Oh, dat kan ook nog. Wat een hoogbegaafd loeder.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:27 schreef Flow3r het volgende:
helemaal niet maar de manipulatieve bitch wil van Sharon af
2.pleurisquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Krijg de pleuris. Ik heb netjes een minuut gewacht en toen deze aangemaakt. Niet mij zo lopen af te katten, ja.
Zei Lau gisteren niet iets zoals als dat zij Maik was en Alex Mo? Qua gevoelens uiten enzo. Nou ik denk dat Maik net zo beinvloed wordt door Mo als Alex door Lauquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat Maik een mening kan hebben valt we weer enigszins mee................
Lol, idd, ik dacht dat zijn taktiek was om stil in een hoekje te zitten met een DUH hoofd, ben benieuwd wanneer hij weer ff mag bijslapen in een achterkamertje.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat Maik een mening kan hebben valt we weer enigszins mee................
Ik wist al wat het betekende.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:29 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
2.pleuris
borstvliesontsteking. synoniem: pleuresia
Gevonden op http://zoeken.dokterdokter.nl/woord/pleuris
wie zei dat?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook nog. Wat een hoogbegaafd loeder.
Duurde geen minuut, kijk maar naar de tijd van de LAPO en het openen van deze.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Duurde een minuutDeze is eerder
De borstvliesontsteking van Maik, das pas de pleuris.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:29 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
2.pleuris
borstvliesontsteking. synoniem: pleuresia
Gevonden op http://zoeken.dokterdokter.nl/woord/pleuris
blijkbaar, maar ze vind het toch zelf ook bijzonder genoeg om te moeten meldenquote:
Dan heb jij een foute klokquote:
Kap toch eens een keer met je irritante gezeik erover, dan scheelt het ook een hoop problemen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Duurde geen minuut, kijk maar naar de tijd van de LAPO en het openen van deze.
Kap toch eens een keer met je irritante topic-hunten.
Hmmmmm, en dat wens je mij toe? ik ben nog wel zo lief. Je kunt toch wel een beetje kritiek verwerken?quote:
De mijne was een vorige COS die te laat was idd, had het gemeld en FB maar hij werd niet gesloten dus gerecycled.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Krijg de pleuris. Ik heb netjes een minuut gewacht en toen deze aangemaakt. Niet mij zo lopen af te katten, ja.
Mo.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Duurde geen minuut, kijk maar naar de tijd van de LAPO en het openen van deze.
Kap toch eens een keer met je irritante topic-hunten.
neej arnie, je bent gewoon irri met je topic gehunt............quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kap toch eens een keer met je irritante gezeik erover, dan scheelt het ook een hoop problemen.
Oh shit, 8 seconden te vroeg. Wereldzonde.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:30 schreef danilel het volgende:
[..]
Dan heb jij een foute klok
lapo in vorige cos;
zaterdag 2 april 2011 @ 17:19:03 #301
fipo in deze cos;
zaterdag 2 april 2011 @ 17:19:55
middenweg? kap jij met topichunten, kappen wij met zeiken eroverquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kap toch eens een keer met je irritante gezeik erover, dan scheelt het ook een hoop problemen.
Ik hunt helemaal geen topic!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:31 schreef danilel het volgende:
[..]
neej arnie, je bent gewoon irri met je topic gehunt............
FOK!ERS : FUCK ARNIEquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:32 schreef Vultarian het volgende:
[..]
middenweg? kap jij met topichunten, kappen wij met zeiken erover
Lol, dat is een wederkerend verschijnsel hier.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:31 schreef Blackprinces het volgende:
dus we zitten hier?
Ik raak helemaal in de war....
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:32 schreef Vultarian het volgende:
[..]
middenweg? kap jij met topichunten, kappen wij met zeiken erover
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik hunt helemaal geen topic!
Godverdomme bekijk het maar met die kut SST, kutprogramma ook. Openen jullie dan wat sneller die topics zeikerds.
Ik ben weg hier
Alweer, tot morgen danquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Godverdomme bekijk het maar met die kut SST, kutprogramma ook. Openen jullie dan wat sneller die topics zeikerds.
Ik ben weg hier
Elke dag? Elke COS :pquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:32 schreef Stability het volgende:
kwil niet veel zeggen, maar het is fucking irritant steeds al die nieuwe cossen...waarom in rustige uurtjes niet gewoon de oude fok regel toepassen lapo maakt nieuw topic?
elke dat hetzelfde gezeik , is gewoon niet leuk meer
Mo heeft ooit buiten tegen Maik gezegd dat ie op moest passen en niet teveel aandacht aan Sharon moest schenken omdat hij helemaal Sharons type zou zijn( jaloers kreng) plus natuurlijk het feit dat Sharon de vorige keer door Monique genomineerd was , maar dat weet Sharon nog nietquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben weg hier
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:33 schreef rico80 het volgende:
[..]
Elke dag? Elke COS :p Standaard eerst 2 pagina's gezeik over fipo, lapo en pipo's
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zit je caps vast? Je hoeft niet te schreeuwen
Is ze echt zo jaloers jah? Wat gaat ze buiten het huis doen dan? Moet Maik in een boerka naar buiten? Krijgt elke vrouw die naar Maik kijkt een pofferd op de neus? Of hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mo heeft ooit buiten tegen Maik gezegd dat ie op moest passen en niet teveel aandacht aan Sharon moest schenken omdat hij helemaal Sharons type zou zijn( jaloers kreng) plus natuurlijk het feit dat Sharon de vorige keer door Monique genomineerd was , maar dar weet Sharon nog niet
Wel prettig dat ze zo actief zijn, er zal toch geen virus rondhangen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |