Wel ver wegquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maastricht is ook gewoon heel leuk, toevallig
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jazeker! Jammer dat het zo'n roteind rijden isgezellige cafe's, leuke mensen, leuk plein, lekker eten
steer en MeMo
Ik wil ook weer eens die kant opquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Maastricht is ook gewoon heel leuk, toevallig
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat is wel plausibel ja, ik ben ook gewoon heel leuk om te meeten
quote:
Ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als het goed is hebben we morgen een iPad
Je bent gek dat je hem überhaupt nog belt of spreekt. Ik dacht dat dat stadium al geweest was.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
net na verwijten over en weer aan de tel gezeten en 51 min geluld. Komt er op neer; hij neemt maar initiatief als hij mij waardeert, anders blijft t stil. Dat gefrustreerde wil ik niet meer want zo ben ik niet. Harry Potter bevat minder delen.
Oh, ik ben geen fan van Windows, welke versie dan ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten
ik krijg waarschijnlijk maandag een nieuwe telefoon.....tweedehands Windows Mobile 6.5 ding. Eens kijken hoe het bevalt. Vorige ervaringen waren niet zo ok eigenlijk!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent gek dat je hem überhaupt nog belt of spreekt. Ik dacht dat dat stadium al geweest was.
En nu leg je weer het initiatief bij hem neer.![]()
Gewoon nu echt definitief kappen en niet meer je door hem laten benaderen.
Ik was vorig jaar al klaar met die gastquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
gaat het er hier nu nóg over??
![]()
Maar hoidenk kom ff binnen waaien.. Hoest hier? Niet veel veranderd op bepaalde gebieden zie ik al
maar verder??
Iedereen hier...behalve FFTquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:29 schreef LieLie het volgende:
Ik was vorig jaar al klaar met die gast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |