Als ie slim is dumpt ie haar zodra 1 van hun het huis uit is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Is ze echt zo jaloers jah? Wat gaat ze buiten het huis doen dan? Moet Maik in een boerka naar buiten? Krijgt elke vrouw die naar Maik kijkt een pofferd op de neus? Of hoe moet ik me dat voorstellen?
Wat jij zegt..quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
met zijn vieze-foezelige-vunzige-mannetjes stem
nee, nieuw scenario: maik kijkt de beelden terug en neemt een enkele reis naar Verweggistan zonder Moquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Is ze echt zo jaloers jah? Wat gaat ze buiten het huis doen dan? Moet Maik in een boerka naar buiten? Krijgt elke vrouw die naar Maik kijkt een pofferd op de neus? Of hoe moet ik me dat voorstellen?
t liefst al zij eruit is anders zitten wij met het jankenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als ie slim is dumpt ie haar zodra 1 van hun het huis uit is.
na het huis dumpt maik mo, probleem opgelostquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze gaat janken en stampvoeten als hij aandacht krijgt, dan kan hij haar weer troosten en is het cirkeltje weer rond. Zij aandacht en degene die aandacht gaf rent weg bij zo'n labiele muts.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik hunt helemaal geen topic!
Godverdomme bekijk het maar met die kut SST, kutprogramma ook. Openen jullie dan wat sneller die topics zeikerds.
Ik ben weg hier
Het vieze mannetje van Koot en de Biequote:Op zaterdag 2 april 2011 17:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hahaquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:36 schreef Wazigwijfke het volgende:
Alex maakt altijd van die irritante kut bewegingen als hij zogenaamd aan het swingen is. Als zo iemand naast mij in de disco/bar stond had ik hem allang een keer laten struikelen ofzo.
Dat vind ik Gerard meer, let maar eens op zijn gezichts uitdrukkingen. Maar dat is leuk.quote:
Het lijkt alsof Sharon aan het afvallen is, als je caps van het begin kijkt lijkt ze nu veel slanker.quote:
Laag beschaafdquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:37 schreef beequeen het volgende:
Mo: is er geen lege fles wijn meer?
Echt hoogbegaafd.
De stem en het lachje van Alex of Catweazlequote:Op zaterdag 2 april 2011 17:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat vind ik Gerard meer, let maar eens op zijn gezichts uitdrukkingen. Maar dat is leuk.
+1quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
lau heeft het echt te hoog in haar bol ,denkt dat ze popie is ,HAAT dat wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |