Ik. Wil. Memo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Genoeg andere vrouwen in Maastricht Steer
En dan weer lepeltje-lepeltje eindigen zeker.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gewoon volgende keer op je bed gooien en gaan.
Je schuift hem er dan zo inquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En dan weer lepeltje-lepeltje eindigen zeker.
Waarschijnlijk heb ik gene tijd om te kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:26 schreef borisz het volgende:
Kaas, al klaar voor de Hoogmis van zondag?
eigenlijk niet goed natuurlijk maar ergens heel fijn om te horen dat iemand het herkentquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:31 schreef Memento-Mori het volgende:
fft ik herken t zoooo erg, ik heb t zaterdag afgekapt met betreffend persoon hieren gaat tot nu heel heel goed
Ach, ze kent me inmiddels een beetjequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:38 schreef LieLie het volgende:
Zijn ze nou al zo verbonden dat Memo antwoord geeft voor Steer?
ik kan t welquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Making progressTrots op je MeMo
ik wil jou ook weleens meeten gewoonquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:38 schreef LieLie het volgende:
Zijn ze nou al zo verbonden dat Memo antwoord geeft voor Steer?
Dat is wel plausibel ja, ik ben ook gewoon heel leuk om te meetenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wil jou ook weleens meeten gewoon
Maastricht is ook gewoon heel leuk, toevalligquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat is wel plausibel ja, ik ben ook gewoon heel leuk om te meeten
ik kan sommige mensen niet meer uitstaan maar als ze hoi zeggen zeg ik wel hoi terugquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Komt er ooit een moment dat je tegen iemand gaat zeggen dat hij/zij gewoon moet wegblijven uit je leven omdat het gewoon voorgoed verpest is?
jazeker! Jammer dat het zo'n roteind rijden isquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maastricht is ook gewoon heel leuk, toevallig
Wel ver wegquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jazeker! Jammer dat het zo'n roteind rijden isgezellige cafe's, leuke mensen, leuk plein, lekker eten
steer en MeMo
Ik wil ook weer eens die kant opquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat is wel plausibel ja, ik ben ook gewoon heel leuk om te meeten
quote:
Ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als het goed is hebben we morgen een iPad
Je bent gek dat je hem überhaupt nog belt of spreekt. Ik dacht dat dat stadium al geweest was.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
net na verwijten over en weer aan de tel gezeten en 51 min geluld. Komt er op neer; hij neemt maar initiatief als hij mij waardeert, anders blijft t stil. Dat gefrustreerde wil ik niet meer want zo ben ik niet. Harry Potter bevat minder delen.
Oh, ik ben geen fan van Windows, welke versie dan ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten
ik krijg waarschijnlijk maandag een nieuwe telefoon.....tweedehands Windows Mobile 6.5 ding. Eens kijken hoe het bevalt. Vorige ervaringen waren niet zo ok eigenlijk!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent gek dat je hem überhaupt nog belt of spreekt. Ik dacht dat dat stadium al geweest was.
En nu leg je weer het initiatief bij hem neer.![]()
Gewoon nu echt definitief kappen en niet meer je door hem laten benaderen.
Ik was vorig jaar al klaar met die gastquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
gaat het er hier nu nóg over??
![]()
Maar hoidenk kom ff binnen waaien.. Hoest hier? Niet veel veranderd op bepaalde gebieden zie ik al
maar verder??
Iedereen hier...behalve FFTquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:29 schreef LieLie het volgende:
Ik was vorig jaar al klaar met die gast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |