Hoi Fenneke, ik wel. Jij ook ?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Hallo allemaal, is het hier een beetje gezellig en genieten jullie van de beelden?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Hallo allemaal, is het hier een beetje gezellig en genieten jullie van de beelden?
Nee sorry Fen...het is soms echt te saai...gelieve dat je dat eens meld bij Alphons als je de live shows weer bezoekt....het begint steeds triester te worden dat Secret Story...quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Gerard is echt zo gek als een deur .. ik lach me gekquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Je man is echt lachen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
ok gaaf. Heeft iemand de lijst van de laatste open nominatie wie/wie toen nomineerde? Misschien kunnen we op basis daarvan een prognose maken (met de kennis van nu erbij).quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:24 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jep! dat heeft Alfons tegen sommige fokkers (greys, gert en pietje volgens mij) vertelt tijdens de live show
Je bent nog erger dan meneertje, die herhaalt alles gedoseerd jij doet het 4x in één post, hahahahaquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
hoop dat hij het licht ziet
het is vol te houden. Voor echte gezelligheid gaan we naar de burenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Je man is leuk!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Aaf staat er wel om bekend dat als ze fluistert ze haar nog aan de andere kant van het huis horen ja.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is een foutje van hun, die knippen ze er altijd uit
Het was vast en zeker nog niet de bedoeling dat ze dat wisten. Aafke vertelde het iets te hard
Volgens mij ging het wel over een relatie, direct erna ging het over een ex en curacao.. Erg vaag..quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef shomila het volgende:
[..]
Misschien weten ze het al van JO en mogen ze niks zeggen.
Ja zekerquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Hoi wat een leuke vent heb jij zeg lach me gek.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Zonder hem zou er helemaal geen zak meer aan zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Jouw vent is altijd op zijn best op een feestje, dus ik geniet wel
Zolang Geer in beeld is, is het helemaal genieten!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Ja daar houdt Geer wel van ja helemaal met z'n duivelse pakjequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Jouw vent is altijd op zijn best op een feestje, dus ik geniet wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |