Streetpass? Had je nog een game op de achtergrond draaien?quote:Op zondag 3 april 2011 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vannacht maakte m'n 3DS ineens geluid waar ik wakker van werd, maar ik had geen berichten ofzo. Iemand enig idee wat dat was?
Oh, en iemand enig idee hoe je friends weer kunt verwijderen?
In je friendslist naar Settings gaan, Delete Friend cardquote:Op zondag 3 april 2011 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, en iemand enig idee hoe je friends weer kunt verwijderen?
Ik vind het op zich wel meevallen. Ik vind de snelheid juist af en toe onrealistisch. Maar goed, ze hebben de feet in ieder geval niet naar meter veranderd, want de missie waar je tot 500m hoog moet gliden is in de US versie een missie waar je tot 1500ft moet glidenquote:Op zondag 3 april 2011 17:46 schreef Tware het volgende:
Ik erger me aan die hoogtemeter in pilotwings... gaat veel te snel. Lijkt wel of het feet is waar de ft gewoon in m is veranderd ofzo...
Samequote:Op zondag 3 april 2011 16:45 schreef Jesse_ het volgende:
Ik kan de puf niet opbrengen om de laatste gouden ring in Pilotwings te gaan zoeken.
Ik vroeg me al af hoe je je helden kon levelen... Die wat je met muntjes koopt zijn vaak ook al level 2quote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb vandaag een deja vu StreetPass gehadLevel 2 bitches!
Is het niet zo dat je gekochte helden een level hoger zijn als je er meer tegelijk koopt?quote:Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef Redah het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe je je helden kon levelen... Die wat je met muntjes koopt zijn vaak ook al level 2
Nee, dat is/lijkt random. Ik heb al vaker 2 en 1 door elkaar gehad, in ieder geval. En ja, het is minder leuk met die katten, maar ja: De 100en helden die ik nodig heb voor dat spelletje ga ik bij lange na niet bij elkaar sprokkelen via StreetPass. Tegen de tijd dat ik zoveel mensen ben tegen gekomen is de Nintendo 4DS al uit.quote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het niet zo dat je gekochte helden een level hoger zijn als je er meer tegelijk koopt?
1 = lvl 1
2 = lvl 2
etc?
Ik vind het niet leuk om dat te gebruiken, maar volgens mij werkte het zo.
speel er liever op dan dat ik er over schrijfquote:Op maandag 4 april 2011 16:28 schreef maxburger het volgende:
Niet meer zo'n stormlooptopic dit he. Ik lees hier regelmatig mee omdat ik eerst ook van plan was om een 3DS te kopen. Maar ik denk dat ik liever op Mario Kart wacht of voor de NGP/PSP2 ga.
Staat in je boekjequote:Op maandag 4 april 2011 16:38 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
speel er liever op dan dat ik er over schrijf
vermaak me iedere dag er een paar uurtjes mee.
Weet iemand of je maar een max aantal muntjes kan krijgen per dag voor je stappen? Ik had er 5800 en kreeg maar heel weinig muntjes.
Max 10 muntjes per dag (van 0u tot 0u). Elke 100 stappen is een muntje.quote:Op maandag 4 april 2011 16:38 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
speel er liever op dan dat ik er over schrijf
vermaak me iedere dag er een paar uurtjes mee.
Weet iemand of je maar een max aantal muntjes kan krijgen per dag voor je stappen? Ik had er 5800 en kreeg maar heel weinig muntjes.
'quote:Op maandag 4 april 2011 16:39 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Staat in je boekjeJe kan maar 10 coins per dag krijgen, dat staat gelijk aan 1000 stappen volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 4 april 2011 17:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mii in Misere tips en spoilersHe, waarom klik ik nou op de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
NGP komt toch pas in maart 2012, waarom een jaar wachtenquote:Op maandag 4 april 2011 16:28 schreef maxburger het volgende:
Niet meer zo'n stormlooptopic dit he. Ik lees hier regelmatig mee omdat ik eerst ook van plan was om een 3DS te kopen. Maar ik denk dat ik liever op Mario Kart wacht of voor de NGP/PSP2 ga.
Metal Gear, Zelda....quote:Op maandag 4 april 2011 17:57 schreef matthijst het volgende:
[..]
NGP komt toch pas in maart 2012, waarom een jaar wachten
3DS is gewoon een leuk apparaat, nu al. Wordt alleen maar beter als er grotere titels op uitkomen.
Mario Kart, Paper Mario, Mario 3DS, Kid Icarus, Professor Layton en niet te vergeten Professor Layton VS Phoenix Wrightquote:
quote:
Metal Gear, Zelda...quote:Op maandag 4 april 2011 18:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Mario Kart, Paper Mario, Mario 3DS, Kid Icarus, Professor Layton en niet te vergeten Professor Layton VS Phoenix Wright
Wave Race, F-Zero, Mario Kart en een Burnout of NFS van Criterion. Allemaal ook erg tof in 3D natuurlijkquote:Op maandag 4 april 2011 18:58 schreef Redah het volgende:
[..]
![]()
En mijn wishlist: Een remake (of 3DSware) van Wave Race 64 (veel beter dan Blue Storm), en uiteraard een nieuwe F-Zero. En ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er geen F-Zero naar de 3DS komt.
Hoeft niet per se te gebeuren. Op de Wii is het spel ook enorm afwezig.quote:Op maandag 4 april 2011 18:58 schreef Redah het volgende:
En ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er geen F-Zero naar de 3DS komt.
Klopt, maar op de Gamecube was het er wel. F-Zero is voornamelijk een game geweest die nieuwe technieken van de consoles uit die tijd heeft uitgebuit:quote:Op maandag 4 april 2011 20:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoeft niet per se te gebeuren. Op de Wii is het spel ook enorm afwezig.
Ik zou 'm ook niet meenemen naar de Efteling hoor. Je mag je tas niet meenemen in veel attracties of hij wordt zeiknat. Nee, dan blijft 'ie mooi thuisquote:Op maandag 4 april 2011 20:56 schreef nomar83 het volgende:
Vandaag een StreetPass in de Efteling. Valt me nog tegen, zoveel mensen daar en dan maar 1 Mii.
quote:Op zondag 3 april 2011 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
@ Sharana, probeer Rayman eens te spelen met Wifi uit. Dat schijnt te helpen.
Roadburn?quote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef lizardtattoo het volgende:
Ja ik zit ook nog te twijfelen om hem mee te nemen naar een groot festival binnenkort. Aan de ene kant natuurlijk wel kans op internationale mii's, maar aan de andere kant ook kans op gemorst bier over mijn tas.![]()
Die beschermhoesjes zijn vast wel spatwaterdicht, maar een half glas lijkt me dan toch weer niet aan te bevelen.
Op je eigen visitekaartje, bij je friendlist, het oranje vakje midden bovenin in het menu.quote:
LEGO Star Wars is inderdaad leuk, maar nou ook weer niet bijzonder omdat er al zoveel LEGO-games zijn. Binnenkort komt m'n review online en kun je de uitgebreide review lezenquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:37 schreef remcheese het volgende:
Zo,
Net Lego starwars uitgespeeld! Wat een leuk spelletje is dat zeg.
Het is veel actierijker en heeft een stuk of 8 Vlieglevels.
Space shootouts wooho!!!
Aanrader voor iedereen die van een actiespelketje houdt die niet te moeilijk is maar wel graag wil zien wat voor dikke 3D de 3ds nou echt kan.
Dat duurde bij de Metroid actie ook vrij lang, en dan ineens krijg je mail van nintendoquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heeft er iemand al iets gehoord van die shirts voor de eerste 3000 registraties bij Club Nintendo?
Ah ik heb ook nog geen mail ontvangen, maar de een zegt ook dat je tot vrijdag moest wachten, en de ander zegt weer dat het donderdag ook al kon en dat er al mensen zijn die een email gekregen hebben, dus najaquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:56 schreef remcheese het volgende:
[..]
Dat duurde bij de Metroid actie ook vrij lang, en dan ineens krijg je mail van nintendo
Och, dan gaat 'ie in de binnenzak van m'n jas. Daar heb ik niet zoveel moeite mee hoor. Neem ook een spiegelreflexcamera mee enzo als ik naar een pretpark ga en die dingen zijn veel gevoeliger. Er zit trouwens geen krasje op.quote:Op maandag 4 april 2011 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou 'm ook niet meenemen naar de Efteling hoor. Je mag je tas niet meenemen in veel attracties of hij wordt zeiknat. Nee, dan blijft 'ie mooi thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |