Het is een teken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef Isabeau het volgende:
ok, dat is al 3x kate bush binnen 24 uur
Op mijn werk had iemand het over iemand anders haar haar, dat het net een Kate Bush kapsel was
Zoveel?? Maar er zit toch maar iets van 10 gram in zo'n zakje of zo?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef PdeHoog het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen waarom die gehaktmixen van verstegen zo ongelooflijk veel kcals bevatten?330 op 100 gr
De vis is overigens afgevallen...het wordt een gehaktbal met een klein beetje aardappelen en veeeeeeeeeeeeel sperziebonen
40 gr.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoveel?? Maar er zit toch maar iets van 10 gram in zo'n zakje of zo?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:03 schreef Stereotomy het volgende:
Hij woont toch gewoon samen met 'de ex'
Srsly? Ik zeg wissen, blokkeren, vergeten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
net na verwijten over en weer aan de tel gezeten en 51 min geluld. Komt er op neer; hij neemt maar initiatief als hij mij waardeert, anders blijft t stil. Dat gefrustreerde wil ik niet meer want zo ben ik niet. Harry Potter bevat minder delen.
kun je voor 4 pers vlees mee kruiden toch? (500 gram) wij doen 1 zakje over een pond gehakt, smaak satequote:
onee, ik vind haar eng!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef Isabeau het volgende:
De Church of Kate Bush oprichten lijkt me een goed idee
Ah, het 'blijf hoop houden' lijntje werd uitgegooid!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Srsly? Ik zeg wissen, blokkeren, vergeten.
whaha voor kerstavond heb jij alweer 20 andere jurkjes gekocht denk ik zoquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:20 schreef Memento-Mori het volgende:
weer twee sjiekje jurkjes voor n tientje per stuk, ik kan de komende jaren de kerstdagen en feestdagen doorkomen
probeer ik. Ik verwacht toch niet dat hij met iets leuks komt nmlquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Srsly? Ik zeg wissen, blokkeren, vergeten.
Nope, dit soort jurkjes vind ik normaal veel te duur, ik had er dus geen enkelequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
whaha voor kerstavond heb jij alweer 20 andere jurkjes gekocht denk ik zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar je laat m wel weten dat hij aan zet is en dat ie je binnen no-time weer aan z'n pretraket geregen heeft...quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:24 schreef FutureFairytale het volgende:
probeer ik. Ik verwacht toch niet dat hij met iets leuks komt nml
die zat er dus niet eens bijquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
Wauw Memo, erg mooi! En die witte strik vind ik wel leuk eigenlijk
downsizing ja, daarom draag ik Levi's maat 31 terwijl het eerder 32 of 33 volgens het meetlint isquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die zat er dus niet eens bijbij al die jurkjes niet maar de naam komt overeen met het jurkje dus dat is m wel (oh en de maten van steps zijn lief
linker jurkje is een 36
)
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nope, dit soort jurkjes vind ik normaal veel te duur, ik had er dus geen enkele![]()
maar voor n tientje een paar hebben is prima
dies mooi! Erg leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
hmm je hebt gelijk, ik ben mevrouw kansquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee maar je laat m wel weten dat hij aan zet is en dat ie je binnen no-time weer aan z'n pretraket geregen heeft...
Girl you know you better watch out
This guy, this guy is only about
That thing, that thing, that thing
That thing, that thing, that thing
Kans, als in, ik geef iedereen een 21982098e kans?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm je hebt gelijk, ik ben mevrouw kans
en nu jij?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
die hadden ze ook nog
wel wat meerquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kans, als in, ik geef iedereen een 21982098e kans?
kom maar naar Mestreech doen we n workshopquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:30 schreef LieLie het volgende:
Steerke, wanneer gaan wij nou 's meeten dan?
Ah, was vandaag natuurlijk. Mooi dat het goed gingquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh presentatie ging mwah, voldoende zal het wel zijn, ik dacht dat ik als laatste moest dus nog de hele werkgroep had om te stressen/door te lezen moest ik als eerst, enerzijds wel goed, kon ik niet meer stressen en gewoon lullen wat ik over de tekst wist
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als jij de jurkjes wilt zien kom je maar eens langs
Komt er ooit een moment dat je tegen iemand gaat zeggen dat hij/zij gewoon moet wegblijven uit je leven omdat het gewoon voorgoed verpest is?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
net na verwijten over en weer aan de tel gezeten en 51 min geluld. Komt er op neer; hij neemt maar initiatief als hij mij waardeert, anders blijft t stil. Dat gefrustreerde wil ik niet meer want zo ben ik niet. Harry Potter bevat minder delen.
Arme Steerquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:31 schreef Memento-Mori het volgende:
fft ik herken t zoooo erg, ik heb t zaterdag afgekapt met betreffend persoon hieren gaat tot nu heel heel goed
Is dat die gast waar je nu voor de 521748963258102156e keer contact mee breekt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:31 schreef Memento-Mori het volgende:
fft ik herken t zoooo erg, ik heb t zaterdag afgekapt met betreffend persoon hieren gaat tot nu heel heel goed
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Komt er ooit een moment dat je tegen iemand gaat zeggen dat hij/zij gewoon moet wegblijven uit je leven omdat het gewoon voorgoed verpest is?
ja echt verschrikkelijk en ik ben meteen in een vreselijk vak gerold, geloof me, het is interessant, maar het is zoveeeeeel stof, teveel en geen samenhang en lastig, zei iedereen van het vakquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, was vandaag natuurlijk. Mooi dat het goed gingWeer ff inkomen he
Nope dit is een anderequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is dat die gast waar je nu voor de 521748963258102156e keer contact mee breekt?
Genoeg andere vrouwen in Maastricht Steerquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh. Maar ik dacht. Juist dat wij.
Oh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |