Toe maar. De arrogantie.quote:
Ja flikkerse bende, hier ook.quote:
Restjesdagquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat een aparte combi
sint jacobsschelp
Die sleept zich ook door de week en werkt sinds gisteren ook weer gewoon. Zal later deze week wel weer wat meer aanwezig zijn vermoed ik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Toe maar. De arrogantie.![]()
Zeg, hoe is het met sun? Heeft die alweer bewogen sinds de beurs? Ik mis haar een beetje!
nee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
RestjesdagOf ik ga wat halen
Da's ook wel weer lekker
Ik zie al het onkruid ook weer spontaan huppelend opkomen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Wel goed voor de plantjes! Die staan te dansen in de tuin van pret, zo ongeveer. Het was stiekem hartstikke droog de afgelopen tijd.
Wel lekker hoorquote:
Restjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's ook wel weer lekker
quote:
Nee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel lekker hoorIk zie straks wel even
Goed plan, bij de vegtablefarmer dan wel natuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's ook wel weer lekker
En wat gaan we eraan doen danquote:
Ja. Die heb ik dus niet meer in de buurtquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Goed plan, bij de vegtablefarmer dan wel natuurlijk
Dan moet je maar wat verder lopen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Die heb ik dus niet meer in de buurt
quote:
Het causaal verband ontgaat mequote:Zal wel hollandse prak zijn want morgen breng ik mijn ouders naar Schiphol voor een week vakantie op Gran Canaria.
Ook daar kunnen ze prima Hollandse pot eten hoor. Ze zijn helemaal ingesteld op Nederlandse toeristen daar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:
benieuwd wat we gaan eten. Zal wel hollandse prak zijn want morgen breng ik mijn ouders naar Schiphol voor een week vakantie op Gran Canaria.
ah ok nou denk dat ze paella ook wel n keer leuk vindenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook daar kunnen ze prima Hollandse pot eten hoor. Ze zijn helemaal ingesteld op Nederlandse toeristen daar.
Nou, al mijn mogelijke tips heb je wel zo'n beetje opgenoemd. Waarom moet het per se 30x30 zijn?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:29 schreef Stereotomy het volgende:
Dames (en heren), ik ga zo op zoek naar een gastenhanddoekje van 30x30 cm. Had al eerder bij de Hema, Blokker, Xenos, V&D en Bijenkorf gekeken, maar daar was het kleinste formaat 30x50 cm.
Heeft iemand nog tips waar ik kan kijken?
Zeeman en Wibra bedenk ik me nog net.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, al mijn mogelijke tips heb je wel zo'n beetje opgenoemd. Waarom moet het per se 30x30 zijn?
De handdoekgigant?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:29 schreef Stereotomy het volgende:
Dames (en heren), ik ga zo op zoek naar een gastenhanddoekje van 30x30 cm. Had al eerder bij de Hema, Blokker, Xenos, V&D en Bijenkorf gekeken, maar daar was het kleinste formaat 30x50 cm.
Dat is voor iemand met aziatisch uiterlijk natuurlijk niet geloofwaardigquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeeman en Wibra bedenk ik me nog net.
Ik neem altijd een gastendoekje mee als ik ga dansen: 30x50 wordt de bobbel in je broek een beetje te groot.
Te dun, badstof absorbeert beter.quote:
Ja, net online gezien. Die hebben ze wel. Memo lief aankijken als ze er weer eens heen gaat denk ik maar.quote:
in Milaan bij Yolanthe, die heeft er 10 meegenomen vanuit Volendam. Alles wegquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:29 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
in Milaan bij Yolanthe, die heeft er 10 meegenomen vanuit Volendam. Alles weg
Ah ja, ik kon er niet opkomen dus ik had een wat omslachtige omschrijving nodig, maar dat woord zocht ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja steer, TAV heeft wel gelijk. Je bent een rare snijboon.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:40 schreef FutureFairytale het volgende:
in Milaan bij Yolanthe, die heeft er 10 meegenomen vanuit Volendam. Alles weg
Dat wisten we toch al lang? Een rare sojaboon is het.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Als ik zoiets lees denk ik heel nuchter: 1 april?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:42 schreef Duderinnetje het volgende:
I love it.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee, Steerquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik zoiets lees denk ik heel nuchter: 1 april?
Dan kijk ik naar mijn kalender en denk ik heel nuchter: morgen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik zoiets lees denk ik heel nuchter: 1 april?
Gelukkig maar dat jullie geen idee hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
En jullie hebben geen idee hoe lang ik me er al over verbaas dat de kleinste gastendoekjes in al die winkels 30x50 zijn.
Het is ook wel een hele existentiële vraag die je daar oproept.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
En jullie hebben geen idee hoe lang ik me er al over verbaas dat de kleinste gastendoekjes in al die winkels 30x50 zijn.
Waartoe zijn 30x30 gastendoekjes op aard?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is ook wel een hele existentiële vraag die je daar oproept.
Bratislavaquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Te dun, badstof absorbeert beter.
Gastendoekje van 30x30 wat ik nu graag gebruik heb ik 'geleend'uit de restroom van het UFO restaurant in Bratislava:
[ afbeelding ]
Breng hem ooit nog wel eens terug.
Jezus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
Toch weer die link met CUL hequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer. Hele, hele, hele lieve schat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waartoe zijn 30x30 gastendoekjes op aard?
Om zich voor mij te verstoppen.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Steer. Hele, hele, hele lieve schat.
Even je account wissen als je verkering ooit besluit te gaan FOK!ken.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:43 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Dat wisten we toch al lang? Een rare sojaboon is het.
Ah, misschien val ik daarom op vrouwen die geen Nederlands spreken. Onbewust.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Steer. Hele, hele, hele lieve schat.
Even je account wissen als je verkering ooit besluit te gaan FOK!ken.
Wat voor onderzoek Pee? Van de urine?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
De dierenarts heeft nog niet gebeld trouwensIk wil de uitslag van dat onderzoek
Geen onhandige voorkeur, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, misschien val ik daarom op vrouwen die geen Nederlands spreken. Onbewust.
Yup. Die zou donderdag klaar zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat voor onderzoek Pee? Van de urine?
Jullie van de CUL SC wonen toch elke dag in mijn hoofd.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jezus.![]()
Ik zou wel een dagje in jouw hoofd willen wonen.
Oh, dat is wel even spannend dan inderdaad.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Die zou donderdag klaar zijn.
Dat laatste klopt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jullie van de CUL SC wonen toch elke dag in mijn hoofd.![]()
Of zoals Memo zei: je komt in het echt veel rustiger over![]()
De dag is nog niet voorbij. Hopelijk hoor je straks nog iets.quote:
En dan kunnen we via ingezonden stukken bezwaar aantekenen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:55 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemiddag.
Spannende dag, aangezien onze naam blijkbaar in de krant (alleen in Noord-Groningen gelukkig) komt te staan als aankondiging van het bruidspaar.
Jamaar, dat is toch anders. Ik zou wel eens willen voelen hoe het is om op te staan en dan na te denken over het geurtje van de dag, of mijn spijkerbroek die dag wel goed om mijn kont valt, welke gastenhanddoekjes ik mee moet nemen naar de salsa, waarom iemand ineens hoi zegt en niet hallo etc etcquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jullie van de CUL SC wonen toch elke dag in mijn hoofd.![]()
Van mij mag je, maar er wordt toch niet naar geluisterdquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan kunnen we via ingezonden stukken bezwaar aantekenen?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jamaar, dat is toch anders. Ik zou wel eens willen voelen hoe het is om op te staan en dan na te denken over het geurtje van de dag, of mijn spijkerbroek die dag wel goed om mijn kont valt, welke gastenhanddoekjes ik mee moet nemen naar de salsa, waarom iemand ineens hoi zegt en niet hallo etc etc
Ik las dit en dacht: dit is toch heel normaalquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jamaar, dat is toch anders. Ik zou wel eens willen voelen hoe het is om op te staan en dan na te denken over het geurtje van de dag, of mijn spijkerbroek die dag wel goed om mijn kont valt, welke gastenhanddoekjes ik mee moet nemen naar de salsa, waarom iemand ineens hoi zegt en niet hallo etc etc
Ik zou al moe van mijzelf worden voordat de dag begonnen is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef TAV74 het volgende:
Ik zou wel eens willen voelen hoe het is om op te staan en dan na te denken over het geurtje van de dag, of mijn spijkerbroek die dag wel goed om mijn kont valt, welke gastenhanddoekjes ik mee moet nemen naar de salsa, waarom iemand ineens hoi zegt en niet hallo etc etc
Cool!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:55 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemiddag.
Spannende dag, aangezien onze naam blijkbaar in de krant (alleen in Noord-Groningen gelukkig) komt te staan als aankondiging van het bruidspaar.
Maar ik wil NU! NU.... hoor je mequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:55 schreef golfer het volgende:
[..]
De dag is nog niet voorbij. Hopelijk hoor je straks nog iets.
Johan Cruijffje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
Maar ik wil NU! NU.... hoor je meNU NU NU!
*stampvoet een beetje rond*
Grove belediging dit, golferquote:
Ja, voor Cruijfquote:
Ik bied hierbij mijn excuses aan Johan Cruijff aan.quote:
Van die grote zoetwatergarnalen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:19 schreef borisz het volgende:
Zo terug. Even de bamisoep + noodles aangevuld.
Ook een zak garnalen gehaald.
goed idee, moet ik ook nog doen want de bodem van mn voorraad is in zichtquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:19 schreef borisz het volgende:
Zo terug. Even de bamisoep + noodles aangevuld.
Ook een zak garnalen gehaald.
ik denk gewoonte. We hebben nooit wat gehad. Hij wilde eerst alles met zn ex oplossen maar ik geloof dat hij daarna alsnog niks serieus wilde. Ik had misschien gehoopt op iemand die hij nooit kan zijn. Hij heeft bv nog nooit een arm om me heen geslagen. Als iets niet goed ging was het jammer maar t leven was hard. Ging voor mijn idee even alles mis moest ik maar voor een trein springen (!). Toen ik smste dat ik daar nog steeds beduusd van was, ook al zou t niet letterlijk bedoeld zijn zei hij dat er iets mis was met mijn verstand. Zo gezellig was het. Na veel boze uurtjes praten gaf hij mij nooit gelijk dus had geen zin. En alles wat ik wilde was alleen soms gewoon een kus, arm om je heen of iets leuks doen. En dan toch hield hij stug vol mij leuk te vinden, en niet alleen lichamelijk. Hij wilde alleen geen 'gezeik'. Dat is het in een notendopquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:38 schreef Isabeau het volgende:
Je haalt er toch iets uit als je moet afkicken, FFT, dus iets in die 'relatie' was goed voor je of trok je aan. Kan ook puur gewoonte zijn geweest hoor.
Dat jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:54 schreef DarkElf het volgende:
jeetje ff dat je dat allemaal gepikt hebt
Jemig. Eens even héél gauw blij wezen dat je van hem af bent FFT!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik denk gewoonte. We hebben nooit wat gehad. Hij wilde eerst alles met zn ex oplossen maar ik geloof dat hij daarna alsnog niks serieus wilde. Ik had misschien gehoopt op iemand die hij nooit kan zijn. Hij heeft bv nog nooit een arm om me heen geslagen. Als iets niet goed ging was het jammer maar t leven was hard. Ging voor mijn idee even alles mis moest ik maar voor een trein springen (!). Toen ik smste dat ik daar nog steeds beduusd van was, ook al zou t niet letterlijk bedoeld zijn zei hij dat er iets mis was met mijn verstand. Zo gezellig was het. Na veel boze uurtjes praten gaf hij mij nooit gelijk dus had geen zin. En alles wat ik wilde was alleen soms gewoon een kus, arm om je heen of iets leuks doen. En dan toch hield hij stug vol mij leuk te vinden, en niet alleen lichamelijk. Hij wilde alleen geen 'gezeik'. Dat is het in een notendop
Hear,hear.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Dat ja
FFT, hij wilde alleen geen gezeik & seks en jij was wanhopig op zoek naar warmte.
Ik hoop toch zo enorm dat je dat een keer vindt in een echt leuke man
Nee precies, en je hebt er toch echt twee personen voor nodig...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |