jumper!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef Day het volgende:
heeft ze nou nog geen klant opgepikt Keetje Tippelquote:
Haha ja ze doen hun best er actie in te gooienquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef rico80 het volgende:
[..]
Naar omstandigheden is het wel te pruimen ja. Er zijn zowaar bewegende beelden te detecteren vandaag
geloof mij nou maar, gerard is niet eens mijn type , maar wel mijn favoriet in sst !! ik zelf hou van een heel ander soort mannen, maar winnen moet ie gewoon !!!!! hij is gewoon super tof !quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:30 schreef willem67 het volgende:
[..]
Dacht meer aan een aangereden lantaarnpaal die net niet omvalt.
Ohquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het begon als een simpel gemaskerd bal
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:30 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tja, de hele dag lopen ze op Geer te geilen, niet alleen als Fenneke langs komt![]()
En terecht
Waarom niet?? Ik draag ze exact zo...Maar ja, ik ben dan ook 40...(zou het aan de leeftijd liggen>)quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:29 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Je mag em zeggen dat veters in adidas nog steeds nergens op lijkt
Ze hebben hadden geluisterd naar me!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:29 schreef Ireth het volgende:
Kunnen Maik en Alex niet even lekker in de keuken gaan staan ouwehoeren?? We hebben een feestje ja!
Was een korte...morgen heeft ze vroege dienst...waar bemoei jij je eigen mee eigenlijk...quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je vertelde eerder dat je op je eigen vrouwtje ging duiken. Had ze hoofdpijn
Dan ben je lekker te laat, want die plek is al mooi ingenomenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef waxmask het volgende:
Het mooiste stukkie komt er zo aan, het eindequote:
Zelfde leeftijd hierquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:31 schreef Wolkje21 het volgende:
[..]
Waarom niet?? Ik draag ze exact zo...Maar ja, ik ben dan ook 40...(zou het aan de leeftijd liggen>)
Dat is een belediging voor een dressuurpaard hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef Day het volgende:
Ik adviseer 24 uur aanvragenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:31 schreef kahaarin het volgende:
Hmmm, elke keer als ik Alex zie vanavond komt de beschrijving Lord Wanhoop bovendrijven, hij is zo niet op zijn gemak.
Ach ik hoor velen van jullie ook al weken 24/7 klagen over Laura en dat zal ook echt helemaal niks uithalen want ze zal er voorlopig nog niet uitgaan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee maar kom op:
Geer is:
Lief
Lekker
Aardig
Gek
Maf
Doetje
Pluisje
Watje
Heb je zo nu onderhand wel gezien toch...echte feedback...en dat is dat Geer het goed doet samen met Karim. Punt. Secret Story is KUTsaai...
huhquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:32 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Het mooiste stukkie komt er zo aan, het einde
[..]
Zelfde leeftijd hier
Nou lieve Fenneke,quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Haha leuk dat Geer op Fok! zo populair is! Hij is eigenlijk gewoon zichzelf nu, op af en toe wat drammen voor geheimen na dan..quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:30 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tja, de hele dag lopen ze op Geer te geilen, niet alleen als Fenneke langs komt![]()
En terecht
Valt niet mee hè, met zo'n kortequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was een korte...morgen heeft ze vroege dienst...waar bemoei jij je eigen mee eigenlijk...
Och zodra Laura hier zou komen draaien de meesten in de slijm-modus...quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Ach ik hoor velen van jullie ook al weken 24/7 klagen over Laura en dat zal ook echt helemaal niks uithalen want ze zal er voorlopig nog niet uitgaan.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |