Zou ik zeker doen als ik jou wasquote:
Ongetwijfeld heeft hij veel verstand van voetbal, maar zijn onwil om *echt* verantwoordelijkheid te nemen spreekt imho tegen hem. Altijd langs de zijlijn aan het 'consulten', sinds vorige eeuw niet echt meer een positie van verantwoordelijkheid bekleed.quote:
yep, zowat iedereen, 12 man ofzo geloof ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ben het met je eens hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ongetwijfeld heeft hij veel verstand van voetbal, maar zijn onwil om *echt* verantwoordelijkheid te nemen spreekt imho tegen hem. Altijd langs de zijlijn aan het 'consulten', sinds vorige eeuw niet echt meer een positie van verantwoordelijkheid bekleed.
Niet uitspoelen. Dezelfde dag naar de stomerij brengen is beter.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:38 schreef ColdFeet het volgende:
TAV, heb je het wel heel goed uitgespoeld?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
yep, zowat iedereen, 12 man ofzo geloof ik.aah verheugt ze zich net op een weekendje alleen met haar man...komt er een heel kippenhok bij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
vind ze heel niet erg, wij zijn ontzettend leuk namelijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah verheugt ze zich net op een weekendje alleen met haar man...komt er een heel kippenhok bij!
Ohquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vind ze heel niet erg, wij zijn ontzettend leuk namelijk
Goed dat ik het weetquote:
soep met broodjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed dat ik het weetben nog steeds aan het bedenken wat ik jullie ga voorschotelen volgende week
![]()
Ik vind het idd nu al vermoeiendquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Man, hou's op!
Het leven is al klote genoeg zonder jouw positivisme.
Wat voor boek ben je nu weer aan het lezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Zwemmende lekkerbekken of vissticks?quote:
Nog even en dat is ook het geval.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:36 schreef Vork het volgende:
. Allemaal redenen waar ik op word afgewezen of sowieso al geen kans meer maak. Ik ben alleen nog niet te oud bevonden.
Whahahahahah...zo makkelijk wil ik me er niet vanaf makenquote:
oh ja kipquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whahahahahah...zo makkelijk wil ik me er niet vanaf makenEn we kunenn altijd nog kip bestellen he
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:58 schreef borisz het volgende:
Mooi. Heb een voldoende voor Corporate finance.
Denk wel dat het lekker wordtquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:59 schreef DarkElf het volgende:
nou ben benieuwd hoor p wat je gaat maken.
Mooi zo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:58 schreef borisz het volgende:
Half uurtje ervoor was ik wel op de marktquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo.![]()
Je was toevallig niet in de buurt?
http://www.rtvnh.nl/nieuws/55269/Juwelier+in+IJmuiden+overvallen
quote:
Goed bezig. M&M eindelijk onder de knie?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:58 schreef borisz het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Goed bezig. M&M eindelijk onder de knie?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:21 schreef AnneX het volgende:
Tja Stereo lurkt die alleen maar of doe je nog wat.... ? garpje
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:21 schreef AnneX het volgende:
Tja Stereo lurkt die alleen maar of doe je nog wat.... ? garpje
Niet fokkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
druk aan de slag met de afronding!
Zie je...kinderen zijn ongezondquote:
broodje makreel en broodje palingquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Zwemmende lekkerbekken of vissticks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |