Ja zeg wie deed dat ?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
beetje gerard zwart maken fakking bitch !!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:08 schreef MissJ.24 het volgende:
[ afbeelding ]
Gut Jo en Mo voelen echt nattigheid.
Hoe denkt Mo trouwens te weten wat er wel en wat niet getoond wordt.... we zien alles kutje ( SL uitgezonderd )quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:07 schreef Dark het volgende:
[..]
Mo vindt het jammer dat de mooie dingen die gezegd worden niet getoond worden, maar Gerard heeft iets heeeeeeeeeeeel ergs gezegd over Aaf
Dat is te weinig:quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:05 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er 220 volt op hebben gezet
check twitter van fen maarquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:07 schreef Ireth het volgende:
Wat zal Fenneke hier ook van moeten genieten zeg! Ze heeft echt een topgozer
Ja he, zo was ze trouwens ook wel tijdens de laatste twee feesten maar ik dacht dat dat misschien kwam omdat die om haar draaiden (verjaardag en huwelijk) maar nu is ze weer aan het feesten!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:07 schreef iBenny het volgende:
Wat is Laura vrolijk en aanwezig in dit feest?
Nou Laura klinkt net zo scaryquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo klinkt heeeel erg opgefokt ,gewoon eng
die denkt dat haar tranen alles wel weer voor haar gaan oplossen!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:08 schreef md89 het volgende:
"Ah joh" zegt Monique "Laat maar komen" op zo'n toon van ik ben niet bang voor die filmpjes. Maar ze heeft het dr steeds over
nou laat maar komen danquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:08 schreef md89 het volgende:
"Ah joh" zegt Monique "Laat maar komen" op zo'n toon van ik ben niet bang voor die filmpjes. Maar ze heeft het dr steeds over
Ze moet ook niet doodquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is te weinig:
De ter dood veroordeelde wordt met elektroden op hoofd en ledematen in de stoel gebonden. Vervolgens wordt een elektrische stroom van circa 20 ampère bij een aanvankelijke spanning van 2000 volt door het lichaam gestuurd. De hersenen worden hierbij zodanig verhit dat de veroordeelde overlijdt.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Elektrische_stoel
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:09 schreef md89 het volgende:
[..]
Ze moet ook niet doodEven lekker pijn lijden
Sybianquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:04 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
....noem jij dat een snavel.........ik wilde al gaan zitten.......
die gaat mo in de gaten houden deze keer?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:09 schreef Ireth het volgende:
Maik: "Hebben we nog icetea??"
Gut die heeft er zin in zeg....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |