Streetpass? Had je nog een game op de achtergrond draaien?quote:Op zondag 3 april 2011 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vannacht maakte m'n 3DS ineens geluid waar ik wakker van werd, maar ik had geen berichten ofzo. Iemand enig idee wat dat was?
Oh, en iemand enig idee hoe je friends weer kunt verwijderen?
In je friendslist naar Settings gaan, Delete Friend cardquote:Op zondag 3 april 2011 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, en iemand enig idee hoe je friends weer kunt verwijderen?
Ik vind het op zich wel meevallen. Ik vind de snelheid juist af en toe onrealistisch. Maar goed, ze hebben de feet in ieder geval niet naar meter veranderd, want de missie waar je tot 500m hoog moet gliden is in de US versie een missie waar je tot 1500ft moet glidenquote:Op zondag 3 april 2011 17:46 schreef Tware het volgende:
Ik erger me aan die hoogtemeter in pilotwings... gaat veel te snel. Lijkt wel of het feet is waar de ft gewoon in m is veranderd ofzo...
Samequote:Op zondag 3 april 2011 16:45 schreef Jesse_ het volgende:
Ik kan de puf niet opbrengen om de laatste gouden ring in Pilotwings te gaan zoeken.
Ik vroeg me al af hoe je je helden kon levelen... Die wat je met muntjes koopt zijn vaak ook al level 2quote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb vandaag een deja vu StreetPass gehadLevel 2 bitches!
Is het niet zo dat je gekochte helden een level hoger zijn als je er meer tegelijk koopt?quote:Op zondag 3 april 2011 23:09 schreef Redah het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe je je helden kon levelen... Die wat je met muntjes koopt zijn vaak ook al level 2
Nee, dat is/lijkt random. Ik heb al vaker 2 en 1 door elkaar gehad, in ieder geval. En ja, het is minder leuk met die katten, maar ja: De 100en helden die ik nodig heb voor dat spelletje ga ik bij lange na niet bij elkaar sprokkelen via StreetPass. Tegen de tijd dat ik zoveel mensen ben tegen gekomen is de Nintendo 4DS al uit.quote:Op zondag 3 april 2011 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het niet zo dat je gekochte helden een level hoger zijn als je er meer tegelijk koopt?
1 = lvl 1
2 = lvl 2
etc?
Ik vind het niet leuk om dat te gebruiken, maar volgens mij werkte het zo.
speel er liever op dan dat ik er over schrijfquote:Op maandag 4 april 2011 16:28 schreef maxburger het volgende:
Niet meer zo'n stormlooptopic dit he. Ik lees hier regelmatig mee omdat ik eerst ook van plan was om een 3DS te kopen. Maar ik denk dat ik liever op Mario Kart wacht of voor de NGP/PSP2 ga.
Staat in je boekjequote:Op maandag 4 april 2011 16:38 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
speel er liever op dan dat ik er over schrijf
vermaak me iedere dag er een paar uurtjes mee.
Weet iemand of je maar een max aantal muntjes kan krijgen per dag voor je stappen? Ik had er 5800 en kreeg maar heel weinig muntjes.
Max 10 muntjes per dag (van 0u tot 0u). Elke 100 stappen is een muntje.quote:Op maandag 4 april 2011 16:38 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
speel er liever op dan dat ik er over schrijf
vermaak me iedere dag er een paar uurtjes mee.
Weet iemand of je maar een max aantal muntjes kan krijgen per dag voor je stappen? Ik had er 5800 en kreeg maar heel weinig muntjes.
'quote:Op maandag 4 april 2011 16:39 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Staat in je boekjeJe kan maar 10 coins per dag krijgen, dat staat gelijk aan 1000 stappen volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 4 april 2011 17:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mii in Misere tips en spoilersHe, waarom klik ik nou op de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |