bij de meeste winkels als je het vraagt krijg je er gewoon een waar je ff een game in kunt spelenquote:Op zondag 27 maart 2011 18:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik had eigenlijk toch wel demo-stands in de winkels verwacht, maar nog nergens gezien.
ik ga hem denk ik toch maar halenquote:Op zondag 27 maart 2011 18:50 schreef Jesse_ het volgende:
wat is pilotwings toch heerlijk ontspannend
Ik heb vandaag sowieso 'last' van het feit dat de internetstatus de hele tijd knippert. Ik vermoed dat dat inhoudt dat er enkele servers bij Nintendo wat overbelast raken, aangezien mijn router & internet het prima doen. En ik zit 2 meter van de router afquote:Op zondag 27 maart 2011 19:49 schreef matthijst het volgende:
Meer mensen last van connection errors in streetfighter?
Gisteren hele avond gespeeld en misschien 1 of 2 fouten, net 3 achter elkaar...
Inderdaad, ik snap alleen niet zo waarom veel reviewers zeuren over de levensduur. Ik moet veel missies toch een paar keer overdoen voor de beste score. Uitdagend genoeg voor mij. Als dit op de gewone DS of de Wii was uitgekomen had ik het denk ik ook nog gehaald. Het 3D voegt alleen maar toe aan de beleving.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:50 schreef Jesse_ het volgende:
wat is pilotwings toch heerlijk ontspannend
gewoon vragenquote:Op zondag 27 maart 2011 18:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik had eigenlijk toch wel demo-stands in de winkels verwacht, maar nog nergens gezien.
True kreeg beide kleuren in me handquote:Op zondag 27 maart 2011 18:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij de meeste winkels als je het vraagt krijg je er gewoon een waar je ff een game in kunt spelen
Toegevoegdquote:
tuurlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 01:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zal ik ook mn friendcode maar neerpleuren?
Jou en roy staan in mijn lijst!quote:Op maandag 28 maart 2011 01:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zo, heb Sharana en Roy toegevoegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |