Als ze weer thuis is gaat ze Fok! zeker bekijken, maar de kans dat ze hier komt posten is nul komma nul, Dat weet ik bijna voor 200.000% zeker.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zou Mo ook aan gisteravond terugdenken met de filmpjes... Dat ze iedereen liet wachten.. Zal mij benieuwen of ze ook schrikt van wat er nu eigenlijk zichtbaar is!
dansen lukt nog niet helemaal!quote:
dat zou wel vet zijn iigquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
dus de week van de waarheid begint met het bericht van mamajo ??
Ze hebben gehoord dat ze voor de camera zei dat ze piercer isquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Haar geheim is nog niet getoond aan de bewoners toch?
Als ze lef zou hebben.. Maar ja, dat zal dan wel weer niet, die zal dan de madame wel willen uithangen.. en met madame bedoel ik niet een hoerenmadam!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze weer thuis is gaat ze Fok! zeker bekijken, maar de kans dat ze hier komt posten is nul komma nul, Dat weet ik bijna voor 200.000% zeker.
Ok, maar dat zat niet in de daily gisteren.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze hebben gehoord dat ze voor de camera zei dat ze piercer is
Ook zo lekker in de maat .... echt yoppiequote:
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok, maar dat zat niet in de daily gisteren.
Sommigen hebben idd het ritmegevoel van een dronken ezel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:20 schreef Wolkje21 het volgende:
[..]
Ook zo lekker in de maat .... echt yoppie
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:20 schreef Stability het volgende:
ik zal het licht ff aandoen
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/04/02/1301733039-410.jpg
Het is een foutje van hun, die knippen ze er altijd uitquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat nou tuurlijk niet, dat laten ze anders altijd wel zien.
Psies...ook zo Laura...Net niet...quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:21 schreef mazaru het volgende:
Alles wat die jongen doet, is het zo ontzettend 'net niet'
[ afbeelding ]
Alleen vanavond?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:21 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik vind dat Alex een beetje op grover lijkt vanavond...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |