abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 april 2011 @ 15:06:27 #26
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_94942066
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 14:30 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

SNES - Mario
NES - Mario
Megadrive - Sonic
Gameboy - Tetris
NDS - Mario 64
Playstation - Toh-Shin-Den
Dreamcast - Dead or Alive 2
XBOX - Halo

I beg to differ. (Heb je toegevoegd)
NES klopt, SNES klopt half (Mario was in Europa geen releasegame). Megadrive klopt niet, DS Mario 64 is een port, Toshinden is bagger, DoA2 ook. Halo mag je weer wel tellen trouwens, maar dat is wel de ondergang van de huidige industrie geworden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_94942280
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 april 2011 15:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

NES klopt, SNES klopt half (Mario was in Europa geen releasegame). Megadrive klopt niet, DS Mario 64 is een port, Toshinden is bagger, DoA2 ook. Halo mag je weer wel tellen trouwens, maar dat is wel de ondergang van de huidige industrie geworden.
Jouw mening daargelaten, waren tohshinden en DoA2 destijds system sellers. :)

Sonic was my bad en Mario DS was wel mindblowing, omdat zoiets op een portable nooit was gedaan. ;)
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
  zaterdag 2 april 2011 @ 15:21:53 #28
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_94942427
3D zonder bril op een gaming handheld is ook nog nooit gedaan, dat hele systeem is mindblowing :P De games zijn goed, de extra features ook (faceraiders, 3D foto's, Augmented Reality). Men klaagt echt om het klagen.

Enige dat ik wel een goed argument vind is de prijs, 250 euro is gewoon veel :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_94942528
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 april 2011 15:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
3D zonder bril op een gaming handheld is ook nog nooit gedaan, dat hele systeem is mindblowing :P De games zijn goed, de extra features ook (faceraiders, 3D foto's, Augmented Reality). Men klaagt echt om het klagen.

Enige dat ik wel een goed argument vind is de prijs, 250 euro is gewoon veel :)
Hmm.... True, het is wat aan de hoge kant. Maargoed, 5 jaar geleden betaalde je 200 euro voor een DS als ik me niet vergis en de PSP was ook 250 voor een value pack. Vind het wel meevallen eigenlijk. :)

Laat in godsnaam Super Mario World opnieuw uitkomen met diorama achtergronden. Verder niks aan doen en als 3DSWare aanbieden! :D
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
  zaterdag 2 april 2011 @ 15:31:11 #30
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_94942675
DS was maar 150 afaik. PSP was wel 250, maar die verkocht ook zwaar onder de maat in het begin.

Mario World met 3D achtergronden is mogelijk, de Virtual Console heeft die mogelijkheid geloof ik :) Ik hoop dat Wii Virtual Console ook naar 3DS komt eigenlijk. Dat zou mooi zijn.
  zaterdag 2 april 2011 @ 15:32:36 #31
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_94942716
En ook een rondje Den Bosch vanochtend leverde geen StreetPass Mii's op. Ik denk niet dat mijn prinses ooit gered gaat worden :'(
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  zaterdag 2 april 2011 @ 15:37:20 #32
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_94942827
Ben je langs GameMania enzo gelopen? Daar had ik hier in Delft vier totaal te pakken. Twee medewerkers, een algemene GM-Mii en nog iemand.
pi_94943560
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 14:48 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Het is niet alleen kijkdoos hoor. Check het 3D filmpje en wacht op het spattende water. Dat komt wel degelijk het scherm uit, so to speak. :) Het wordt tot nu toe puur voor diepte gebruikt.

Rayman geeft je ook soms het idee dat dingen uit het scherm komen.
Welke filmpje? Ik heb ook nog geen uitpop effecten gezien.
pi_94943708
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 16:06 schreef Djankie het volgende:

[..]

Welke filmpje? Ik heb ook nog geen uitpop effecten gezien.
Voor het filmpje moet je updaten.
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_94944344
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 april 2011 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoop dat Wii Virtual Console ook naar 3DS komt eigenlijk. Dat zou mooi zijn.
Technisch is dat haalbaar, maar ik zie het niet gebeuren. De Virtual Console die we gaan krijgen zal waarschijnlijk enkel Game Boy Classic en Color bieden, geen eens Advance.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  zaterdag 2 april 2011 @ 16:38:48 #36
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_94944444
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_94944667
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 16:35 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Technisch is dat haalbaar, maar ik zie het niet gebeuren. De Virtual Console die we gaan krijgen zal waarschijnlijk enkel Game Boy Classic en Color bieden, geen eens Advance.
N64 en SNES komen ook gewoon lijkt mij hoor.... Alleen Gameboy (Advance) games...... bron bitte?
pi_94945139
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 16:47 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

N64 en SNES komen ook gewoon lijkt mij hoor.... Alleen Gameboy (Advance) games...... bron bitte?
Bron? :') Staat in het 3DS-boekje in je plaatselijke winkel, en verder op alle sites die iets met games hebben:
http://www.google.nl/#scl(...)&fp=47b62fecd59497ff
  zaterdag 2 april 2011 @ 17:06:57 #39
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_94945156
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 15:25 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Laat in godsnaam Super Mario World opnieuw uitkomen met diorama achtergronden. Verder niks aan doen en als 3DSWare aanbieden! :D
Ik SNAK naar Paper Mario op de 3DS. Dat systeem is er gewoon voor gemaakt zou je bijna kunnen zeggen... O+ :9~
  zaterdag 2 april 2011 @ 17:09:34 #40
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_94945229
quote:
Na 10 seconden heb ik hem al afgezet. Als je een review zo al begint dan vraag je er om om niet serieus genomen te worden. :{
pi_94945262
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 17:06 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Bron? :') Staat in het 3DS-boekje in je plaatselijke winkel, en verder op alle sites die iets met games hebben:
http://www.google.nl/#scl(...)&fp=47b62fecd59497ff
quote:
Spelers zullen namelijk in staat zijn downloadbare klassiekers te downloaden op hun 3DS Virtual Console. Games van onder andere de Game Boy, Game Boy Color en Game Gear portable systemen zullen aan de Virtual Console van de Nintendo 3DS worden toegevoegd. Ook zullen er TurboGrafx-16 games op de digitale schappen worden gelegd.
Hmmm....

http://www.digitalsomething.com/news/3198.html

Jij doelt op de launch line-up. Dat is idd NES, Gameboy en Turbographx ja.

Op langere termijn komen de SNES etc daar ECHT wel bij.
pi_94945471
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 17:09 schreef beantherio het volgende:

[..]

Na 10 seconden heb ik hem al afgezet. Als je een review zo al begint dan vraag je er om om niet serieus genomen te worden. :{
Op het einde wordt het echt fraai, hoeveel er wel niet gevloekt wordt hoe k*t ze de game vinden. Ieder z'n smaak, maar als je zo een review brengt ben je gewoon niet professioneel bezig.
  zaterdag 2 april 2011 @ 17:42:19 #43
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_94946208
Ik vind het wel een leuke stijl om te zien eigenlijk.
O)))
pi_94946317
Vandaag even gespeeld in de bart smit. Pilotwings, dat was zeker leuk :Y.
Maar ik vond het wel wennen qua kijkwerk. Het spreekt wel erg nauw (in de winkel iig) om dat beeld goed te krijgen. Zowel ik als mn vriendin kregen ook een btje schele hoofdpijn van het goed proberen kijken.
Dat viel toch een klein beetje tegen :)
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_94946637
Even crosspost van een ander forum:

Eerst vanmorgen:
Stond net in de Media Markt PilotWings uit te proberen, wat: zo vroeg?! ja zo vroeg Knipoog, en merkte day geen van de vier demo-3ds'en last had van speling met het scherm. Zelf begin ik me er bij mijn 3ds enigszins aan te irriteren en ik vroeg me af of ik nu gewoon naar de Bart Smit, waar ik hem gekocht heb, kan gaan om een nieuwe te halen. Weet iemand of dit kan? Geen idee of die speling kwaad kan of niet, mijn ds lite had het ook hetzij in veel mindere mate, maar vind het toch irritant. Is best behoorlijke speling voor mijn gevoel...

Toen vanmiddag nog:
Het kraakt dan gewoon een beetje en ik kan het scherm aan de linkerkant een beetje heen en weer drukken als hij opengeklapt is. Ook kraakt hij dan...

Moet ik nu naar de winkel of moet ik bij Nintendo zijn?

Edit: Ik denk bij Nintendo, dus heb een mailtje naar de TD gestuurd

Jullie deskundige mening?
  Donald Duck held zaterdag 2 april 2011 @ 19:32:44 #46
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_94950148
Vandaag ook een 3DS geprobeerd in de winkel. Erg indrukwekkend, ik had niet verwacht dat het 3D er zo goed zou uitzien.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:05:18 #47
160313 wickedweirdo
Dude.. Wait, what?
pi_94951543
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 17:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Vandaag even gespeeld in de bart smit. Pilotwings, dat was zeker leuk :Y.
Maar ik vond het wel wennen qua kijkwerk. Het spreekt wel erg nauw (in de winkel iig) om dat beeld goed te krijgen. Zowel ik als mn vriendin kregen ook een btje schele hoofdpijn van het goed proberen kijken.
Dat viel toch een klein beetje tegen :)
bij Pilotwings heb ik dat vooral als ik hem volledig op 3D heb staan.. m'n ogen kunnen er maar niet aan wennen. Het is dan net of ik alles dubbel zie. Net onder de helft geeft voor mij het beste resultaat, kijkt het fijnst
pi_94961408
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:05 schreef wickedweirdo het volgende:

[..]

bij Pilotwings heb ik dat vooral als ik hem volledig op 3D heb staan.. m'n ogen kunnen er maar niet aan wennen. Het is dan net of ik alles dubbel zie. Net onder de helft geeft voor mij het beste resultaat, kijkt het fijnst
Het schuifje is er dan ook voor gemaakt zodat iedereen het beeld goed scherp kan stellen. Proberen om het ding ietsje hoger te zetten is zeer zeker aan te raden i.v.m. het diepte-effect, echter de klep vol open gooien is gewoon dom en niet fijn voor je ogen. Overigens zou het lezen van de meegeleverde boekjes ongeveer 90% van de klachten bij mensen verhelpen, maar dat terzijde :P
pi_94970011
2234-7154-0782 Mag in de OP. Heb iedereen toegevoegd. :)
  zondag 3 april 2011 @ 09:50:33 #50
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_94970419
Vannacht maakte m'n 3DS ineens geluid waar ik wakker van werd, maar ik had geen berichten ofzo. Iemand enig idee wat dat was? :')

Oh, en iemand enig idee hoe je friends weer kunt verwijderen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')