Jeetje. Ik moet nog 1 locatie, 1 stuntring, 1 ballon, 1 Mii Trophy, en 1 gouden ring. Maar ik kan ze nergens vinden, heb me een ongeluk gezochtquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:01 schreef Jesse_ het volgende:
Nog twee gouden ringen vinden en alweer klaar met Pilotwings
Ik heb alle locaties, de walvis heeft er niks mee te maken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:19 schreef Redah het volgende:
[..]
Jeetje. Ik moet nog 1 locatie, 1 stuntring, 1 ballon, 1 Mii Trophy, en 1 gouden ring. Maar ik kan ze nergens vinden, heb me een ongeluk gezocht
Even de vraag opnieuw stellen die ik al eerder in n topic stelde dan: Die walvis die je af en toe boven water ziet komen, maar waar ik schijnbaar continu net te laat bij in de buurt ben: Heeft die een ballon/locatie of iets dergelijks? Of zou het de bedoeling zijn dat 'ie altijd net weg is?
? Hij is azur kleurig. Groen/ blauw-ish.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:48 schreef L3viathan het volgende:
Mijn aqua blue is knalgroen
Is dat bij jullie ook?
Op de foto's ziet hij er veel blauwer uitquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:54 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
? Hij is azur kleurig. Groen/ blauw-ish.
LOLOL, ja hier hetzelfde, mijnes is ook groen/blauwig.. maar maar me geen reet uitquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:00 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Op de foto's ziet hij er veel blauwer uit
Misschien heb ik een limited edition
Bij dat blauwe spook moet je rode magie gebruiken, dan had ik hem met 3 poppetjes verslagen. Al weet ik niet of dat komt omdat mijn poppetjes extra 'moed' hadden gekregenquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Met die snelheid waarmee die spoken verslagen worden zit de mijne nog wel drie jaar in misèreDat blauwe spook is kei sterk
De Aqua Blue loopt over van een soort groen naar blauw, en de kleur is sterk afhankelijk vanuit welke hoek je kijkt. De Cosmos Black loopt over van donkergrijs/metallic naar zwartquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:00 schreef L3viathan het volgende:
Op de foto's ziet hij er veel blauwer uit
Misschien heb ik een limited edition
Daar heb je ook wel weer een punt natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zijn echt maar weinig consoles die uitkomen met mindblowing, epische klassiekers.
Die Jurjen herken je bijna niet meer terugquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:45 schreef nomar83 het volgende:
Als ik dit zie ben ik altijd zo blij dat ik al jaren geen lid meer van van de PU. Wat een negatieve kijk op zo'n tof apparaatje:
SNES - Marioquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tja, een launch is nou nooit echt spectaculair. De laatste keer dat ik echt WOW zei en wekenlang onder de indruk was, was met N64 en Mario 64. Puur kijkend naar kwaliteit heeft 3DS gewoon een sterke line-up met SFIV, PilotWings, LEGO Starwars en Ridge Racer. Snap niet dat er zoveel gedoe is...
Er zijn echt maar weinig consoles die uitkomen met mindblowing, epische klassiekers.
Het is niet alleen kijkdoos hoor. Check het 3D filmpje en wacht op het spattende water. Dat komt wel degelijk het scherm uit, so to speak.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:42 schreef Deezertje het volgende:
Vandaag weer even met de 3DS gespeeld, en het 3D effect werkt bij mij toch wel het beste als het er genoeg licht in huis is. Dus 's avonds komt het 3D effect niet zo goed tot zijn recht vind ik.
Wel merk ik nu dat de 3DS inderdaad een grote kijkdoos is, en dat er niets uit het scherm zelf 'plopt' zoals Nintendo je wilt doen geloven in de filmpjes (Mario die uit je scherm springt etc.) Daar had ik zelf geen rekening mee gehouden toen ik de 3DS vorige week kocht, dus mensen let er op! Het is een kijkdoos effect, geen uitspring effect!
Maar ik geloof zeker wel dat wanneer er goede en leuke 3DS games uitkomen, de 3DS een topapparaat is
NES klopt, SNES klopt half (Mario was in Europa geen releasegame). Megadrive klopt niet, DS Mario 64 is een port, Toshinden is bagger, DoA2 ook. Halo mag je weer wel tellen trouwens, maar dat is wel de ondergang van de huidige industrie geworden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:30 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
SNES - Mario
NES - Mario
Megadrive - Sonic
Gameboy - Tetris
NDS - Mario 64
Playstation - Toh-Shin-Den
Dreamcast - Dead or Alive 2
XBOX - Halo
I beg to differ. (Heb je toegevoegd)
Jouw mening daargelaten, waren tohshinden en DoA2 destijds system sellers.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NES klopt, SNES klopt half (Mario was in Europa geen releasegame). Megadrive klopt niet, DS Mario 64 is een port, Toshinden is bagger, DoA2 ook. Halo mag je weer wel tellen trouwens, maar dat is wel de ondergang van de huidige industrie geworden.
Hmm.... True, het is wat aan de hoge kant. Maargoed, 5 jaar geleden betaalde je 200 euro voor een DS als ik me niet vergis en de PSP was ook 250 voor een value pack. Vind het wel meevallen eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
3D zonder bril op een gaming handheld is ook nog nooit gedaan, dat hele systeem is mindblowingDe games zijn goed, de extra features ook (faceraiders, 3D foto's, Augmented Reality). Men klaagt echt om het klagen.
Enige dat ik wel een goed argument vind is de prijs, 250 euro is gewoon veel
Welke filmpje? Ik heb ook nog geen uitpop effecten gezien.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:48 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Het is niet alleen kijkdoos hoor. Check het 3D filmpje en wacht op het spattende water. Dat komt wel degelijk het scherm uit, so to speak.Het wordt tot nu toe puur voor diepte gebruikt.
Rayman geeft je ook soms het idee dat dingen uit het scherm komen.
Voor het filmpje moet je updaten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:06 schreef Djankie het volgende:
[..]
Welke filmpje? Ik heb ook nog geen uitpop effecten gezien.
Technisch is dat haalbaar, maar ik zie het niet gebeuren. De Virtual Console die we gaan krijgen zal waarschijnlijk enkel Game Boy Classic en Color bieden, geen eens Advance.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoop dat Wii Virtual Console ook naar 3DS komt eigenlijk. Dat zou mooi zijn.
N64 en SNES komen ook gewoon lijkt mij hoor.... Alleen Gameboy (Advance) games...... bron bitte?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:35 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Technisch is dat haalbaar, maar ik zie het niet gebeuren. De Virtual Console die we gaan krijgen zal waarschijnlijk enkel Game Boy Classic en Color bieden, geen eens Advance.
Bron?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:47 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
N64 en SNES komen ook gewoon lijkt mij hoor.... Alleen Gameboy (Advance) games...... bron bitte?
Ik SNAK naar Paper Mario op de 3DS. Dat systeem is er gewoon voor gemaakt zou je bijna kunnen zeggen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:25 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Laat in godsnaam Super Mario World opnieuw uitkomen met diorama achtergronden. Verder niks aan doen en als 3DSWare aanbieden!
Na 10 seconden heb ik hem al afgezet. Als je een review zo al begint dan vraag je er om om niet serieus genomen te worden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:38 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/review-pilotwings-resort-3d/#
PW wordt afgeFIKT
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:06 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Bron?Staat in het 3DS-boekje in je plaatselijke winkel, en verder op alle sites die iets met games hebben:
http://www.google.nl/#scl(...)&fp=47b62fecd59497ff
Hmmm....quote:Spelers zullen namelijk in staat zijn downloadbare klassiekers te downloaden op hun 3DS Virtual Console. Games van onder andere de Game Boy, Game Boy Color en Game Gear portable systemen zullen aan de Virtual Console van de Nintendo 3DS worden toegevoegd. Ook zullen er TurboGrafx-16 games op de digitale schappen worden gelegd.
Op het einde wordt het echt fraai, hoeveel er wel niet gevloekt wordt hoe k*t ze de game vinden. Ieder z'n smaak, maar als je zo een review brengt ben je gewoon niet professioneel bezig.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:09 schreef beantherio het volgende:
[..]
Na 10 seconden heb ik hem al afgezet. Als je een review zo al begint dan vraag je er om om niet serieus genomen te worden.
bij Pilotwings heb ik dat vooral als ik hem volledig op 3D heb staan.. m'n ogen kunnen er maar niet aan wennen. Het is dan net of ik alles dubbel zie. Net onder de helft geeft voor mij het beste resultaat, kijkt het fijnstquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Vandaag even gespeeld in de bart smit. Pilotwings, dat was zeker leuk.
Maar ik vond het wel wennen qua kijkwerk. Het spreekt wel erg nauw (in de winkel iig) om dat beeld goed te krijgen. Zowel ik als mn vriendin kregen ook een btje schele hoofdpijn van het goed proberen kijken.
Dat viel toch een klein beetje tegen
Het schuifje is er dan ook voor gemaakt zodat iedereen het beeld goed scherp kan stellen. Proberen om het ding ietsje hoger te zetten is zeer zeker aan te raden i.v.m. het diepte-effect, echter de klep vol open gooien is gewoon dom en niet fijn voor je ogen. Overigens zou het lezen van de meegeleverde boekjes ongeveer 90% van de klachten bij mensen verhelpen, maar dat terzijdequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:05 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
bij Pilotwings heb ik dat vooral als ik hem volledig op 3D heb staan.. m'n ogen kunnen er maar niet aan wennen. Het is dan net of ik alles dubbel zie. Net onder de helft geeft voor mij het beste resultaat, kijkt het fijnst
Streetpass? Had je nog een game op de achtergrond draaien?quote:Op zondag 3 april 2011 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vannacht maakte m'n 3DS ineens geluid waar ik wakker van werd, maar ik had geen berichten ofzo. Iemand enig idee wat dat was?
Oh, en iemand enig idee hoe je friends weer kunt verwijderen?
In je friendslist naar Settings gaan, Delete Friend cardquote:Op zondag 3 april 2011 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, en iemand enig idee hoe je friends weer kunt verwijderen?
Ik vind het op zich wel meevallen. Ik vind de snelheid juist af en toe onrealistisch. Maar goed, ze hebben de feet in ieder geval niet naar meter veranderd, want de missie waar je tot 500m hoog moet gliden is in de US versie een missie waar je tot 1500ft moet glidenquote:Op zondag 3 april 2011 17:46 schreef Tware het volgende:
Ik erger me aan die hoogtemeter in pilotwings... gaat veel te snel. Lijkt wel of het feet is waar de ft gewoon in m is veranderd ofzo...
Samequote:Op zondag 3 april 2011 16:45 schreef Jesse_ het volgende:
Ik kan de puf niet opbrengen om de laatste gouden ring in Pilotwings te gaan zoeken.
Ik vroeg me al af hoe je je helden kon levelen... Die wat je met muntjes koopt zijn vaak ook al level 2quote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb vandaag een deja vu StreetPass gehadLevel 2 bitches!
Is het niet zo dat je gekochte helden een level hoger zijn als je er meer tegelijk koopt?quote:Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef Redah het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe je je helden kon levelen... Die wat je met muntjes koopt zijn vaak ook al level 2
Nee, dat is/lijkt random. Ik heb al vaker 2 en 1 door elkaar gehad, in ieder geval. En ja, het is minder leuk met die katten, maar ja: De 100en helden die ik nodig heb voor dat spelletje ga ik bij lange na niet bij elkaar sprokkelen via StreetPass. Tegen de tijd dat ik zoveel mensen ben tegen gekomen is de Nintendo 4DS al uit.quote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het niet zo dat je gekochte helden een level hoger zijn als je er meer tegelijk koopt?
1 = lvl 1
2 = lvl 2
etc?
Ik vind het niet leuk om dat te gebruiken, maar volgens mij werkte het zo.
speel er liever op dan dat ik er over schrijfquote:Op maandag 4 april 2011 16:28 schreef maxburger het volgende:
Niet meer zo'n stormlooptopic dit he. Ik lees hier regelmatig mee omdat ik eerst ook van plan was om een 3DS te kopen. Maar ik denk dat ik liever op Mario Kart wacht of voor de NGP/PSP2 ga.
Staat in je boekjequote:Op maandag 4 april 2011 16:38 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
speel er liever op dan dat ik er over schrijf
vermaak me iedere dag er een paar uurtjes mee.
Weet iemand of je maar een max aantal muntjes kan krijgen per dag voor je stappen? Ik had er 5800 en kreeg maar heel weinig muntjes.
Max 10 muntjes per dag (van 0u tot 0u). Elke 100 stappen is een muntje.quote:Op maandag 4 april 2011 16:38 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
speel er liever op dan dat ik er over schrijf
vermaak me iedere dag er een paar uurtjes mee.
Weet iemand of je maar een max aantal muntjes kan krijgen per dag voor je stappen? Ik had er 5800 en kreeg maar heel weinig muntjes.
'quote:Op maandag 4 april 2011 16:39 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Staat in je boekjeJe kan maar 10 coins per dag krijgen, dat staat gelijk aan 1000 stappen volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 4 april 2011 17:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mii in Misere tips en spoilersHe, waarom klik ik nou op de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
NGP komt toch pas in maart 2012, waarom een jaar wachtenquote:Op maandag 4 april 2011 16:28 schreef maxburger het volgende:
Niet meer zo'n stormlooptopic dit he. Ik lees hier regelmatig mee omdat ik eerst ook van plan was om een 3DS te kopen. Maar ik denk dat ik liever op Mario Kart wacht of voor de NGP/PSP2 ga.
Metal Gear, Zelda....quote:Op maandag 4 april 2011 17:57 schreef matthijst het volgende:
[..]
NGP komt toch pas in maart 2012, waarom een jaar wachten
3DS is gewoon een leuk apparaat, nu al. Wordt alleen maar beter als er grotere titels op uitkomen.
Mario Kart, Paper Mario, Mario 3DS, Kid Icarus, Professor Layton en niet te vergeten Professor Layton VS Phoenix Wrightquote:
quote:
Metal Gear, Zelda...quote:Op maandag 4 april 2011 18:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Mario Kart, Paper Mario, Mario 3DS, Kid Icarus, Professor Layton en niet te vergeten Professor Layton VS Phoenix Wright
Wave Race, F-Zero, Mario Kart en een Burnout of NFS van Criterion. Allemaal ook erg tof in 3D natuurlijkquote:Op maandag 4 april 2011 18:58 schreef Redah het volgende:
[..]
![]()
En mijn wishlist: Een remake (of 3DSware) van Wave Race 64 (veel beter dan Blue Storm), en uiteraard een nieuwe F-Zero. En ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er geen F-Zero naar de 3DS komt.
Hoeft niet per se te gebeuren. Op de Wii is het spel ook enorm afwezig.quote:Op maandag 4 april 2011 18:58 schreef Redah het volgende:
En ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er geen F-Zero naar de 3DS komt.
Klopt, maar op de Gamecube was het er wel. F-Zero is voornamelijk een game geweest die nieuwe technieken van de consoles uit die tijd heeft uitgebuit:quote:Op maandag 4 april 2011 20:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoeft niet per se te gebeuren. Op de Wii is het spel ook enorm afwezig.
Ik zou 'm ook niet meenemen naar de Efteling hoor. Je mag je tas niet meenemen in veel attracties of hij wordt zeiknat. Nee, dan blijft 'ie mooi thuisquote:Op maandag 4 april 2011 20:56 schreef nomar83 het volgende:
Vandaag een StreetPass in de Efteling. Valt me nog tegen, zoveel mensen daar en dan maar 1 Mii.
quote:Op zondag 3 april 2011 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
@ Sharana, probeer Rayman eens te spelen met Wifi uit. Dat schijnt te helpen.
Roadburn?quote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef lizardtattoo het volgende:
Ja ik zit ook nog te twijfelen om hem mee te nemen naar een groot festival binnenkort. Aan de ene kant natuurlijk wel kans op internationale mii's, maar aan de andere kant ook kans op gemorst bier over mijn tas.![]()
Die beschermhoesjes zijn vast wel spatwaterdicht, maar een half glas lijkt me dan toch weer niet aan te bevelen.
Op je eigen visitekaartje, bij je friendlist, het oranje vakje midden bovenin in het menu.quote:
LEGO Star Wars is inderdaad leuk, maar nou ook weer niet bijzonder omdat er al zoveel LEGO-games zijn. Binnenkort komt m'n review online en kun je de uitgebreide review lezenquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:37 schreef remcheese het volgende:
Zo,
Net Lego starwars uitgespeeld! Wat een leuk spelletje is dat zeg.
Het is veel actierijker en heeft een stuk of 8 Vlieglevels.
Space shootouts wooho!!!
Aanrader voor iedereen die van een actiespelketje houdt die niet te moeilijk is maar wel graag wil zien wat voor dikke 3D de 3ds nou echt kan.
Dat duurde bij de Metroid actie ook vrij lang, en dan ineens krijg je mail van nintendoquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heeft er iemand al iets gehoord van die shirts voor de eerste 3000 registraties bij Club Nintendo?
Ah ik heb ook nog geen mail ontvangen, maar de een zegt ook dat je tot vrijdag moest wachten, en de ander zegt weer dat het donderdag ook al kon en dat er al mensen zijn die een email gekregen hebben, dus najaquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:56 schreef remcheese het volgende:
[..]
Dat duurde bij de Metroid actie ook vrij lang, en dan ineens krijg je mail van nintendo
Och, dan gaat 'ie in de binnenzak van m'n jas. Daar heb ik niet zoveel moeite mee hoor. Neem ook een spiegelreflexcamera mee enzo als ik naar een pretpark ga en die dingen zijn veel gevoeliger. Er zit trouwens geen krasje op.quote:Op maandag 4 april 2011 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou 'm ook niet meenemen naar de Efteling hoor. Je mag je tas niet meenemen in veel attracties of hij wordt zeiknat. Nee, dan blijft 'ie mooi thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |