quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Er komt natuurlijk een dag, DH, dat jij gewoon aan de Mauritsen en Roos-Elizes moet hè?
Er komt natuurlijk een dag, DH, dat jij gewoon aan de Mauritsen en Roos-Elizes moet hè?
ja hoor, even kort blancheren in bouillon, dan uit laten dampen, lekkere pittige paprikapoeder erover ofzo en hoppa de oven inquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Die frietjes DE, lukken die wat?
Ik heb het een keer geprobeerd (overigens gewoon gebakken in een pan) en ik vond het zo zoet!
Hm. Misschien hoopte ik teveel op nep-patat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja hoor, even kort blancheren in bouillon, dan uit laten dampen, lekkere pittige paprikapoeder erover ofzo en hoppa de oven in
ja tis geen friet he? Misschien als je t frituurtquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hm. Misschien hoopte ik teveel op nep-patat.
Het heeft niet die zetmelerige structuurquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Hm. Misschien hoopte ik teveel op nep-patat.
Met de vouwen van de verpakking er nog in?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:37 schreef TAV74 het volgende:
Overigens zit ik weer piekfijn gekleed in mijn nieuwe shirt achter mijn bureau
Het is ook niet snel goed bij jou hequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Met de vouwen van de verpakking er nog in?
Ik zeg toch niet dat ze niet leuk zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef FutureFairytale het volgende:
babi M. is leuk jaen J. ook en eigenlijk bijna alle babi's
Effen en zonder vouwen mag wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef PdeHoog het volgende:
Het is ook niet snel goed bij jou heRuitjes mag niet, streepjes mag niet, vouwen mogen niet....wat mag nou eigenlijk WEL?
Nakende mannen mogen altijd wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is ook niet snel goed bij jou heRuitjes mag niet, streepjes mag niet, vouwen mogen niet....wat mag nou eigenlijk WEL?
Het krijgen van een kind is ook niet echt gezond. Vraag dat maar aan dat 12-jarige meisje uit Groningen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zeg toch niet dat ze niet leuk zijnHoewel.....
Nee, er staat duidelijk dat kinderen ONGEZOND zijn!
volgens mij is mama van M. hartstikke gezondquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze niet leuk zijnHoewel.....
Nee, er staat duidelijk dat kinderen ONGEZOND zijn!
denk je dat t incest is geweest?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Het krijgen van een kind is ook niet echt gezond. Vraag dat maar aan dat 12-jarige meisje uit Groningen.
Nee inderdaad.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het heeft niet die zetmelerige structuur
Annefleurquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Geen idee. Maar zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef FutureFairytale het volgende:
denk je dat t incest is geweest?
Ah.....nou, jij hebt duidelijk een gebrekquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Effen en zonder vouwen mag wel.
Het is een kwestie van klasse hebben of gebrek daaraan.
Jij wil mij niet nakend zienquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nakende mannen mogen altijd wel.
Heb ik met meisjes. Pas vanaf een jaar of 20 worden ze leuk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:53 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind baby's eigenlijk helemaal niet leuk(en ja dat studeert Pedagogische Wetenschappen)
Pas vanaf een jaar of 2 vind ik ze echt leuk worden
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb ik met meisjes. Pas vanaf een jaar of 20 worden ze leuk.
adamspakquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die wordt geboren met de hockeystick al in haar handen
Je bent te laat met die grapquote:
Ook dat staat niet iedereen. Kijk, ik kan het hebben, maar....quote:
quote:
Dat is nieuw geld. Zuidas-plebsquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tegenwoordig schrijven we dat los hè? In het Gooi. Anne Fleur.
Ja hullo dat bepaal ik effe zelf wel.quote:
Asbest for lunch.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
ik hoor de hele dag iets tikken en vraag me af wat het is. Ineens heel hard, ik weer kijken... Lekt het dak onwijsdeel van het zachtgeworden plafond kon ik er zo uittrekken... Dakbedekking komt zo.
Vind ik een mooie naam.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:01 schreef Den_Haag het volgende:
@Steer, die gaan zich meestal Loes noemen
bedankt nou heb ik dat liedje in mn hoofd! Zeker met die lekkage. 'hey Marloes, wil met je onder de douche. Heja heja hooo'quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ken een Marie-Louise die zo'n grafhekel aan d'r naam heeft dat ze gewoon Marloes genoemd wil worden.
lelijk is meestal aardig hequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Grote kinderen vind ik wel leuk hoor.
Mits niet te lelijk.![]()
Was best een opluchting dat de Fransozen geen lillekerds waren.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:04 schreef FutureFairytale het volgende:
bedankt nou heb ik dat liedje in mn hoofd! Zeker met die lekkage. 'hey Marloes, wil met je onder de douche. Heja heja hooo'
ik ben heel niet arrogant!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lelijk is meestal aardig heknap is verwend/arrogant
(soms)
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja hullo dat bepaal ik effe zelf wel.![]()
quote:Overigens, ik zei het gisteren nog tegen DE, vind ik baby's onwelriekend en ze verspreiden niet zelden een korst van snot en kwijl over hun deel van de wereld.
Ik vind ze enorm onhygiënisch. En die moeders maar paniekerig doen over kattenharen op de vloer en bacteriën op de kip. Kijk anders even wat je zelf gekweekt hebt daar. Een krijsende bacteriebal met secretie van ziektekiemen uit werkelijk elke lichaamsopening.
Ja ik was laatst op kraamvisite ja. Wat een feest.![]()
Nee, ben niet "in het net" vandaag, dus geen overhemd gekocht maar een simpel casual shirtquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Met de vouwen van de verpakking er nog in?
Neequote:
Ik wou net zeggen!quote:
Ja andere mensen zouden een voorbeeld aan ons moeten nemen denk ik wel eens. Hun leven zou zoveel fijner zijn danquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen!
Ik ook niet!
Hartstikke knap, maar niet arrogant. Zo zijn wij nu eenmaal DE: knap, leuk, geestig en intelligent, maar toch heel gewoon gebleven.
Ontzettend goed van ons eigenlijk.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Hartstikke knap, maar niet arrogant. Zo zijn wij nu eenmaal DE: knap, leuk, geestig en intelligent, maar toch heel gewoon gebleven.
Ontzettend goed van ons eigenlijk.
We zouden jullie moeten klonenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja andere mensen zouden een voorbeeld aan ons moeten nemen denk ik wel eens. Hun leven zou zoveel fijner zijn dan
Ja kijk en dat is dan gewoon t net niet he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:17 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben lelijk, maar ter compensatie ben ik dan wel weer razend arrogant
Ik voel me er anders prima bij hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja kijk en dat is dan gewoon t net niet he?
quote:
Ja je kan moeilijk anders beweren natuurlijkquote:
Wij zijn gewoonweg knapheidsgoeroes! Maar met de beide welgevormde voetjes op de grond (die overigens vereerd mag zijn dat wij erop lopen).quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja andere mensen zouden een voorbeeld aan ons moeten nemen denk ik wel eens. Hun leven zou zoveel fijner zijn dan
Kijk dat ze minder knap zijn, daar kan je weinig aan doen, maar de rest.. tsjah dat heb je allemaal zelf in de hand. Er valt zoveel te leren nog!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:17 schreef TAV74 het volgende:
En héééééél aardig!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:17 schreef TAV74 het volgende:
Nee, die hangt te drogen over een stoel aan de vergadertafelquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zit je koffieblouse al in de was?
Dat sowieso.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wij zijn gewoonweg knapheidsgoeroes! Maar met de beide welgevormde voetjes op de grond (die overigens vereerd mag zijn dat wij erop lopen).
ik was net van mn misselijkheid af!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wij zijn gewoonweg knapheidsgoeroes! Maar met de beide welgevormde voetjes op de grond (die overigens vereerd mag zijn dat wij erop lopen).
Bij het lieve af zelfsquote:
*grinquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Echt zo'n lief kind was je zeker.
Join to the club, drommels mooie man!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:27 schreef golfer het volgende:
Ik ben gelukkig ook volmaakt en sowieso heb ik nooit last van zelfoverschatting of arrogantie.
Nee, toen was ik nog gewoon knapquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Echt zo'n lief kind was je zeker.
Precies. En wij nemen die zware taak van het volmaakt zijn en blijven met verve op ons. Zodat de rest van het gepeupel zich volledig kan wijten aan hun onvolmaaktheid en lelijkheid.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Join to the club, drommels mooie man!
Het is ook best een last soms, om zo knap te zijn, maar ja, iemand moet het doen hè?
Doe ze de groeten daar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:36 schreef borisz het volgende:
Weer eens een bezoekje brengen aan CHinatown
Geroosterde groentes (winterpeen, venkel, ui, knoflook, tomaat) uit de oven en een gegrilde ribeye.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:37 schreef DarkElf het volgende:
zo, wat anders: wat schaft jullie pot vanavond?
Pasta of friet met satequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:37 schreef DarkElf het volgende:
Gekookte sperzieboontjes, aardappeltjes en een sint-jakobssschelp.... of 2quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:37 schreef DarkElf het volgende:
wat een aparte combiquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gekookte sperzieboontjes, aardappeltjes en een sint-jakobssschelp.... of 2
Begin een kraampje, aan de weg!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:30 schreef DarkElf het volgende:
eigenlijk zou ik mijn eieren moeten verkopen, doodzonde natuurlijk om mijn genen verloren te laten gaan
T regent.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Begin een kraampje, aan de weg!
Doen boeren ook met hun eieren.
Toe maar. De arrogantie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |