NES klopt, SNES klopt half (Mario was in Europa geen releasegame). Megadrive klopt niet, DS Mario 64 is een port, Toshinden is bagger, DoA2 ook. Halo mag je weer wel tellen trouwens, maar dat is wel de ondergang van de huidige industrie geworden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:30 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
SNES - Mario
NES - Mario
Megadrive - Sonic
Gameboy - Tetris
NDS - Mario 64
Playstation - Toh-Shin-Den
Dreamcast - Dead or Alive 2
XBOX - Halo
I beg to differ. (Heb je toegevoegd)
Jouw mening daargelaten, waren tohshinden en DoA2 destijds system sellers.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NES klopt, SNES klopt half (Mario was in Europa geen releasegame). Megadrive klopt niet, DS Mario 64 is een port, Toshinden is bagger, DoA2 ook. Halo mag je weer wel tellen trouwens, maar dat is wel de ondergang van de huidige industrie geworden.
Hmm.... True, het is wat aan de hoge kant. Maargoed, 5 jaar geleden betaalde je 200 euro voor een DS als ik me niet vergis en de PSP was ook 250 voor een value pack. Vind het wel meevallen eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
3D zonder bril op een gaming handheld is ook nog nooit gedaan, dat hele systeem is mindblowingDe games zijn goed, de extra features ook (faceraiders, 3D foto's, Augmented Reality). Men klaagt echt om het klagen.
Enige dat ik wel een goed argument vind is de prijs, 250 euro is gewoon veel
Welke filmpje? Ik heb ook nog geen uitpop effecten gezien.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:48 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Het is niet alleen kijkdoos hoor. Check het 3D filmpje en wacht op het spattende water. Dat komt wel degelijk het scherm uit, so to speak.Het wordt tot nu toe puur voor diepte gebruikt.
Rayman geeft je ook soms het idee dat dingen uit het scherm komen.
Voor het filmpje moet je updaten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:06 schreef Djankie het volgende:
[..]
Welke filmpje? Ik heb ook nog geen uitpop effecten gezien.
Technisch is dat haalbaar, maar ik zie het niet gebeuren. De Virtual Console die we gaan krijgen zal waarschijnlijk enkel Game Boy Classic en Color bieden, geen eens Advance.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoop dat Wii Virtual Console ook naar 3DS komt eigenlijk. Dat zou mooi zijn.
N64 en SNES komen ook gewoon lijkt mij hoor.... Alleen Gameboy (Advance) games...... bron bitte?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:35 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Technisch is dat haalbaar, maar ik zie het niet gebeuren. De Virtual Console die we gaan krijgen zal waarschijnlijk enkel Game Boy Classic en Color bieden, geen eens Advance.
Bron?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:47 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
N64 en SNES komen ook gewoon lijkt mij hoor.... Alleen Gameboy (Advance) games...... bron bitte?
Ik SNAK naar Paper Mario op de 3DS. Dat systeem is er gewoon voor gemaakt zou je bijna kunnen zeggen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:25 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Laat in godsnaam Super Mario World opnieuw uitkomen met diorama achtergronden. Verder niks aan doen en als 3DSWare aanbieden!
Na 10 seconden heb ik hem al afgezet. Als je een review zo al begint dan vraag je er om om niet serieus genomen te worden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:38 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/review-pilotwings-resort-3d/#
PW wordt afgeFIKT
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:06 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Bron?Staat in het 3DS-boekje in je plaatselijke winkel, en verder op alle sites die iets met games hebben:
http://www.google.nl/#scl(...)&fp=47b62fecd59497ff
Hmmm....quote:Spelers zullen namelijk in staat zijn downloadbare klassiekers te downloaden op hun 3DS Virtual Console. Games van onder andere de Game Boy, Game Boy Color en Game Gear portable systemen zullen aan de Virtual Console van de Nintendo 3DS worden toegevoegd. Ook zullen er TurboGrafx-16 games op de digitale schappen worden gelegd.
Op het einde wordt het echt fraai, hoeveel er wel niet gevloekt wordt hoe k*t ze de game vinden. Ieder z'n smaak, maar als je zo een review brengt ben je gewoon niet professioneel bezig.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:09 schreef beantherio het volgende:
[..]
Na 10 seconden heb ik hem al afgezet. Als je een review zo al begint dan vraag je er om om niet serieus genomen te worden.
bij Pilotwings heb ik dat vooral als ik hem volledig op 3D heb staan.. m'n ogen kunnen er maar niet aan wennen. Het is dan net of ik alles dubbel zie. Net onder de helft geeft voor mij het beste resultaat, kijkt het fijnstquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Vandaag even gespeeld in de bart smit. Pilotwings, dat was zeker leuk.
Maar ik vond het wel wennen qua kijkwerk. Het spreekt wel erg nauw (in de winkel iig) om dat beeld goed te krijgen. Zowel ik als mn vriendin kregen ook een btje schele hoofdpijn van het goed proberen kijken.
Dat viel toch een klein beetje tegen
Het schuifje is er dan ook voor gemaakt zodat iedereen het beeld goed scherp kan stellen. Proberen om het ding ietsje hoger te zetten is zeer zeker aan te raden i.v.m. het diepte-effect, echter de klep vol open gooien is gewoon dom en niet fijn voor je ogen. Overigens zou het lezen van de meegeleverde boekjes ongeveer 90% van de klachten bij mensen verhelpen, maar dat terzijdequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:05 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
bij Pilotwings heb ik dat vooral als ik hem volledig op 3D heb staan.. m'n ogen kunnen er maar niet aan wennen. Het is dan net of ik alles dubbel zie. Net onder de helft geeft voor mij het beste resultaat, kijkt het fijnst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |