dat dusquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als er iemand niet contact gestoord is, is het Gerard wel
Ik vraag me af hoe dat met die gemeenschap van goederen gaat. Ze hebben nu een gezamelijke kluis, maar wat gebeurt er als 1 van de 2 eruit gaat? Zo grappig zijn als de andere dan met een lege kluis achter blijft.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:16 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Laura haar ware kant komt is echt naar boven gekomen
Duurde een minuutquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:21 schreef Arcee het volgende:
Hier: [COS#864] De week van de waarheid.
Niet zo ongeduldig.
Lapo telt, lees ik vaak.quote:
Staat in de OPquote:
quote:Geen "topic-hunting" AUB
Geef degene met de LAPO de kans een nieuwe te openen, ook al is dat geen regel meer, maar wel zo netjes. Mocht het binnen 1 minuut nog niet gebeurd zijn, open dan AUB een nieuwe.
Let daarbij op het wijzigen van het topicnummer en topictekst.
Controleer bij meerdere topics welke het laagste topicnummer heeft.
Alex of Maik?quote:
nooit de sleutels aan zijn sleutelbos bekeken.quote:
Ja erg vervelendquote:
Hij heeft heel wat gezien. Hij zat met Jo op een kamerquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:26 schreef Blackprinces het volgende:
Mo denkt dat Maik iets gezien heeft.
Niet qua geheimen maar over de mensen
Weet je toch als Arnie in the house is? dan krijg je dat gedonderquote:
Of dat er bijv. successierechten op die kluis geheven worden, net als in het echt, en er dus nog maar een fractie overblijftquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat met die gemeenschap van goederen gaat. Ze hebben nu een gezamelijke kluis, maar wat gebeurt er als 1 van de 2 eruit gaat? Zo grappig zijn als de andere dan met een lege kluis achter blijft.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:22 schreef Stability het volgende:
tis niet mn mooiste werkje , maar ik moest het ff doen
[ link | afbeelding ]
helemaal niet maar de manipulatieve bitch wil van Sharon afquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:27 schreef beequeen het volgende:
Maik heeft zijn mening bijgesteld over bepaalde mensen. Goh.
Die is leukquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:27 schreef Stability het volgende:
nou dan zet ik mn werkje hier maar weer neer...zoals ik al zei, tis niet mn beste werkje, maar ik had er gewoon ff zin in
[ link | afbeelding ]
sommigen doen werkelijk alles om maar te openenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja erg vervelendMoet eerst een hele tijd wachten om te weten welke gebruikt gaat worden. Zijn er geen regels voor?
Het filmpje waarin Mo schrikt van stef? Ik schrok van Mo haar sprong, Ik dacht dat ze bovenop Stef sprong, heb het filmpje een paar x na moeten kijken om te zien dat Stef gelukkig richting het zwembad sprong.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:17 schreef Vultarian het volgende:
[..]
uiteraardals hij niet in het zwembad valt ergens along the way
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:27 schreef Stability het volgende:
nou dan zet ik mn werkje hier maar weer neer...zoals ik al zei, tis niet mn beste werkje, maar ik had er gewoon ff zin in
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Krijg de pleuris. Ik heb netjes een minuut gewacht en toen deze aangemaakt. Niet mij zo lopen af te katten, ja.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:27 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Weet je toch als Arnie in the house is? dan krijg je dat gedonder
[ link | afbeelding ]
Dat Maik een mening kan hebben valt we weer enigszins mee................quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:27 schreef beequeen het volgende:
Maik heeft zijn mening bijgesteld over bepaalde mensen. Goh.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat Maik een mening kan hebben valt we weer enigszins mee................
[ link | afbeelding ]
Oh, dat kan ook nog. Wat een hoogbegaafd loeder.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:27 schreef Flow3r het volgende:
helemaal niet maar de manipulatieve bitch wil van Sharon af
2.pleurisquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Krijg de pleuris. Ik heb netjes een minuut gewacht en toen deze aangemaakt. Niet mij zo lopen af te katten, ja.
Zei Lau gisteren niet iets zoals als dat zij Maik was en Alex Mo? Qua gevoelens uiten enzo. Nou ik denk dat Maik net zo beinvloed wordt door Mo als Alex door Lauquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Lol, idd, ik dacht dat zijn taktiek was om stil in een hoekje te zitten met een DUH hoofd, ben benieuwd wanneer hij weer ff mag bijslapen in een achterkamertje.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik wist al wat het betekende.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:29 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
2.pleuris
borstvliesontsteking. synoniem: pleuresia
Gevonden op http://zoeken.dokterdokter.nl/woord/pleuris
wie zei dat?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook nog. Wat een hoogbegaafd loeder.
Duurde geen minuut, kijk maar naar de tijd van de LAPO en het openen van deze.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Duurde een minuutDeze is eerder
De borstvliesontsteking van Maik, das pas de pleuris.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:29 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
2.pleuris
borstvliesontsteking. synoniem: pleuresia
Gevonden op http://zoeken.dokterdokter.nl/woord/pleuris
blijkbaar, maar ze vind het toch zelf ook bijzonder genoeg om te moeten meldenquote:
Dan heb jij een foute klokquote:
Kap toch eens een keer met je irritante gezeik erover, dan scheelt het ook een hoop problemen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Duurde geen minuut, kijk maar naar de tijd van de LAPO en het openen van deze.
Kap toch eens een keer met je irritante topic-hunten.
Hmmmmm, en dat wens je mij toe? ik ben nog wel zo lief. Je kunt toch wel een beetje kritiek verwerken?quote:
De mijne was een vorige COS die te laat was idd, had het gemeld en FB maar hij werd niet gesloten dus gerecycled.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Krijg de pleuris. Ik heb netjes een minuut gewacht en toen deze aangemaakt. Niet mij zo lopen af te katten, ja.
Mo.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Duurde geen minuut, kijk maar naar de tijd van de LAPO en het openen van deze.
Kap toch eens een keer met je irritante topic-hunten.
neej arnie, je bent gewoon irri met je topic gehunt............quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kap toch eens een keer met je irritante gezeik erover, dan scheelt het ook een hoop problemen.
Oh shit, 8 seconden te vroeg. Wereldzonde.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:30 schreef danilel het volgende:
[..]
Dan heb jij een foute klok
lapo in vorige cos;
zaterdag 2 april 2011 @ 17:19:03 #301
fipo in deze cos;
zaterdag 2 april 2011 @ 17:19:55
middenweg? kap jij met topichunten, kappen wij met zeiken eroverquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kap toch eens een keer met je irritante gezeik erover, dan scheelt het ook een hoop problemen.
Ik hunt helemaal geen topic!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:31 schreef danilel het volgende:
[..]
neej arnie, je bent gewoon irri met je topic gehunt............
FOK!ERS : FUCK ARNIEquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:32 schreef Vultarian het volgende:
[..]
middenweg? kap jij met topichunten, kappen wij met zeiken erover
Lol, dat is een wederkerend verschijnsel hier.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:31 schreef Blackprinces het volgende:
dus we zitten hier?
Ik raak helemaal in de war....
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:32 schreef Vultarian het volgende:
[..]
middenweg? kap jij met topichunten, kappen wij met zeiken erover
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik hunt helemaal geen topic!
Godverdomme bekijk het maar met die kut SST, kutprogramma ook. Openen jullie dan wat sneller die topics zeikerds.
Ik ben weg hier
Alweer, tot morgen danquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Godverdomme bekijk het maar met die kut SST, kutprogramma ook. Openen jullie dan wat sneller die topics zeikerds.
Ik ben weg hier
Elke dag? Elke COS :pquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:32 schreef Stability het volgende:
kwil niet veel zeggen, maar het is fucking irritant steeds al die nieuwe cossen...waarom in rustige uurtjes niet gewoon de oude fok regel toepassen lapo maakt nieuw topic?
elke dat hetzelfde gezeik , is gewoon niet leuk meer
Mo heeft ooit buiten tegen Maik gezegd dat ie op moest passen en niet teveel aandacht aan Sharon moest schenken omdat hij helemaal Sharons type zou zijn( jaloers kreng) plus natuurlijk het feit dat Sharon de vorige keer door Monique genomineerd was , maar dat weet Sharon nog nietquote:
[..]
Ik ben weg hier
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:33 schreef rico80 het volgende:
[..]
Elke dag? Elke COS :p Standaard eerst 2 pagina's gezeik over fipo, lapo en pipo's
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zit je caps vast? Je hoeft niet te schreeuwen
Is ze echt zo jaloers jah? Wat gaat ze buiten het huis doen dan? Moet Maik in een boerka naar buiten? Krijgt elke vrouw die naar Maik kijkt een pofferd op de neus? Of hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mo heeft ooit buiten tegen Maik gezegd dat ie op moest passen en niet teveel aandacht aan Sharon moest schenken omdat hij helemaal Sharons type zou zijn( jaloers kreng) plus natuurlijk het feit dat Sharon de vorige keer door Monique genomineerd was , maar dar weet Sharon nog niet
Wel prettig dat ze zo actief zijn, er zal toch geen virus rondhangen?quote:
Als ie slim is dumpt ie haar zodra 1 van hun het huis uit is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Is ze echt zo jaloers jah? Wat gaat ze buiten het huis doen dan? Moet Maik in een boerka naar buiten? Krijgt elke vrouw die naar Maik kijkt een pofferd op de neus? Of hoe moet ik me dat voorstellen?
Wat jij zegt..quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
met zijn vieze-foezelige-vunzige-mannetjes stem
nee, nieuw scenario: maik kijkt de beelden terug en neemt een enkele reis naar Verweggistan zonder Moquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Is ze echt zo jaloers jah? Wat gaat ze buiten het huis doen dan? Moet Maik in een boerka naar buiten? Krijgt elke vrouw die naar Maik kijkt een pofferd op de neus? Of hoe moet ik me dat voorstellen?
t liefst al zij eruit is anders zitten wij met het jankenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als ie slim is dumpt ie haar zodra 1 van hun het huis uit is.
na het huis dumpt maik mo, probleem opgelostquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze gaat janken en stampvoeten als hij aandacht krijgt, dan kan hij haar weer troosten en is het cirkeltje weer rond. Zij aandacht en degene die aandacht gaf rent weg bij zo'n labiele muts.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
[..]
Ik ben weg hier
Het vieze mannetje van Koot en de Biequote:Op zaterdag 2 april 2011 17:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hahaquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:36 schreef Wazigwijfke het volgende:
Alex maakt altijd van die irritante kut bewegingen als hij zogenaamd aan het swingen is. Als zo iemand naast mij in de disco/bar stond had ik hem allang een keer laten struikelen ofzo.
Dat vind ik Gerard meer, let maar eens op zijn gezichts uitdrukkingen. Maar dat is leuk.quote:
Het lijkt alsof Sharon aan het afvallen is, als je caps van het begin kijkt lijkt ze nu veel slanker.quote:
Laag beschaafdquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:37 schreef beequeen het volgende:
Mo: is er geen lege fles wijn meer?
Echt hoogbegaafd.
De stem en het lachje van Alex of Catweazlequote:Op zaterdag 2 april 2011 17:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat vind ik Gerard meer, let maar eens op zijn gezichts uitdrukkingen. Maar dat is leuk.
+1quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
lau heeft het echt te hoog in haar bol ,denkt dat ze popie is ,HAAT dat wijf
Wen er maar aan, ze zit er nog sowieso 2 wekenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
+2quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
Laura is een toppertje!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik lachte hardopquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:40 schreef mevrouwdebok het volgende:
wou dat lau eens goed op haar bek viel ,zo met haar voortanden op de vloer ,hoppa .....
ze is een verschrikking en die draak naast haar ook.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
+3quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
latent ??quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heb je haar moeder al gesmst dat haar dochter ook latent lesbisch is?
Diequote:Op zaterdag 2 april 2011 17:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik walg van Alex![]()
Hoop niet dat t teveel opvalt maar ik heb dus gewoon een hekel aan die man. Krijg moordneigingen en al. Hoop bij God dat hij nooit in de buurt van Enschede komt
Waarom zou ik dat doen? Laura is (helaas) niet lesbischquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
En dan een lekkere blauwe plek op die centebakkus !quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:40 schreef mevrouwdebok het volgende:
wou dat lau eens goed op haar bek viel ,zo met haar voortanden op de vloer ,hoppa .....
Pb twittert liever.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:41 schreef waxmask het volgende:
leuke photoshoppie ! mag die in de OP ?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:32 schreef Stability het volgende:
kwil niet veel zeggen, maar het is fucking irritant steeds al die nieuwe cossen...waarom in rustige uurtjes niet gewoon de oude fok regel toepassen lapo maakt nieuw topic?
elke keer dat hetzelfde gezeik , is gewoon niet leuk meer
Maar hopen dat hij snel genomineerd wordt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik walg van Alex![]()
Hoop niet dat t teveel opvalt maar ik heb dus gewoon een hekel aan die man. Krijg moordneigingen en al. Hoop bij God dat hij nooit in de buurt van Enschede komt
Wat mij opviel was toen Sharon terug kwam op donderdag was het weer gelijk laura die wilde weten hoeveel procent Sharon had. Toen Sharon 40 zei zag je die kop van ha" ik had boven de 50. 56? Dat stelt niets voor."quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
same here samen met lauraquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik walg van Alex![]()
Nog niet eh, het is nog in ontwikkeling.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Laura is (helaas) niet lesbisch
Ja Laura is ookquote:
gisteren nog wel volgens mijquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:44 schreef sjampoeh het volgende:
de nicht van laura is niet echt meer hier aanwezig wel ?
wtf zei ze dat ? ik hoor niks door dat gekrijs van moquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:47 schreef Dark het volgende:
Lau - als ik wegga, kunnen jullie helemaal niks verzinnen............
Die heeft echt hoogmoed waanzinquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:47 schreef Dark het volgende:
Laura was de laatste tijd niet zo lastig, lag alleen maar op bed met die kneus, als ze weer genomineerd zal het wel anders lopen denk ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat mij opviel was toen Sharon terug kwam op donderdag was het weer gelijk laura die wilde weten hoeveel procent Sharon had. Toen Sharon 40 zei zag je die kop van ha" ik had boven de 50. 56? Dat stelt niets voor."![]()
Ik heb zo een hekel aan dat mens. Ben echt blij dat ik beetje ben afgehaakt als ik jullie posts lees.
Ik lees alleen nog maar over dat laura, Jo en mo alles bepalen. Dat degene die ik het leukste vind helemaal geen geld hebben en jusit die ik saai of kutjes vind rijk zijn.En dat waarschijnlijk Gerard en karim genomineerd worden. A.d andere kant dat is natuurlijk ook deel van dit spel. Daar is zeker karim niet goed in maar Gerard blijkbaar ook niet.
Is niet de enige daar in dat huis. Kan er zo nog 3 opnoemen met datzelfde probleemquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Die heeft echt hoogmoed waanzin
Echt hè? Dat wijf spoort niet. De enige leuke vrouw daar is Sharon.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:47 schreef Dark het volgende:
Jawel hoor, dan gaan ze met zn allen dagenlang nietszeggend naar het plafond liggen staren op bed. Of nee, dat doen ze nu al. Nee je hebt gelijk, er valt niets bijzonders over je te vertellen dus verwacht ook geen bijzonder afscheid.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:47 schreef Dark het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
De enige leuke vrouw daar is Sharon.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:51 schreef Chanel5 het volgende:
Lau danst ook amper met gaan liggen is ze sneller.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:51 schreef Chanel5 het volgende:
Lau danst ook amper met gaan liggen is ze sneller.
De echte Salinero!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:50 schreef beequeen het volgende:
Lau staat weer stom te hinneken met haar paardenbek.
nou nou wat gevat van mauraquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:53 schreef Urb het volgende:
Flip vraagt welk eerbetoon ze voor hem zullen doen en Laura zegt dan gaan we allemaal onze relaie's uitmaken.
Ik zeg DOEN!
Ja en voor haar dat ze allemaal in hun nest gaan liggen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:53 schreef Urb het volgende:
Flip vraagt welk eerbetoon ze voor hem zullen doen en Laura zegt dan gaan we allemaal onze relaie's uitmaken.
Ik zeg DOEN!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:54 schreef SecretStoryWous het volgende:
Lau en Faal weer bij elkaar
[ link | afbeelding ]
Die kop van Faal elke keer als Lau bij hem is. Hij voelt zich helemaal "the man".quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:54 schreef SecretStoryWous het volgende:
Lau en Faal weer bij elkaar
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
toch wel knap die taktiek van laura ,je laat de grootste lullo verliefd op je worden en zo kun je slapend naaar de finale
Ik heb zin om die muts over zijn kop heen te trekken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die kop van Faal elke keer als Lau bij hem is. Hij voelt zich helemaal "the man".
omdat het zooooo vreselijk nep isquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
waarom irriteren ze ons zo, echt vreselijk, kan er bijna niet naar kijken![]()
Ik heb zin om hem daarmee te wurgenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb zin om die muts over zijn kop heen te trekken.
En er dan een elastiek omheen te doenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb zin om die muts over zijn kop heen te trekken.
Bij mij momenteel alleen dequote:Op zaterdag 2 april 2011 17:55 schreef sjampoeh het volgende:
de meest gebruikte smiley's ivm rls bij mij :
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat schijnen wel meer echtgenoten te hebben, dat ze trots zijn op elkaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die kop van Faal elke keer als Lau bij hem is. Hij voelt zich helemaal "the man".
ja dan is het toch geen geheime missie meer ?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:57 schreef delfse het volgende:
Missie is dus mislukt andere bewoners hebben Philip door.
I hope so. Dat dat mens maar NOOIT meer mag liggenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:56 schreef Fikkert2 het volgende:
Ik merkte net dat Laura begon over niet op bed mogen liggen, zijn ze gewaarschuwd ?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
I hope so. Dat dat mens maar NOOIT meer mag liggen
Nee hoor hij gaat nu zelf ook zitten op bed. Dus zal wel neit zn missie zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:57 schreef delfse het volgende:
Missie is dus mislukt andere bewoners hebben Philip door.
of juist eeuwig op dezelfde plekquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
I hope so. Dat dat mens maar NOOIT meer mag liggen
Dit gaat verder dan trots zijn. En dan is het meetal wederzijds en Lau is zo niet trots op haar riddertjequote:Op zaterdag 2 april 2011 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat schijnen wel meer echtgenoten te hebben, dat ze trots zijn op elkaar
Diequote:Op zaterdag 2 april 2011 17:56 schreef rico80 het volgende:
[..]
Bij mij momenteel alleen dedie heb ik in bijna iedere reply wel een paar keer nodig
![]()
![]()
Denk een missie van Flip en hij wil zoooooooooo graag geld hebben om te drukken!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:56 schreef Vultarian het volgende:
ze mogen dus niet liggen, goed bezig, een missie van 6 weken hoop ik?
Too little, too late dus, jammer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee hoor hij gaat nu zelf ook zitten op bed. Dus zal wel neit zn missie zijn.
Hopelijk een algemene waarschuwing geweest, stelletje luie donders
Grappig hoe dat werkt. Voor mij wasquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dieheet bij mij sinds DGK de Huub-smiley
Gabbers bestaan toch nog gewoon?, er zijn nog steeds feesten iig, niet meer zo massaal.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:56 schreef rico80 het volgende:
Laura ook in een trainingspak vroegah, een cavello nog wel.
Ik weet niet hoe oud ze is maar ik ben 31 en ik heb nog net het staartje van de gabbertijd mee mogen maken. Dus tenzij ze stiekem hééél erg tokkie is en die dingen nog gedragen heeft toen niemand het meer deed kan ik me niet voorstellen dat zij zo hardcore is geweest
Zijn baasje zei net dat hij een missie had maar mag er zelf niet over praten. En zij zal het weten ze fluisteren heel vaak.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee hoor hij gaat nu zelf ook zitten op bed. Dus zal wel neit zn missie zijn.
Hopelijk een algemene waarschuwing geweest, stelletje luie donders
Mag ik vragen wat je tegen Sharon heb?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Grappig hoe dat werkt. Voor mij wasNatasia. en nu Sharon....
Niet vragen....niet doen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je tegen Sharon heb?
Jawel, maar zie jij Laura in een cavello lopen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:00 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Gabbers bestaan toch nog gewoon?, er zijn nog steeds feesten iig, niet meer zo massaal.
Ze moeten toch iets zeggen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:00 schreef Candyfreak het volgende:
Ze vonden Laura's innerlijk bijzonder!?
Kan toch niet wat was dat voor een jury daar?
Een gyneacoloog denk ik als juryquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:00 schreef Candyfreak het volgende:
Ze vonden Laura's innerlijk bijzonder!?
Kan toch niet wat was dat voor een jury daar?
Nou je mag toch andere mening hebben?quote:
Vertel...Ik kan geen streams kijken, ben zwaar in de minderheid thuis. Mijn jongens willen voetbal zienquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:01 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik zie een aap uit een mouw kruipen......
Een Natasia-smiley moest ik altijd bij de buren lenen :quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Grappig hoe dat werkt. Voor mij wasNatasia. en nu Sharon....
Sowieso als de jury bij een miss-verkiezing over je innerlijk begint dan moet je je toch wel zorgen gaan maken...quote:
Ik heb eerder gezegd dat ik er niet al te veel meer over zou zeggen, lees maar wat COSsen terug en zie mijn mening over haar....quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou je mag toch andere mening hebben?
Maakt toch niet uit? Was alleen benieuwd waarom, that's all.
Hij heeft zich een blauwtje gelopen bij iemand die op haar lijkt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Te geniale smilie, ik zeg toevoegen aan Fokquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een Natasia-smiley moest ik altijd bij de buren lenen : [ afbeelding ]
Psies, jij snapt het.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:02 schreef rico80 het volgende:
[..]
Sowieso als de jury bij een miss-verkiezing over je innerlijk begint dan moet je je toch wel zorgen gaan maken...
"Ja maar verder ben je wel een leuke lieve meid hoor"
Oh oke.quote:
Mauwra vertelt net dat degene die de miss-verkiezing won waar zij aan meedeed, naar miss-nederland zou gaan..... Geeft dus toe niet aan Miss Nederland mee te hebben gedaan.....quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:02 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Vertel...Ik kan geen streams kijken, ben zwaar in de minderheid thuis. Mijn jongens willen voetbal zien
Cynthia was alles behalve dik...quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh oke.
Nou iedereen mag toch zelf weten hoe die over iemand denkt, ja toch?
Zal ie mij ook wel een vet varken vinden.
Bla bla bla Amerika, bla bla bla wij wonen in Amerika bla bla bla dat heb ik in Amerika meegemaakt bla bla bla...quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mag iedereen van me weten hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:05 schreef Poezewoes het volgende:
Makkelijk over iemands figuur emmeren, wij zijn anoniem en niemand weet hoe wij er uit zien toch??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |