dat dusquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als er iemand niet contact gestoord is, is het Gerard wel
Ik vraag me af hoe dat met die gemeenschap van goederen gaat. Ze hebben nu een gezamelijke kluis, maar wat gebeurt er als 1 van de 2 eruit gaat? Zo grappig zijn als de andere dan met een lege kluis achter blijft.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:16 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Laura haar ware kant komt is echt naar boven gekomen
Duurde een minuutquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:21 schreef Arcee het volgende:
Hier: [COS#864] De week van de waarheid.
Niet zo ongeduldig.
Lapo telt, lees ik vaak.quote:
Staat in de OPquote:
quote:Geen "topic-hunting" AUB
Geef degene met de LAPO de kans een nieuwe te openen, ook al is dat geen regel meer, maar wel zo netjes. Mocht het binnen 1 minuut nog niet gebeurd zijn, open dan AUB een nieuwe.
Let daarbij op het wijzigen van het topicnummer en topictekst.
Controleer bij meerdere topics welke het laagste topicnummer heeft.
Alex of Maik?quote:
nooit de sleutels aan zijn sleutelbos bekeken.quote:
Ja erg vervelendquote:
Hij heeft heel wat gezien. Hij zat met Jo op een kamerquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:26 schreef Blackprinces het volgende:
Mo denkt dat Maik iets gezien heeft.
Niet qua geheimen maar over de mensen
Weet je toch als Arnie in the house is? dan krijg je dat gedonderquote:
Of dat er bijv. successierechten op die kluis geheven worden, net als in het echt, en er dus nog maar een fractie overblijftquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat met die gemeenschap van goederen gaat. Ze hebben nu een gezamelijke kluis, maar wat gebeurt er als 1 van de 2 eruit gaat? Zo grappig zijn als de andere dan met een lege kluis achter blijft.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:22 schreef Stability het volgende:
tis niet mn mooiste werkje , maar ik moest het ff doen
[ link | afbeelding ]
helemaal niet maar de manipulatieve bitch wil van Sharon afquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:27 schreef beequeen het volgende:
Maik heeft zijn mening bijgesteld over bepaalde mensen. Goh.
Die is leukquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:27 schreef Stability het volgende:
nou dan zet ik mn werkje hier maar weer neer...zoals ik al zei, tis niet mn beste werkje, maar ik had er gewoon ff zin in
[ link | afbeelding ]
sommigen doen werkelijk alles om maar te openenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja erg vervelendMoet eerst een hele tijd wachten om te weten welke gebruikt gaat worden. Zijn er geen regels voor?
Het filmpje waarin Mo schrikt van stef? Ik schrok van Mo haar sprong, Ik dacht dat ze bovenop Stef sprong, heb het filmpje een paar x na moeten kijken om te zien dat Stef gelukkig richting het zwembad sprong.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:17 schreef Vultarian het volgende:
[..]
uiteraardals hij niet in het zwembad valt ergens along the way
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:27 schreef Stability het volgende:
nou dan zet ik mn werkje hier maar weer neer...zoals ik al zei, tis niet mn beste werkje, maar ik had er gewoon ff zin in
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Krijg de pleuris. Ik heb netjes een minuut gewacht en toen deze aangemaakt. Niet mij zo lopen af te katten, ja.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:27 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Weet je toch als Arnie in the house is? dan krijg je dat gedonder
[ link | afbeelding ]
Dat Maik een mening kan hebben valt we weer enigszins mee................quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:27 schreef beequeen het volgende:
Maik heeft zijn mening bijgesteld over bepaalde mensen. Goh.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat Maik een mening kan hebben valt we weer enigszins mee................
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |