Ja zekerquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Hallo allemaal, is het hier een beetje gezellig en genieten jullie van de beelden?
Hoi wat een leuke vent heb jij zeg lach me gek.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Hallo allemaal, is het hier een beetje gezellig en genieten jullie van de beelden?
Zonder hem zou er helemaal geen zak meer aan zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Jouw vent is altijd op zijn best op een feestje, dus ik geniet wel
Zolang Geer in beeld is, is het helemaal genieten!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Ja daar houdt Geer wel van ja helemaal met z'n duivelse pakjequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Jouw vent is altijd op zijn best op een feestje, dus ik geniet wel
Alle stemmen zijn hier terug te vinden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Secret_Story_%28Nederland%29quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:25 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ok gaaf. Heeft iemand de lijst van de laatste open nominatie wie/wie toen nomineerde? Misschien kunnen we op basis daarvan een prognose maken (met de kennis van nu erbij).
Heb je hem over de bank zien springen? Te Gek!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:26 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ja daar houdt Geer wel van ja helemaal met z'n duivelse pakje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |