of juist eeuwig op dezelfde plekquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
I hope so. Dat dat mens maar NOOIT meer mag liggen
Dit gaat verder dan trots zijn. En dan is het meetal wederzijds en Lau is zo niet trots op haar riddertjequote:Op zaterdag 2 april 2011 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat schijnen wel meer echtgenoten te hebben, dat ze trots zijn op elkaar
Diequote:Op zaterdag 2 april 2011 17:56 schreef rico80 het volgende:
[..]
Bij mij momenteel alleen dedie heb ik in bijna iedere reply wel een paar keer nodig
![]()
![]()
Denk een missie van Flip en hij wil zoooooooooo graag geld hebben om te drukken!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:56 schreef Vultarian het volgende:
ze mogen dus niet liggen, goed bezig, een missie van 6 weken hoop ik?
Too little, too late dus, jammer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee hoor hij gaat nu zelf ook zitten op bed. Dus zal wel neit zn missie zijn.
Hopelijk een algemene waarschuwing geweest, stelletje luie donders
Grappig hoe dat werkt. Voor mij wasquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dieheet bij mij sinds DGK de Huub-smiley
Gabbers bestaan toch nog gewoon?, er zijn nog steeds feesten iig, niet meer zo massaal.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:56 schreef rico80 het volgende:
Laura ook in een trainingspak vroegah, een cavello nog wel.
Ik weet niet hoe oud ze is maar ik ben 31 en ik heb nog net het staartje van de gabbertijd mee mogen maken. Dus tenzij ze stiekem hééél erg tokkie is en die dingen nog gedragen heeft toen niemand het meer deed kan ik me niet voorstellen dat zij zo hardcore is geweest
Zijn baasje zei net dat hij een missie had maar mag er zelf niet over praten. En zij zal het weten ze fluisteren heel vaak.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee hoor hij gaat nu zelf ook zitten op bed. Dus zal wel neit zn missie zijn.
Hopelijk een algemene waarschuwing geweest, stelletje luie donders
Mag ik vragen wat je tegen Sharon heb?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Grappig hoe dat werkt. Voor mij wasNatasia. en nu Sharon....
Niet vragen....niet doen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je tegen Sharon heb?
Jawel, maar zie jij Laura in een cavello lopen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:00 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Gabbers bestaan toch nog gewoon?, er zijn nog steeds feesten iig, niet meer zo massaal.
Ze moeten toch iets zeggen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:00 schreef Candyfreak het volgende:
Ze vonden Laura's innerlijk bijzonder!?
Kan toch niet wat was dat voor een jury daar?
Een gyneacoloog denk ik als juryquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:00 schreef Candyfreak het volgende:
Ze vonden Laura's innerlijk bijzonder!?
Kan toch niet wat was dat voor een jury daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |