Als ze weer thuis is gaat ze Fok! zeker bekijken, maar de kans dat ze hier komt posten is nul komma nul, Dat weet ik bijna voor 200.000% zeker.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zou Mo ook aan gisteravond terugdenken met de filmpjes... Dat ze iedereen liet wachten.. Zal mij benieuwen of ze ook schrikt van wat er nu eigenlijk zichtbaar is!
dansen lukt nog niet helemaal!quote:
dat zou wel vet zijn iigquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
dus de week van de waarheid begint met het bericht van mamajo ??
Ze hebben gehoord dat ze voor de camera zei dat ze piercer isquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Haar geheim is nog niet getoond aan de bewoners toch?
Als ze lef zou hebben.. Maar ja, dat zal dan wel weer niet, die zal dan de madame wel willen uithangen.. en met madame bedoel ik niet een hoerenmadam!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze weer thuis is gaat ze Fok! zeker bekijken, maar de kans dat ze hier komt posten is nul komma nul, Dat weet ik bijna voor 200.000% zeker.
Ok, maar dat zat niet in de daily gisteren.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze hebben gehoord dat ze voor de camera zei dat ze piercer is
Ook zo lekker in de maat .... echt yoppiequote:
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok, maar dat zat niet in de daily gisteren.
Sommigen hebben idd het ritmegevoel van een dronken ezel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:20 schreef Wolkje21 het volgende:
[..]
Ook zo lekker in de maat .... echt yoppie
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:20 schreef Stability het volgende:
ik zal het licht ff aandoen
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/04/02/1301733039-410.jpg
Het is een foutje van hun, die knippen ze er altijd uitquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat nou tuurlijk niet, dat laten ze anders altijd wel zien.
Psies...ook zo Laura...Net niet...quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:21 schreef mazaru het volgende:
Alles wat die jongen doet, is het zo ontzettend 'net niet'
[ afbeelding ]
Alleen vanavond?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:21 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik vind dat Alex een beetje op grover lijkt vanavond...
[ afbeelding ]
eigenlijk best sneu.. want hij denkt dat ie HET is..quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:21 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Oe, goeie!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
Aha ok.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is een foutje van hun, die knippen ze er altijd uit
Het was vast en zeker nog niet de bedoeling dat ze dat wisten. Aafke vertelde het iets te hard
Misschien weten ze het al van JO en mogen ze niks zeggen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:21 schreef rico80 het volgende:
Niemand gehoord wat Mo tegen Flip zei, waar Jo bij stond, maar meteen met sssstt gebaar voor de lippen, en "het is echt over" of zoiets... Kon niet goed opmaken of t nu over haar en maik ging, of alex en laura echt heel vaag :S
En Laura denkt ook dat ze HET is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
eigenlijk best sneu.. want hij denkt dat ie HET is..
Jouw vent is altijd op zijn best op een feestje, dus ik geniet welquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Hallo allemaal, is het hier een beetje gezellig en genieten jullie van de beelden?
Maar hij heeft aan dit avontuur wel weer hele leuke vriendjes overgehouden!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:21 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Naar omstandigheden is het wel te pruimen ja. Er zijn zowaar bewegende beelden te detecteren vandaagquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Hallo allemaal, is het hier een beetje gezellig en genieten jullie van de beelden?
Ja nou uhm we genieten maar van 1 iemand hequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Ja die duivel hequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Hallo en jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Met daarbij de bekentenis dat het in scene gezet isquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
ja echt geweldig geer als strontvliegquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
hoi fennekequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Jep! dat heeft Alfons tegen sommige fokkers (greys, gert en pietje volgens mij) vertelt tijdens de live showquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef meneertje1972 het volgende:
weet iemand dat? is het open nominatie?
quote:
Hoi Fenneke, ik wel. Jij ook ?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Nee sorry Fen...het is soms echt te saai...gelieve dat je dat eens meld bij Alphons als je de live shows weer bezoekt....het begint steeds triester te worden dat Secret Story...quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Gerard is echt zo gek als een deur .. ik lach me gekquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Je man is echt lachen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
ok gaaf. Heeft iemand de lijst van de laatste open nominatie wie/wie toen nomineerde? Misschien kunnen we op basis daarvan een prognose maken (met de kennis van nu erbij).quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:24 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jep! dat heeft Alfons tegen sommige fokkers (greys, gert en pietje volgens mij) vertelt tijdens de live show
Je bent nog erger dan meneertje, die herhaalt alles gedoseerd jij doet het 4x in één post, hahahahaquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
hoop dat hij het licht ziet
het is vol te houden. Voor echte gezelligheid gaan we naar de burenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Je man is leuk!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Aaf staat er wel om bekend dat als ze fluistert ze haar nog aan de andere kant van het huis horen ja.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is een foutje van hun, die knippen ze er altijd uit
Het was vast en zeker nog niet de bedoeling dat ze dat wisten. Aafke vertelde het iets te hard
Volgens mij ging het wel over een relatie, direct erna ging het over een ex en curacao.. Erg vaag..quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef shomila het volgende:
[..]
Misschien weten ze het al van JO en mogen ze niks zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |