Het krijgen van een kind is ook niet echt gezond. Vraag dat maar aan dat 12-jarige meisje uit Groningen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zeg toch niet dat ze niet leuk zijnHoewel.....
Nee, er staat duidelijk dat kinderen ONGEZOND zijn!
volgens mij is mama van M. hartstikke gezondquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze niet leuk zijnHoewel.....
Nee, er staat duidelijk dat kinderen ONGEZOND zijn!
denk je dat t incest is geweest?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Het krijgen van een kind is ook niet echt gezond. Vraag dat maar aan dat 12-jarige meisje uit Groningen.
Nee inderdaad.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het heeft niet die zetmelerige structuur
Annefleurquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Er komt natuurlijk een dag, DH, dat jij gewoon aan de Mauritsen en Roos-Elizes moet hè?
Geen idee. Maar zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef FutureFairytale het volgende:
denk je dat t incest is geweest?
Ah.....nou, jij hebt duidelijk een gebrekquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Effen en zonder vouwen mag wel.
Het is een kwestie van klasse hebben of gebrek daaraan.
Jij wil mij niet nakend zienquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nakende mannen mogen altijd wel.
Heb ik met meisjes. Pas vanaf een jaar of 20 worden ze leuk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:53 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind baby's eigenlijk helemaal niet leuk(en ja dat studeert Pedagogische Wetenschappen)
Pas vanaf een jaar of 2 vind ik ze echt leuk worden
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb ik met meisjes. Pas vanaf een jaar of 20 worden ze leuk.
adamspakquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is ook niet snel goed bij jou heRuitjes mag niet, streepjes mag niet, vouwen mogen niet....wat mag nou eigenlijk WEL?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die wordt geboren met de hockeystick al in haar handen
Je bent te laat met die grapquote:
Ook dat staat niet iedereen. Kijk, ik kan het hebben, maar....quote:
quote:
Dat is nieuw geld. Zuidas-plebsquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tegenwoordig schrijven we dat los hè? In het Gooi. Anne Fleur.
Ja hullo dat bepaal ik effe zelf wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |