Wen er maar aan, ze zit er nog sowieso 2 wekenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
lau heeft het echt te hoog in haar bol ,denkt dat ze popie is ,HAAT dat wijf
+2quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
Laura is een toppertje!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:27 schreef Stability het volgende:
nou dan zet ik mn werkje hier maar weer neer...zoals ik al zei, tis niet mn beste werkje, maar ik had er gewoon ff zin in
[ link | afbeelding ]
Ik lachte hardopquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:40 schreef mevrouwdebok het volgende:
wou dat lau eens goed op haar bek viel ,zo met haar voortanden op de vloer ,hoppa .....
ze is een verschrikking en die draak naast haar ook.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
+3quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:38 schreef mevrouwdebok het volgende:
latent ??quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heb je haar moeder al gesmst dat haar dochter ook latent lesbisch is?
Diequote:Op zaterdag 2 april 2011 17:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik walg van Alex![]()
Hoop niet dat t teveel opvalt maar ik heb dus gewoon een hekel aan die man. Krijg moordneigingen en al. Hoop bij God dat hij nooit in de buurt van Enschede komt
Waarom zou ik dat doen? Laura is (helaas) niet lesbischquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
En dan een lekkere blauwe plek op die centebakkus !quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:40 schreef mevrouwdebok het volgende:
wou dat lau eens goed op haar bek viel ,zo met haar voortanden op de vloer ,hoppa .....
Pb twittert liever.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:41 schreef waxmask het volgende:
leuke photoshoppie ! mag die in de OP ?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:32 schreef Stability het volgende:
kwil niet veel zeggen, maar het is fucking irritant steeds al die nieuwe cossen...waarom in rustige uurtjes niet gewoon de oude fok regel toepassen lapo maakt nieuw topic?
elke keer dat hetzelfde gezeik , is gewoon niet leuk meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |