Dat dus.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Toch zijn SST-feestjes zonder Aafke niet compleet
Tja, de hele dag lopen ze op Geer te geilen, niet alleen als Fenneke langs komtquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:27 schreef waxmask het volgende:
aaaargh elke keer als Fenneke langskomt een hele zooi slijmerds die op Geer geilen....nou ik schurk wel tegen de borstpartij van Fen aan dan...
Misschien zijn ze al klaar?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je vertelde eerder dat je op je eigen vrouwtje ging duiken. Had ze hoofdpijn
Jolly Jumper!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef Day het volgende:
Nou weet ik waar dat dansje van Laura me aan doet denken: aan een dressuurpaard!
heeft ze nou nog geen klant opgepikt Keetje Tippelquote:
Haha ja ze doen hun best er actie in te gooienquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef rico80 het volgende:
[..]
Naar omstandigheden is het wel te pruimen ja. Er zijn zowaar bewegende beelden te detecteren vandaag
geloof mij nou maar, gerard is niet eens mijn type , maar wel mijn favoriet in sst !! ik zelf hou van een heel ander soort mannen, maar winnen moet ie gewoon !!!!! hij is gewoon super tof !quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Negatieve feedback mag ook hoor, ieder z'n mening!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:30 schreef willem67 het volgende:
[..]
Dacht meer aan een aangereden lantaarnpaal die net niet omvalt.
Ohquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het begon als een simpel gemaskerd bal
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:30 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tja, de hele dag lopen ze op Geer te geilen, niet alleen als Fenneke langs komt![]()
En terecht
Waarom niet?? Ik draag ze exact zo...Maar ja, ik ben dan ook 40...(zou het aan de leeftijd liggen>)quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:29 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Je mag em zeggen dat veters in adidas nog steeds nergens op lijkt
Ze hebben hadden geluisterd naar me!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:29 schreef Ireth het volgende:
Kunnen Maik en Alex niet even lekker in de keuken gaan staan ouwehoeren?? We hebben een feestje ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |