Die kop van Faal elke keer als Lau bij hem is. Hij voelt zich helemaal "the man".quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:54 schreef SecretStoryWous het volgende:
Lau en Faal weer bij elkaar
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
toch wel knap die taktiek van laura ,je laat de grootste lullo verliefd op je worden en zo kun je slapend naaar de finale
Ik heb zin om die muts over zijn kop heen te trekken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die kop van Faal elke keer als Lau bij hem is. Hij voelt zich helemaal "the man".
omdat het zooooo vreselijk nep isquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
waarom irriteren ze ons zo, echt vreselijk, kan er bijna niet naar kijken![]()
Ik heb zin om hem daarmee te wurgenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb zin om die muts over zijn kop heen te trekken.
En er dan een elastiek omheen te doenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb zin om die muts over zijn kop heen te trekken.
Bij mij momenteel alleen dequote:Op zaterdag 2 april 2011 17:55 schreef sjampoeh het volgende:
de meest gebruikte smiley's ivm rls bij mij :
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat schijnen wel meer echtgenoten te hebben, dat ze trots zijn op elkaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die kop van Faal elke keer als Lau bij hem is. Hij voelt zich helemaal "the man".
ja dan is het toch geen geheime missie meer ?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:57 schreef delfse het volgende:
Missie is dus mislukt andere bewoners hebben Philip door.
I hope so. Dat dat mens maar NOOIT meer mag liggenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:56 schreef Fikkert2 het volgende:
Ik merkte net dat Laura begon over niet op bed mogen liggen, zijn ze gewaarschuwd ?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
I hope so. Dat dat mens maar NOOIT meer mag liggen
Nee hoor hij gaat nu zelf ook zitten op bed. Dus zal wel neit zn missie zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:57 schreef delfse het volgende:
Missie is dus mislukt andere bewoners hebben Philip door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |