Kijk ik ook liever naar dan naar Gerardquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef waxmask het volgende:
aaaargh elke keer als Fenneke langskomt een hele zooi slijmerds die op Geer geilen....nou ik schurk wel tegen de borstpartij van Fen aan dan...
Thanksquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Tiesto vs. Diplo ft. Busta Rhymes - C'mon (Catch Em By Suprise)
Negatieve feedback mag ook hoor, ieder z'n mening!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef waxmask het volgende:
aaaargh elke keer als Fenneke langskomt een hele zooi slijmerds die op Geer geilen....nou ik schurk wel tegen de borstpartij van Fen aan dan...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef waxmask het volgende:
Met al die andere tokkies in dat pand vallen die paar kleine op- of aanmerkingen echt totaal niet meer opquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Negatieve feedback mag ook hoor, ieder z'n mening!
Whahahahhaaaaquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef Day het volgende:
Nou weet ik waar dat dansje van Laura me aan doet denken: aan een dressuurpaard!
Wellicht heeft Flashbox het kunnen vangen, mss hadden ze het over hun eigen stem-afspraken enzo.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:21 schreef rico80 het volgende:
Niemand gehoord wat Mo tegen Flip zei, waar Jo bij stond, maar meteen met sssstt gebaar voor de lippen, en "het is echt over" of zoiets... Kon niet goed opmaken of t nu over haar en maik ging, of alex en laura echt heel vaag :S
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef Pablolaatje het volgende:
Hallo allemaal, is het hier een beetje gezellig en genieten jullie van de beelden?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef Day het volgende:
Nou weet ik waar dat dansje van Laura me aan doet denken: aan een dressuurpaard!
We zijn ook heel dol op Stef!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Je mag em zeggen dat veters in adidas nog steeds nergens op lijktquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Je vertelde eerder dat je op je eigen vrouwtje ging duiken. Had ze hoofdpijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef waxmask het volgende:
Dit dus.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef rico80 het volgende:
[..]
Met al die andere tokkies in dat pand vallen die paar kleine op- of aanmerkingen echt totaal niet meer op
Nee maar kom op:quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Dacht meer aan een aangereden lantaarnpaal die net niet omvalt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef Day het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |