quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Er komt natuurlijk een dag, DH, dat jij gewoon aan de Mauritsen en Roos-Elizes moet hè?
Er komt natuurlijk een dag, DH, dat jij gewoon aan de Mauritsen en Roos-Elizes moet hè?
ja hoor, even kort blancheren in bouillon, dan uit laten dampen, lekkere pittige paprikapoeder erover ofzo en hoppa de oven inquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Die frietjes DE, lukken die wat?
Ik heb het een keer geprobeerd (overigens gewoon gebakken in een pan) en ik vond het zo zoet!
Hm. Misschien hoopte ik teveel op nep-patat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja hoor, even kort blancheren in bouillon, dan uit laten dampen, lekkere pittige paprikapoeder erover ofzo en hoppa de oven in
ja tis geen friet he? Misschien als je t frituurtquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hm. Misschien hoopte ik teveel op nep-patat.
Het heeft niet die zetmelerige structuurquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Hm. Misschien hoopte ik teveel op nep-patat.
Met de vouwen van de verpakking er nog in?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:37 schreef TAV74 het volgende:
Overigens zit ik weer piekfijn gekleed in mijn nieuwe shirt achter mijn bureau
Het is ook niet snel goed bij jou hequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Met de vouwen van de verpakking er nog in?
Ik zeg toch niet dat ze niet leuk zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef FutureFairytale het volgende:
babi M. is leuk jaen J. ook en eigenlijk bijna alle babi's
Effen en zonder vouwen mag wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef PdeHoog het volgende:
Het is ook niet snel goed bij jou heRuitjes mag niet, streepjes mag niet, vouwen mogen niet....wat mag nou eigenlijk WEL?
Nakende mannen mogen altijd wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is ook niet snel goed bij jou heRuitjes mag niet, streepjes mag niet, vouwen mogen niet....wat mag nou eigenlijk WEL?
Het krijgen van een kind is ook niet echt gezond. Vraag dat maar aan dat 12-jarige meisje uit Groningen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zeg toch niet dat ze niet leuk zijnHoewel.....
Nee, er staat duidelijk dat kinderen ONGEZOND zijn!
volgens mij is mama van M. hartstikke gezondquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze niet leuk zijnHoewel.....
Nee, er staat duidelijk dat kinderen ONGEZOND zijn!
denk je dat t incest is geweest?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Het krijgen van een kind is ook niet echt gezond. Vraag dat maar aan dat 12-jarige meisje uit Groningen.
Nee inderdaad.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het heeft niet die zetmelerige structuur
Annefleurquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Geen idee. Maar zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef FutureFairytale het volgende:
denk je dat t incest is geweest?
Ah.....nou, jij hebt duidelijk een gebrekquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Effen en zonder vouwen mag wel.
Het is een kwestie van klasse hebben of gebrek daaraan.
Jij wil mij niet nakend zienquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nakende mannen mogen altijd wel.
Heb ik met meisjes. Pas vanaf een jaar of 20 worden ze leuk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:53 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind baby's eigenlijk helemaal niet leuk(en ja dat studeert Pedagogische Wetenschappen)
Pas vanaf een jaar of 2 vind ik ze echt leuk worden
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb ik met meisjes. Pas vanaf een jaar of 20 worden ze leuk.
adamspakquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die wordt geboren met de hockeystick al in haar handen
Je bent te laat met die grapquote:
Ook dat staat niet iedereen. Kijk, ik kan het hebben, maar....quote:
quote:
Dat is nieuw geld. Zuidas-plebsquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tegenwoordig schrijven we dat los hè? In het Gooi. Anne Fleur.
Ja hullo dat bepaal ik effe zelf wel.quote:
Asbest for lunch.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
ik hoor de hele dag iets tikken en vraag me af wat het is. Ineens heel hard, ik weer kijken... Lekt het dak onwijsdeel van het zachtgeworden plafond kon ik er zo uittrekken... Dakbedekking komt zo.
Vind ik een mooie naam.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:01 schreef Den_Haag het volgende:
@Steer, die gaan zich meestal Loes noemen
bedankt nou heb ik dat liedje in mn hoofd! Zeker met die lekkage. 'hey Marloes, wil met je onder de douche. Heja heja hooo'quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ken een Marie-Louise die zo'n grafhekel aan d'r naam heeft dat ze gewoon Marloes genoemd wil worden.
lelijk is meestal aardig hequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Grote kinderen vind ik wel leuk hoor.
Mits niet te lelijk.![]()
Was best een opluchting dat de Fransozen geen lillekerds waren.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:04 schreef FutureFairytale het volgende:
bedankt nou heb ik dat liedje in mn hoofd! Zeker met die lekkage. 'hey Marloes, wil met je onder de douche. Heja heja hooo'
ik ben heel niet arrogant!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lelijk is meestal aardig heknap is verwend/arrogant
(soms)
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja hullo dat bepaal ik effe zelf wel.![]()
quote:Overigens, ik zei het gisteren nog tegen DE, vind ik baby's onwelriekend en ze verspreiden niet zelden een korst van snot en kwijl over hun deel van de wereld.
Ik vind ze enorm onhygiënisch. En die moeders maar paniekerig doen over kattenharen op de vloer en bacteriën op de kip. Kijk anders even wat je zelf gekweekt hebt daar. Een krijsende bacteriebal met secretie van ziektekiemen uit werkelijk elke lichaamsopening.
Ja ik was laatst op kraamvisite ja. Wat een feest.![]()
Nee, ben niet "in het net" vandaag, dus geen overhemd gekocht maar een simpel casual shirtquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Met de vouwen van de verpakking er nog in?
Neequote:
Ik wou net zeggen!quote:
Ja andere mensen zouden een voorbeeld aan ons moeten nemen denk ik wel eens. Hun leven zou zoveel fijner zijn danquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen!
Ik ook niet!
Hartstikke knap, maar niet arrogant. Zo zijn wij nu eenmaal DE: knap, leuk, geestig en intelligent, maar toch heel gewoon gebleven.
Ontzettend goed van ons eigenlijk.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Hartstikke knap, maar niet arrogant. Zo zijn wij nu eenmaal DE: knap, leuk, geestig en intelligent, maar toch heel gewoon gebleven.
Ontzettend goed van ons eigenlijk.
We zouden jullie moeten klonenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja andere mensen zouden een voorbeeld aan ons moeten nemen denk ik wel eens. Hun leven zou zoveel fijner zijn dan
Ja kijk en dat is dan gewoon t net niet he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:17 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben lelijk, maar ter compensatie ben ik dan wel weer razend arrogant
Ik voel me er anders prima bij hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja kijk en dat is dan gewoon t net niet he?
quote:
Ja je kan moeilijk anders beweren natuurlijkquote:
Wij zijn gewoonweg knapheidsgoeroes! Maar met de beide welgevormde voetjes op de grond (die overigens vereerd mag zijn dat wij erop lopen).quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja andere mensen zouden een voorbeeld aan ons moeten nemen denk ik wel eens. Hun leven zou zoveel fijner zijn dan
Kijk dat ze minder knap zijn, daar kan je weinig aan doen, maar de rest.. tsjah dat heb je allemaal zelf in de hand. Er valt zoveel te leren nog!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:17 schreef TAV74 het volgende:
En héééééél aardig!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:17 schreef TAV74 het volgende:
Nee, die hangt te drogen over een stoel aan de vergadertafelquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zit je koffieblouse al in de was?
Dat sowieso.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wij zijn gewoonweg knapheidsgoeroes! Maar met de beide welgevormde voetjes op de grond (die overigens vereerd mag zijn dat wij erop lopen).
ik was net van mn misselijkheid af!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wij zijn gewoonweg knapheidsgoeroes! Maar met de beide welgevormde voetjes op de grond (die overigens vereerd mag zijn dat wij erop lopen).
Bij het lieve af zelfsquote:
*grinquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Echt zo'n lief kind was je zeker.
Join to the club, drommels mooie man!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:27 schreef golfer het volgende:
Ik ben gelukkig ook volmaakt en sowieso heb ik nooit last van zelfoverschatting of arrogantie.
Nee, toen was ik nog gewoon knapquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Echt zo'n lief kind was je zeker.
Precies. En wij nemen die zware taak van het volmaakt zijn en blijven met verve op ons. Zodat de rest van het gepeupel zich volledig kan wijten aan hun onvolmaaktheid en lelijkheid.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Join to the club, drommels mooie man!
Het is ook best een last soms, om zo knap te zijn, maar ja, iemand moet het doen hè?
Doe ze de groeten daar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:36 schreef borisz het volgende:
Weer eens een bezoekje brengen aan CHinatown
Geroosterde groentes (winterpeen, venkel, ui, knoflook, tomaat) uit de oven en een gegrilde ribeye.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:37 schreef DarkElf het volgende:
zo, wat anders: wat schaft jullie pot vanavond?
Pasta of friet met satequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:37 schreef DarkElf het volgende:
Gekookte sperzieboontjes, aardappeltjes en een sint-jakobssschelp.... of 2quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:37 schreef DarkElf het volgende:
wat een aparte combiquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gekookte sperzieboontjes, aardappeltjes en een sint-jakobssschelp.... of 2
Begin een kraampje, aan de weg!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:30 schreef DarkElf het volgende:
eigenlijk zou ik mijn eieren moeten verkopen, doodzonde natuurlijk om mijn genen verloren te laten gaan
T regent.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Begin een kraampje, aan de weg!
Doen boeren ook met hun eieren.
Toe maar. De arrogantie.quote:
Ja flikkerse bende, hier ook.quote:
Restjesdagquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat een aparte combi
sint jacobsschelp
Die sleept zich ook door de week en werkt sinds gisteren ook weer gewoon. Zal later deze week wel weer wat meer aanwezig zijn vermoed ik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Toe maar. De arrogantie.![]()
Zeg, hoe is het met sun? Heeft die alweer bewogen sinds de beurs? Ik mis haar een beetje!
nee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
RestjesdagOf ik ga wat halen
Da's ook wel weer lekker
Ik zie al het onkruid ook weer spontaan huppelend opkomen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Wel goed voor de plantjes! Die staan te dansen in de tuin van pret, zo ongeveer. Het was stiekem hartstikke droog de afgelopen tijd.
Wel lekker hoorquote:
Restjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's ook wel weer lekker
quote:
Nee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel lekker hoorIk zie straks wel even
Goed plan, bij de vegtablefarmer dan wel natuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's ook wel weer lekker
En wat gaan we eraan doen danquote:
Ja. Die heb ik dus niet meer in de buurtquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Goed plan, bij de vegtablefarmer dan wel natuurlijk
Dan moet je maar wat verder lopen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Die heb ik dus niet meer in de buurt
quote:
Het causaal verband ontgaat mequote:Zal wel hollandse prak zijn want morgen breng ik mijn ouders naar Schiphol voor een week vakantie op Gran Canaria.
Ook daar kunnen ze prima Hollandse pot eten hoor. Ze zijn helemaal ingesteld op Nederlandse toeristen daar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:
benieuwd wat we gaan eten. Zal wel hollandse prak zijn want morgen breng ik mijn ouders naar Schiphol voor een week vakantie op Gran Canaria.
ah ok nou denk dat ze paella ook wel n keer leuk vindenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook daar kunnen ze prima Hollandse pot eten hoor. Ze zijn helemaal ingesteld op Nederlandse toeristen daar.
Nou, al mijn mogelijke tips heb je wel zo'n beetje opgenoemd. Waarom moet het per se 30x30 zijn?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:29 schreef Stereotomy het volgende:
Dames (en heren), ik ga zo op zoek naar een gastenhanddoekje van 30x30 cm. Had al eerder bij de Hema, Blokker, Xenos, V&D en Bijenkorf gekeken, maar daar was het kleinste formaat 30x50 cm.
Heeft iemand nog tips waar ik kan kijken?
Zeeman en Wibra bedenk ik me nog net.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, al mijn mogelijke tips heb je wel zo'n beetje opgenoemd. Waarom moet het per se 30x30 zijn?
De handdoekgigant?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:29 schreef Stereotomy het volgende:
Dames (en heren), ik ga zo op zoek naar een gastenhanddoekje van 30x30 cm. Had al eerder bij de Hema, Blokker, Xenos, V&D en Bijenkorf gekeken, maar daar was het kleinste formaat 30x50 cm.
Dat is voor iemand met aziatisch uiterlijk natuurlijk niet geloofwaardigquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeeman en Wibra bedenk ik me nog net.
Ik neem altijd een gastendoekje mee als ik ga dansen: 30x50 wordt de bobbel in je broek een beetje te groot.
Te dun, badstof absorbeert beter.quote:
Ja, net online gezien. Die hebben ze wel. Memo lief aankijken als ze er weer eens heen gaat denk ik maar.quote:
in Milaan bij Yolanthe, die heeft er 10 meegenomen vanuit Volendam. Alles wegquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:29 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
in Milaan bij Yolanthe, die heeft er 10 meegenomen vanuit Volendam. Alles weg
Ah ja, ik kon er niet opkomen dus ik had een wat omslachtige omschrijving nodig, maar dat woord zocht ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja steer, TAV heeft wel gelijk. Je bent een rare snijboon.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:40 schreef FutureFairytale het volgende:
in Milaan bij Yolanthe, die heeft er 10 meegenomen vanuit Volendam. Alles weg
Dat wisten we toch al lang? Een rare sojaboon is het.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Als ik zoiets lees denk ik heel nuchter: 1 april?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:42 schreef Duderinnetje het volgende:
I love it.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee, Steerquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik zoiets lees denk ik heel nuchter: 1 april?
Dan kijk ik naar mijn kalender en denk ik heel nuchter: morgen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik zoiets lees denk ik heel nuchter: 1 april?
Gelukkig maar dat jullie geen idee hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
En jullie hebben geen idee hoe lang ik me er al over verbaas dat de kleinste gastendoekjes in al die winkels 30x50 zijn.
Het is ook wel een hele existentiële vraag die je daar oproept.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
En jullie hebben geen idee hoe lang ik me er al over verbaas dat de kleinste gastendoekjes in al die winkels 30x50 zijn.
Waartoe zijn 30x30 gastendoekjes op aard?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is ook wel een hele existentiële vraag die je daar oproept.
Bratislavaquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Te dun, badstof absorbeert beter.
Gastendoekje van 30x30 wat ik nu graag gebruik heb ik 'geleend'uit de restroom van het UFO restaurant in Bratislava:
[ afbeelding ]
Breng hem ooit nog wel eens terug.
Jezus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
Toch weer die link met CUL hequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer. Hele, hele, hele lieve schat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waartoe zijn 30x30 gastendoekjes op aard?
Om zich voor mij te verstoppen.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Steer. Hele, hele, hele lieve schat.
Even je account wissen als je verkering ooit besluit te gaan FOK!ken.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:43 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Dat wisten we toch al lang? Een rare sojaboon is het.
Ah, misschien val ik daarom op vrouwen die geen Nederlands spreken. Onbewust.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Steer. Hele, hele, hele lieve schat.
Even je account wissen als je verkering ooit besluit te gaan FOK!ken.
Wat voor onderzoek Pee? Van de urine?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
De dierenarts heeft nog niet gebeld trouwensIk wil de uitslag van dat onderzoek
Geen onhandige voorkeur, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, misschien val ik daarom op vrouwen die geen Nederlands spreken. Onbewust.
Yup. Die zou donderdag klaar zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat voor onderzoek Pee? Van de urine?
Jullie van de CUL SC wonen toch elke dag in mijn hoofd.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jezus.![]()
Ik zou wel een dagje in jouw hoofd willen wonen.
Oh, dat is wel even spannend dan inderdaad.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Die zou donderdag klaar zijn.
Dat laatste klopt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jullie van de CUL SC wonen toch elke dag in mijn hoofd.![]()
Of zoals Memo zei: je komt in het echt veel rustiger over![]()
De dag is nog niet voorbij. Hopelijk hoor je straks nog iets.quote:
En dan kunnen we via ingezonden stukken bezwaar aantekenen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:55 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemiddag.
Spannende dag, aangezien onze naam blijkbaar in de krant (alleen in Noord-Groningen gelukkig) komt te staan als aankondiging van het bruidspaar.
Jamaar, dat is toch anders. Ik zou wel eens willen voelen hoe het is om op te staan en dan na te denken over het geurtje van de dag, of mijn spijkerbroek die dag wel goed om mijn kont valt, welke gastenhanddoekjes ik mee moet nemen naar de salsa, waarom iemand ineens hoi zegt en niet hallo etc etcquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jullie van de CUL SC wonen toch elke dag in mijn hoofd.![]()
Van mij mag je, maar er wordt toch niet naar geluisterdquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan kunnen we via ingezonden stukken bezwaar aantekenen?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jamaar, dat is toch anders. Ik zou wel eens willen voelen hoe het is om op te staan en dan na te denken over het geurtje van de dag, of mijn spijkerbroek die dag wel goed om mijn kont valt, welke gastenhanddoekjes ik mee moet nemen naar de salsa, waarom iemand ineens hoi zegt en niet hallo etc etc
Ik las dit en dacht: dit is toch heel normaalquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jamaar, dat is toch anders. Ik zou wel eens willen voelen hoe het is om op te staan en dan na te denken over het geurtje van de dag, of mijn spijkerbroek die dag wel goed om mijn kont valt, welke gastenhanddoekjes ik mee moet nemen naar de salsa, waarom iemand ineens hoi zegt en niet hallo etc etc
Ik zou al moe van mijzelf worden voordat de dag begonnen is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef TAV74 het volgende:
Ik zou wel eens willen voelen hoe het is om op te staan en dan na te denken over het geurtje van de dag, of mijn spijkerbroek die dag wel goed om mijn kont valt, welke gastenhanddoekjes ik mee moet nemen naar de salsa, waarom iemand ineens hoi zegt en niet hallo etc etc
Cool!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:55 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemiddag.
Spannende dag, aangezien onze naam blijkbaar in de krant (alleen in Noord-Groningen gelukkig) komt te staan als aankondiging van het bruidspaar.
Maar ik wil NU! NU.... hoor je mequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:55 schreef golfer het volgende:
[..]
De dag is nog niet voorbij. Hopelijk hoor je straks nog iets.
Johan Cruijffje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
Maar ik wil NU! NU.... hoor je meNU NU NU!
*stampvoet een beetje rond*
Grove belediging dit, golferquote:
Ja, voor Cruijfquote:
Ik bied hierbij mijn excuses aan Johan Cruijff aan.quote:
Van die grote zoetwatergarnalen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:19 schreef borisz het volgende:
Zo terug. Even de bamisoep + noodles aangevuld.
Ook een zak garnalen gehaald.
goed idee, moet ik ook nog doen want de bodem van mn voorraad is in zichtquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:19 schreef borisz het volgende:
Zo terug. Even de bamisoep + noodles aangevuld.
Ook een zak garnalen gehaald.
ik denk gewoonte. We hebben nooit wat gehad. Hij wilde eerst alles met zn ex oplossen maar ik geloof dat hij daarna alsnog niks serieus wilde. Ik had misschien gehoopt op iemand die hij nooit kan zijn. Hij heeft bv nog nooit een arm om me heen geslagen. Als iets niet goed ging was het jammer maar t leven was hard. Ging voor mijn idee even alles mis moest ik maar voor een trein springen (!). Toen ik smste dat ik daar nog steeds beduusd van was, ook al zou t niet letterlijk bedoeld zijn zei hij dat er iets mis was met mijn verstand. Zo gezellig was het. Na veel boze uurtjes praten gaf hij mij nooit gelijk dus had geen zin. En alles wat ik wilde was alleen soms gewoon een kus, arm om je heen of iets leuks doen. En dan toch hield hij stug vol mij leuk te vinden, en niet alleen lichamelijk. Hij wilde alleen geen 'gezeik'. Dat is het in een notendopquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:38 schreef Isabeau het volgende:
Je haalt er toch iets uit als je moet afkicken, FFT, dus iets in die 'relatie' was goed voor je of trok je aan. Kan ook puur gewoonte zijn geweest hoor.
Dat jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:54 schreef DarkElf het volgende:
jeetje ff dat je dat allemaal gepikt hebt
Jemig. Eens even héél gauw blij wezen dat je van hem af bent FFT!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik denk gewoonte. We hebben nooit wat gehad. Hij wilde eerst alles met zn ex oplossen maar ik geloof dat hij daarna alsnog niks serieus wilde. Ik had misschien gehoopt op iemand die hij nooit kan zijn. Hij heeft bv nog nooit een arm om me heen geslagen. Als iets niet goed ging was het jammer maar t leven was hard. Ging voor mijn idee even alles mis moest ik maar voor een trein springen (!). Toen ik smste dat ik daar nog steeds beduusd van was, ook al zou t niet letterlijk bedoeld zijn zei hij dat er iets mis was met mijn verstand. Zo gezellig was het. Na veel boze uurtjes praten gaf hij mij nooit gelijk dus had geen zin. En alles wat ik wilde was alleen soms gewoon een kus, arm om je heen of iets leuks doen. En dan toch hield hij stug vol mij leuk te vinden, en niet alleen lichamelijk. Hij wilde alleen geen 'gezeik'. Dat is het in een notendop
Hear,hear.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Dat ja
FFT, hij wilde alleen geen gezeik & seks en jij was wanhopig op zoek naar warmte.
Ik hoop toch zo enorm dat je dat een keer vindt in een echt leuke man
Nee precies, en je hebt er toch echt twee personen voor nodig...quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:12 schreef Bluezz het volgende:
![]()
![]()
![]()
@ Boris.
Waar stond je dan?
Steer! KLIK
[ afbeelding ]
KLIK 2
Owquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:22 schreef borisz het volgende:
Ik fietste van Chinatown via het station naar de pont.
Het is een teken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef Isabeau het volgende:
ok, dat is al 3x kate bush binnen 24 uur
Op mijn werk had iemand het over iemand anders haar haar, dat het net een Kate Bush kapsel was
Zoveel?? Maar er zit toch maar iets van 10 gram in zo'n zakje of zo?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef PdeHoog het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen waarom die gehaktmixen van verstegen zo ongelooflijk veel kcals bevatten?330 op 100 gr
De vis is overigens afgevallen...het wordt een gehaktbal met een klein beetje aardappelen en veeeeeeeeeeeeel sperziebonen
40 gr.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoveel?? Maar er zit toch maar iets van 10 gram in zo'n zakje of zo?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:03 schreef Stereotomy het volgende:
Hij woont toch gewoon samen met 'de ex'
Srsly? Ik zeg wissen, blokkeren, vergeten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
net na verwijten over en weer aan de tel gezeten en 51 min geluld. Komt er op neer; hij neemt maar initiatief als hij mij waardeert, anders blijft t stil. Dat gefrustreerde wil ik niet meer want zo ben ik niet. Harry Potter bevat minder delen.
kun je voor 4 pers vlees mee kruiden toch? (500 gram) wij doen 1 zakje over een pond gehakt, smaak satequote:
onee, ik vind haar eng!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef Isabeau het volgende:
De Church of Kate Bush oprichten lijkt me een goed idee
Ah, het 'blijf hoop houden' lijntje werd uitgegooid!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Srsly? Ik zeg wissen, blokkeren, vergeten.
whaha voor kerstavond heb jij alweer 20 andere jurkjes gekocht denk ik zoquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:20 schreef Memento-Mori het volgende:
weer twee sjiekje jurkjes voor n tientje per stuk, ik kan de komende jaren de kerstdagen en feestdagen doorkomen
probeer ik. Ik verwacht toch niet dat hij met iets leuks komt nmlquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Srsly? Ik zeg wissen, blokkeren, vergeten.
Nope, dit soort jurkjes vind ik normaal veel te duur, ik had er dus geen enkelequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
whaha voor kerstavond heb jij alweer 20 andere jurkjes gekocht denk ik zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar je laat m wel weten dat hij aan zet is en dat ie je binnen no-time weer aan z'n pretraket geregen heeft...quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:24 schreef FutureFairytale het volgende:
probeer ik. Ik verwacht toch niet dat hij met iets leuks komt nml
die zat er dus niet eens bijquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
Wauw Memo, erg mooi! En die witte strik vind ik wel leuk eigenlijk
downsizing ja, daarom draag ik Levi's maat 31 terwijl het eerder 32 of 33 volgens het meetlint isquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die zat er dus niet eens bijbij al die jurkjes niet maar de naam komt overeen met het jurkje dus dat is m wel (oh en de maten van steps zijn lief
linker jurkje is een 36
)
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nope, dit soort jurkjes vind ik normaal veel te duur, ik had er dus geen enkele![]()
maar voor n tientje een paar hebben is prima
dies mooi! Erg leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
hmm je hebt gelijk, ik ben mevrouw kansquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee maar je laat m wel weten dat hij aan zet is en dat ie je binnen no-time weer aan z'n pretraket geregen heeft...
Girl you know you better watch out
This guy, this guy is only about
That thing, that thing, that thing
That thing, that thing, that thing
Kans, als in, ik geef iedereen een 21982098e kans?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm je hebt gelijk, ik ben mevrouw kans
en nu jij?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
die hadden ze ook nog
wel wat meerquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kans, als in, ik geef iedereen een 21982098e kans?
kom maar naar Mestreech doen we n workshopquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:30 schreef LieLie het volgende:
Steerke, wanneer gaan wij nou 's meeten dan?
Ah, was vandaag natuurlijk. Mooi dat het goed gingquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh presentatie ging mwah, voldoende zal het wel zijn, ik dacht dat ik als laatste moest dus nog de hele werkgroep had om te stressen/door te lezen moest ik als eerst, enerzijds wel goed, kon ik niet meer stressen en gewoon lullen wat ik over de tekst wist
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als jij de jurkjes wilt zien kom je maar eens langs
Komt er ooit een moment dat je tegen iemand gaat zeggen dat hij/zij gewoon moet wegblijven uit je leven omdat het gewoon voorgoed verpest is?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
net na verwijten over en weer aan de tel gezeten en 51 min geluld. Komt er op neer; hij neemt maar initiatief als hij mij waardeert, anders blijft t stil. Dat gefrustreerde wil ik niet meer want zo ben ik niet. Harry Potter bevat minder delen.
Arme Steerquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:31 schreef Memento-Mori het volgende:
fft ik herken t zoooo erg, ik heb t zaterdag afgekapt met betreffend persoon hieren gaat tot nu heel heel goed
Is dat die gast waar je nu voor de 521748963258102156e keer contact mee breekt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:31 schreef Memento-Mori het volgende:
fft ik herken t zoooo erg, ik heb t zaterdag afgekapt met betreffend persoon hieren gaat tot nu heel heel goed
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Komt er ooit een moment dat je tegen iemand gaat zeggen dat hij/zij gewoon moet wegblijven uit je leven omdat het gewoon voorgoed verpest is?
ja echt verschrikkelijk en ik ben meteen in een vreselijk vak gerold, geloof me, het is interessant, maar het is zoveeeeeel stof, teveel en geen samenhang en lastig, zei iedereen van het vakquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, was vandaag natuurlijk. Mooi dat het goed gingWeer ff inkomen he
Nope dit is een anderequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is dat die gast waar je nu voor de 521748963258102156e keer contact mee breekt?
Genoeg andere vrouwen in Maastricht Steerquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh. Maar ik dacht. Juist dat wij.
Oh.
Ik. Wil. Memo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Genoeg andere vrouwen in Maastricht Steer
En dan weer lepeltje-lepeltje eindigen zeker.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gewoon volgende keer op je bed gooien en gaan.
Je schuift hem er dan zo inquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En dan weer lepeltje-lepeltje eindigen zeker.
Waarschijnlijk heb ik gene tijd om te kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:26 schreef borisz het volgende:
Kaas, al klaar voor de Hoogmis van zondag?
eigenlijk niet goed natuurlijk maar ergens heel fijn om te horen dat iemand het herkentquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach, ze kent me inmiddels een beetjequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:38 schreef LieLie het volgende:
Zijn ze nou al zo verbonden dat Memo antwoord geeft voor Steer?
ik kan t welquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Making progressTrots op je MeMo
ik wil jou ook weleens meeten gewoonquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:38 schreef LieLie het volgende:
Zijn ze nou al zo verbonden dat Memo antwoord geeft voor Steer?
Dat is wel plausibel ja, ik ben ook gewoon heel leuk om te meetenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wil jou ook weleens meeten gewoon
Maastricht is ook gewoon heel leuk, toevalligquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat is wel plausibel ja, ik ben ook gewoon heel leuk om te meeten
ik kan sommige mensen niet meer uitstaan maar als ze hoi zeggen zeg ik wel hoi terugquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Komt er ooit een moment dat je tegen iemand gaat zeggen dat hij/zij gewoon moet wegblijven uit je leven omdat het gewoon voorgoed verpest is?
jazeker! Jammer dat het zo'n roteind rijden isquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maastricht is ook gewoon heel leuk, toevallig
Wel ver wegquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jazeker! Jammer dat het zo'n roteind rijden isgezellige cafe's, leuke mensen, leuk plein, lekker eten
steer en MeMo
Ik wil ook weer eens die kant opquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat is wel plausibel ja, ik ben ook gewoon heel leuk om te meeten
quote:
Ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als het goed is hebben we morgen een iPad
Je bent gek dat je hem überhaupt nog belt of spreekt. Ik dacht dat dat stadium al geweest was.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh, ik ben geen fan van Windows, welke versie dan ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten
ik krijg waarschijnlijk maandag een nieuwe telefoon.....tweedehands Windows Mobile 6.5 ding. Eens kijken hoe het bevalt. Vorige ervaringen waren niet zo ok eigenlijk!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent gek dat je hem überhaupt nog belt of spreekt. Ik dacht dat dat stadium al geweest was.
En nu leg je weer het initiatief bij hem neer.![]()
Gewoon nu echt definitief kappen en niet meer je door hem laten benaderen.
Ik was vorig jaar al klaar met die gastquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
gaat het er hier nu nóg over??
![]()
Maar hoidenk kom ff binnen waaien.. Hoest hier? Niet veel veranderd op bepaalde gebieden zie ik al
maar verder??
Iedereen hier...behalve FFTquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:29 schreef LieLie het volgende:
Ik was vorig jaar al klaar met die gast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |