Komt er ooit een moment dat je tegen iemand gaat zeggen dat hij/zij gewoon moet wegblijven uit je leven omdat het gewoon voorgoed verpest is?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
net na verwijten over en weer aan de tel gezeten en 51 min geluld. Komt er op neer; hij neemt maar initiatief als hij mij waardeert, anders blijft t stil. Dat gefrustreerde wil ik niet meer want zo ben ik niet. Harry Potter bevat minder delen.
Arme Steerquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:31 schreef Memento-Mori het volgende:
fft ik herken t zoooo erg, ik heb t zaterdag afgekapt met betreffend persoon hieren gaat tot nu heel heel goed
Is dat die gast waar je nu voor de 521748963258102156e keer contact mee breekt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:31 schreef Memento-Mori het volgende:
fft ik herken t zoooo erg, ik heb t zaterdag afgekapt met betreffend persoon hieren gaat tot nu heel heel goed
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Komt er ooit een moment dat je tegen iemand gaat zeggen dat hij/zij gewoon moet wegblijven uit je leven omdat het gewoon voorgoed verpest is?
ja echt verschrikkelijk en ik ben meteen in een vreselijk vak gerold, geloof me, het is interessant, maar het is zoveeeeeel stof, teveel en geen samenhang en lastig, zei iedereen van het vakquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, was vandaag natuurlijk. Mooi dat het goed gingWeer ff inkomen he
Nope dit is een anderequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is dat die gast waar je nu voor de 521748963258102156e keer contact mee breekt?
Genoeg andere vrouwen in Maastricht Steerquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh. Maar ik dacht. Juist dat wij.
Oh.
Ik. Wil. Memo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Genoeg andere vrouwen in Maastricht Steer
En dan weer lepeltje-lepeltje eindigen zeker.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gewoon volgende keer op je bed gooien en gaan.
Je schuift hem er dan zo inquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En dan weer lepeltje-lepeltje eindigen zeker.
Waarschijnlijk heb ik gene tijd om te kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:26 schreef borisz het volgende:
Kaas, al klaar voor de Hoogmis van zondag?
eigenlijk niet goed natuurlijk maar ergens heel fijn om te horen dat iemand het herkentquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach, ze kent me inmiddels een beetjequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:38 schreef LieLie het volgende:
Zijn ze nou al zo verbonden dat Memo antwoord geeft voor Steer?
ik kan t welquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Making progressTrots op je MeMo
ik wil jou ook weleens meeten gewoonquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:38 schreef LieLie het volgende:
Zijn ze nou al zo verbonden dat Memo antwoord geeft voor Steer?
Dat is wel plausibel ja, ik ben ook gewoon heel leuk om te meetenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wil jou ook weleens meeten gewoon
Maastricht is ook gewoon heel leuk, toevalligquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat is wel plausibel ja, ik ben ook gewoon heel leuk om te meeten
ik kan sommige mensen niet meer uitstaan maar als ze hoi zeggen zeg ik wel hoi terugquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Komt er ooit een moment dat je tegen iemand gaat zeggen dat hij/zij gewoon moet wegblijven uit je leven omdat het gewoon voorgoed verpest is?
jazeker! Jammer dat het zo'n roteind rijden isquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maastricht is ook gewoon heel leuk, toevallig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |