Ik bied hierbij mijn excuses aan Johan Cruijff aan.quote:
Van die grote zoetwatergarnalen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:19 schreef borisz het volgende:
Zo terug. Even de bamisoep + noodles aangevuld.
Ook een zak garnalen gehaald.
goed idee, moet ik ook nog doen want de bodem van mn voorraad is in zichtquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:19 schreef borisz het volgende:
Zo terug. Even de bamisoep + noodles aangevuld.
Ook een zak garnalen gehaald.
ik denk gewoonte. We hebben nooit wat gehad. Hij wilde eerst alles met zn ex oplossen maar ik geloof dat hij daarna alsnog niks serieus wilde. Ik had misschien gehoopt op iemand die hij nooit kan zijn. Hij heeft bv nog nooit een arm om me heen geslagen. Als iets niet goed ging was het jammer maar t leven was hard. Ging voor mijn idee even alles mis moest ik maar voor een trein springen (!). Toen ik smste dat ik daar nog steeds beduusd van was, ook al zou t niet letterlijk bedoeld zijn zei hij dat er iets mis was met mijn verstand. Zo gezellig was het. Na veel boze uurtjes praten gaf hij mij nooit gelijk dus had geen zin. En alles wat ik wilde was alleen soms gewoon een kus, arm om je heen of iets leuks doen. En dan toch hield hij stug vol mij leuk te vinden, en niet alleen lichamelijk. Hij wilde alleen geen 'gezeik'. Dat is het in een notendopquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:38 schreef Isabeau het volgende:
Je haalt er toch iets uit als je moet afkicken, FFT, dus iets in die 'relatie' was goed voor je of trok je aan. Kan ook puur gewoonte zijn geweest hoor.
Dat jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:54 schreef DarkElf het volgende:
jeetje ff dat je dat allemaal gepikt hebt
Jemig. Eens even héél gauw blij wezen dat je van hem af bent FFT!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik denk gewoonte. We hebben nooit wat gehad. Hij wilde eerst alles met zn ex oplossen maar ik geloof dat hij daarna alsnog niks serieus wilde. Ik had misschien gehoopt op iemand die hij nooit kan zijn. Hij heeft bv nog nooit een arm om me heen geslagen. Als iets niet goed ging was het jammer maar t leven was hard. Ging voor mijn idee even alles mis moest ik maar voor een trein springen (!). Toen ik smste dat ik daar nog steeds beduusd van was, ook al zou t niet letterlijk bedoeld zijn zei hij dat er iets mis was met mijn verstand. Zo gezellig was het. Na veel boze uurtjes praten gaf hij mij nooit gelijk dus had geen zin. En alles wat ik wilde was alleen soms gewoon een kus, arm om je heen of iets leuks doen. En dan toch hield hij stug vol mij leuk te vinden, en niet alleen lichamelijk. Hij wilde alleen geen 'gezeik'. Dat is het in een notendop
Hear,hear.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Dat ja
FFT, hij wilde alleen geen gezeik & seks en jij was wanhopig op zoek naar warmte.
Ik hoop toch zo enorm dat je dat een keer vindt in een echt leuke man
Nee precies, en je hebt er toch echt twee personen voor nodig...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |