Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Nopequote:
Goedemorgen mevrouwquote:
Ja ja, nu weten we het welquote:
Ah okquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hai lieverd![]()
Nee hoor, op zich ging het wel relaxed, maar snel nog even wat dingen geregeld voor ze zou komen en ze is er gewoon nog niet.
Nee, jij moet verder poetsenquote:
Ja, lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:34 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat rond met de theepot
Ik moet niets. Ik doe dat gewoon. Omdat het kan.quote:
iddquote:
Inside jokes die zelf zo inside is dat insiders hem niet kennen!quote:
het leven met jou is wel spannendquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:36 schreef littledrummergirl het volgende:
verdwalen in het ziekenhuis ftwen toen ik t eindelijk had gevonden moest ik weer naar de ingang voor n nieuwe ponskaart
Kom dan ook effe bij mij Assepoetserquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet niets. Ik doe dat gewoon. Omdat het kan.
Ik heb mijn grote muil nog niet verlorenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom dan ook effe bij mij Assepoetser
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:36 schreef littledrummergirl het volgende:
verdwalen in het ziekenhuis ftwen toen ik t eindelijk had gevonden moest ik weer naar de ingang voor n nieuwe ponskaart
Been there, done that, hope for a previewdisc.quote:
He, dat is lang geledenquote:
Altijd goedquote:
Kan niet wachtenquote:
Die sla ik er wel uitquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb mijn grote muil nog niet verloren
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Been there, done that, hope for a previewdisc.
Dan zul je of mij of een ander crewlid moeten hebben, de enige mensen met een debugquote:
They tried, they didn't succeed.quote:
Ohquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zul je of mij of een ander crewlid moeten hebben, de enige mensen met een debug
Oh, geen idee, een promodisc zal er vast komen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh
Geen promodisc dus.![]()
Moet je weer een speciale console voor hebben
They ja, maar dat ben ik nietquote:
Nog steedsquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:40 schreef pgrferrari het volgende:
Heb me ook zeer vermaakt met Dirt 2
HE!quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:40 schreef Pheno het volgende:
En weer even kijken of de boel droog is. En dan weer dweilen. Straks vraagt gf nog of ik bij hem wil dweilen...
Je kent mijn moeder niet. En die kan ik ook aanquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
They ja, maar dat ben ik nietDus als ik klaar met je ben jonguh
Ah, je gaat plassen. Dat geklater in een pot aanhoren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even naar mijn eigen gezeik luisteren
Een beetje twijfelen aan mijn capaciteitenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kent mijn moeder niet. En die kan ik ook aan
Zo klinkt het bijna poëtischquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je gaat plassen. Dat geklater in een pot aanhoren.
Ja dat lucht opquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je gaat plassen. Dat geklater in een pot aanhoren.
ow en je raad nooit wel liedje er vanochtend op de radio was, ik stikte zowatquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo klinkt het bijna poëtisch
Ik denk dat ik het wel weetquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow en je raad nooit wel liedje er vanochtend op de radio was, ik stikte zowat
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel weetIk heb stiekem met je... die ?
Wij welquote:
Timingquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Hoe krijgen ze het voor elkaar![]()
![]()
Ja diequote:
Nou, dan hoeft het hier niet meer besproken te worden toch?quote:
Niets beter dan een wc-bezoek als je nodig moest. Die opluchtingquote:
... afhankelijk van wat je hebt gedaan, is het voor degene die na je komt soms geen opluchtingquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets beter dan een wc-bezoek als je nodig moest. Die opluchting
na mij de zondvloed.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
... afhankelijk van wat je hebt gedaan, is het voor degene die na je komt soms geen opluchting![]()
.
Dus jij verstopt die wc steeds!quote:
hey kleine mevrouwquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:57 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh![]()
![]()
Wat een rotweer hierIk dacht ik ga nog ff naar de stad maar ik wacht wel tot het droog is
Zat ie weer vast aan die dikke reet van me?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus jij verstopt die wc steeds!
er zijn nu een aantal liedjes die ze voorlopig even niet meer moeten draaien op de radioquote:
zie buienradarquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:57 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh![]()
![]()
Wat een rotweer hierIk dacht ik ga nog ff naar de stad maar ik wacht wel tot het droog is
Ze zeiden dat het in de middag ging opklaren in het westen....quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zie buienradar
succes met wachten
dat zijn wel de voorspellingenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ze zeiden dat het in de middag ging opklaren in het westen....Daar gooi ik al mn hoop op
ik hoop het ook jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ze zeiden dat het in de middag ging opklaren in het westen....Daar gooi ik al mn hoop op
Merelquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:57 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh![]()
![]()
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zat ie weer vast aan die dikke reet van me?
whahahahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:01 schreef Symphonic het volgende:
Nou ze is gearriveerd hoor, ik heb haar weggestuurd, hoe durft ze zonder koffie binnen te komen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:01 schreef Symphonic het volgende:
Nou ze is gearriveerd hoor, ik heb haar weggestuurd, hoe durft ze zonder koffie binnen te komen
moeite om eruit te komen he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:01 schreef pgrferrari het volgende:
Enfe![]()
![]()
Wat is er met een magneet in je bed?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Niet dat ik weet![]()
Laat eens zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
ze blijft wel lang weg jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Je hebt haar neem ik aan wel naar een echte koffietent gestuurd?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]Dat is niet jouw kont hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is Rammstein in fat suits
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ja, maar ik had auditie gedaan voor die clip, zou ze een fat-suit schelen !quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is niet jouw kont hoorDat is Rammstein in fat suits
Lieve schat, ik hoop dat je grapjes maakt, met jouw kont is niets misquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar ik had auditie gedaan voor die clip, zou ze een fat-suit schelen !
Pheno maakt altijd grapjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve schat, ik hoop dat je grapjes maakt, met jouw kont is niets mis
dat gok ikquote:
een echte neusquote:
Ja tochquote:
Ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hoop het ook ja
ben die regen nu al zat
Marijkk!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Merel![]()
Hoe is het meisje?
[..]
Niet dat ik weet![]()
Laat eens zien?
Pgrquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:01 schreef pgrferrari het volgende:
Enfe![]()
![]()
Wat is er met een magneet in je bed?
quote:
Yupquote:
quote:
Jij bent anders ook best aantrekkelijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja toch![]()
![]()
[..]
Ik ookZONNNN
![]()
[..]
Marijkk!![]()
Goed, goed
Mn piercing is al lekker irritant
Soort jeuk en pijn tegelijk. En wassen is echt klote
Niet alleen van de pijn, maar ook door de plek; probeer je oor maar eens goed te manoeuvreren onder die kraan in de wasbak
![]()
Magoed
Verder alles goed hoor
En met jou?
![]()
[..]
Pgr
Mn bed lag zo lekker
Wat win ik nu ?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij bent anders ook best aantrekkelijk.
Haha magneet, aantrekkelijk.
Snap je hem?![]()
Koelkast of magnetron, je mag kiezenquote:
Heb je weer een dagje vrij?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Koelkast of magnetron, je mag kiezen
De koelkastquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Koelkast of magnetron, je mag kiezen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja toch![]()
![]()
[..]
Ik ookZONNNN
![]()
[..]
Marijkk!![]()
Goed, goed
Mn piercing is al lekker irritant
Soort jeuk en pijn tegelijk. En wassen is echt klote
Niet alleen van de pijn, maar ook door de plek; probeer je oor maar eens goed te manoeuvreren onder die kraan in de wasbak
![]()
Magoed
Verder alles goed hoor
En met jou?
![]()
[..]
Pgr
Mn bed lag zo lekker
Jemig jij blijft je UI wijzigen.quote:
Schattigquote:
Hoe is het gegaan piraatje!quote:
hi marijk..quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Schattig
[..]
Hoe is het gegaan piraatje!Veel pijn?
de verdoving werkt nogquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Schattig
[..]
Hoe is het gegaan piraatje!Veel pijn?
wat is de mazzel er aan??quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de verdoving werkt nog![]()
maar ik had weer mazzelhij was zo groot dat ik morgen pas het kapje mag weg halen en nog een week zalf in mijn oog moet smeren
Jaa. Goed hequote:
Goede keusquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De koelkast
kan en bier in koud staan, en eten
Ja, idd, dus ik douche ook gewoon 1x per dag, maar ik moet 'm 2x per dag wassenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Da's wel beroerd... En onder de douche dan, dat is toch veel gemakkelijker?
Hier alles goedHeb lekker geslapen
Jaaaa ik zag het!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh Merel, als je de stad ingaat en je hebt nog een lege fles douchegel heel toevallig, dan kun je bij de bodyshop een nieuwe halen
[ afbeelding ]
Hai meisquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hi marijk..
vandaag gaat em niet worden
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar ik had weer mazzelhij was zo groot dat ik morgen pas het kapje mag weg halen en nog een week zalf in mijn oog moet smeren
AUquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaa. Goed heVanavond wel cursus, maar toch
En jij?
![]()
[..]
Goede keus*gooit koelkast naar crazy*
![]()
[..]
Ja, idd, dus ik douche ook gewoon 1x per dag, maar ik moet 'm 2x per dag wassenEn 2x per dag douchen vind ik toch wat teveel van het goede XD Maar komt goed.
Mooiii! Zoo lekkerr![]()
![]()
![]()
[..]
Jaaaa ik zag het!![]()
Geweldige actie! Alleen heb ik geen lege volgens mij, alleen maar half lege (ik wissel nogal eens als ik een geur zat ben
)
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Oh ja, 2 keer douchen is wat veelquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
En jij?
![]()
[..]
Goede keus*gooit koelkast naar crazy*
![]()
[..]
Ja, idd, dus ik douche ook gewoon 1x per dag, maar ik moet 'm 2x per dag wassenEn 2x per dag douchen vind ik toch wat teveel van het goede XD Maar komt goed.
Mooiii! Zoo lekkerr![]()
![]()
![]()
[..]
Jaaaa ik zag het!![]()
Geweldige actie! Alleen heb ik geen lege volgens mij, alleen maar half lege (ik wissel nogal eens als ik een geur zat ben
)
Dan houd je tenminste nog wat geld overquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:25 schreef Joysa het volgende:
Waarom ligt hier geen Body Shop in de buurt
Die staan meestalquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:25 schreef Joysa het volgende:
GRAAAAAATISquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan houd je tenminste nog wat geld over
quote:
al wat beterquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai meis
Ik lig ook nog heeeeeeeeeeeeerlijk op bedHad anders wel een sms verwacht
Maar hoe is het vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
cynismequote:
extractie van het chalazionquote:
dat hoop ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Hopelijk blijf je weinig pijn houden
[..]
Oh ja, 2 keer douchen is wat veel
En even overgieten in een ander bakje/flesje oid?![]()
Pics!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
cynisme
[..]
extractie van het chalazion
[..]
dat hoop ik ook![]()
en ik kan mijn bril opdat scheelt iets met lezen maar het blijft vermoeiend
sorryquote:
Wat ga je nog doen vandaag?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
En jij?
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
al wat beterheb heeerlijk geslapen gister
FijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Zwolle jaSymph heeft hier geslapen
zal ik zo makenquote:
Piraatje, maak je nog even een kiekje?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
cynisme
[..]
[..]
dat hoop ik ook![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Piraatje, maak je nog even een kiekje?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zal ik zo maken![]()
nu even mijn oog rust geven want het word allemaal wat wazig
Is toch grappig dat jij iemand corrigeert, terwijl je zelf vaak fouten maaktquote:
Rustig aan wokjequote:
kan je em niet in tinypic uploaden??quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is toch grappig dat jij iemand corrigeert, terwijl je zelf vaak fouten maakt
Dat is nog EENS ironisch
Die zat toch altijd in de stad? Of issie inmiddels pleite? Ik kom daar nooitquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:25 schreef Joysa het volgende:
ahhhh :dquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn
In Zwolle jaSymph heeft hier geslapen
Nee die zit er nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Die zat toch altijd in de stad? Of issie inmiddels pleite? Ik kom daar nooit
Ik houd wel van verassingenquote:
haha, dan zit ik hier dus goedquote:
*Zuster Enfermerel to the rescueeee* /o/ XDquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
AU
iemand help me ???
* Crazy-M ligt onder de koelkast
Haha ja XD Kan ook nog. Nja. Ik moet ook ver weg voor de Body Shop, gaat 'm vandaag niet worden.. Alhoewel die winkel echtquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Hopelijk blijf je weinig pijn houden
[..]
Oh ja, 2 keer douchen is wat veel
En even overgieten in een ander bakje/flesje oid?![]()
Ahquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
cynisme
[..]
[..]
dat hoop ik ook![]()
Naar de stad dan, vanmiddag fysio en cursusquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat ga je nog doen vandaag?![]()
Just working, as every day
Niet nicequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
*Zuster Enfermerel to the rescueeee* /o/ XD![]()
![]()
[..]
Haha ja XD Kan ook nog. Nja. Ik moet ook ver weg voor de Body Shop, gaat 'm vandaag niet worden.. Alhoewel die winkel echt![]()
is
![]()
[..]
AhNou, rustig aan en beterschap!
![]()
[..]
Naar de stad dan, vanmiddag fysio en cursus
Ah nice
tenminste nog iemand die me er onderuit haaltquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
*Zuster Enfermerel to the rescueeee* /o/ XD![]()
![]()
[..]
Haha ja XD Kan ook nog. Nja. Ik moet ook ver weg voor de Body Shop, gaat 'm vandaag niet worden.. Alhoewel die winkel echt![]()
is
![]()
[..]
AhNou, rustig aan en beterschap!
![]()
[..]
Naar de stad dan, vanmiddag fysio en cursus
Ah nice
Ja nog heel evenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahhhh :d
dacht al.. zou wat vreemd zijn andersom..
neem aan dat de heks nog steeds thuis slaapt??
Voor dr rijbewijsquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan houd je tenminste nog wat geld over
Ja, na jou gedrag van gister jongeman wilde ik je even laten liggen voor het pedagogisch corrigerende effectquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tenminste nog iemand die me er onderuit haalt
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nog heel evenZe vertrekt als wij in Portugal zitten en de kindjes zijn de week voor Portugal ook al vrij, dus ze komen de dag voor goede vrijdag naar Zwolle en zijn de laatste 2 weken al van d'r verlost daardoor
En als we terugkomen is ze opgedonderd en gaan we een feestje vieren
![]()
En vooral alles schoonmaken, want ik geloof niet dat er echt goed gepoetst is daar met veel dieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]Uiteraard, maar zij zat fulltime op d'r reet en Symph werkt meer dan 50 uur per weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werk niet leuk?quote:
Hahahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tenminste nog iemand die me er onderuit haalt
Aaahhhh niiiiiiiiice!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nog heel evenZe vertrekt als wij in Portugal zitten en de kindjes zijn de week voor Portugal ook al vrij, dus ze komen de dag voor goede vrijdag naar Zwolle en zijn de laatste 2 weken al van d'r verlost daardoor
En als we terugkomen is ze opgedonderd en gaan we een feestje vieren
![]()
En vooral alles schoonmaken, want ik geloof niet dat er echt goed gepoetst is daar met veel dieren
oef, klinkt heel moeilijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, na jou gedrag van gister jongeman wilde ik je even laten liggen voor het pedagogisch corrigerende effect
ohhhhquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zij zat fulltime op d'r reet en Symph werkt meer dan 50 uur per week
Ja, maar he, zij had de kinderen voor het strafkampquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohhhh
mja.. mijn standpunt over fulltime reetzitters is bekend
Het gaat allemaal zwaar vermoeiend.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Werk niet leuk?![]()
[..]
HahahaJa ik had 'm ook gegooid he dus ja
![]()
[..]
Aaahhhh niiiiiiiiice!![]()
He gatver
Is heel makkelijk, jij hebt pijn en straft daarmee ongewenst gedrag afquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oef, klinkt heel moeilijk.
gister was ik gewoon vrolijk. maar die foto met hond maakte toch veel goed dacht ik zo
Dat is wel balen... En je had er nog zoveel zin in toen je begonquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het gaat allemaal zwaar vermoeiend.![]()
Ik beleef er weinig plezier aan.
Het is meer om de opleiding af te ronden.
Oh.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het gaat allemaal zwaar vermoeiend.![]()
Ik beleef er weinig plezier aan.
Het is meer om de opleiding af te ronden.
Ze kweken aambeiden?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohhhh
neequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohhhh
Don't go therequote:
Nee, iets met langharig werkschuw tuigquote:
Een vrouw die niet van lebberende honden houdt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is heel makkelijk, jij hebt pijn en straft daarmee ongewenst gedrag af
En ik houd niet van hondenIk ben een kattenmens
Honden stinken vaak en lebberen en zijn veel te afhankelijk, niet mijn ding
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een vrouw die niet van lebberende honden houdt?
Je Lassie, wat doe je!
Ah, dat is mijn tekstquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, iets met langharig werkschuw tuig
Het is meer de opleiding.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is wel balen... En je had er nog zoveel zin in toen je begonHoe lang moet je nog dan
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een vrouw die niet van lebberende honden houdt?
Je Lassie, wat doe je!
Ah ok... En hoe lang dan nog, tot juni dus? nog even 3 maandjes bikkelenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het is meer de opleiding.
Vorig jaar wilde ik er al mee stoppen, maar voor mezelf besloten dat ik het af wil ronden en geen 3 jaar vergooien. Als ik dit jaar niet slaag ga ik geen jaar overdoen.
Wat hierna, no idea.
en als die nu lassie heet ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat laat ik niet door een hond doen hoor
![]()
Daar heb je een kerel voor
mannen, het zijn net honden! Pissen waar het ze uitkomt en lebberen aan alles!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat laat ik niet door een hond doen hoor
![]()
Daar heb je een kerel voor
Oktober...quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah ok... En hoe lang dan nog, tot juni dus? nog even 3 maandjes bikkelen
mja wel grappig dat de " je moet iets voor je geld"-regeling niet geldt voor politiciquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dat is mijn tekstGelukkig wordt dat standpunt steeds verder overgenomen. All is well.
wat voor studie deed je ook al weer??quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oktober...
Ik heb een half jaar in moeten halen.
Geen idee wanneer examens.
Mediavormgeving.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat voor studie deed je ook al weer??
ehhquote:
Dan zou ik er niet aan beginnen, wie noemt z'n kind nou Lassie?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
mannen, het zijn net honden! Pissen waar het ze uitkomt en lebberen aan alles!
Graaien wat je graaien kunt toch en vooral de echt zwakkeren in de samenleving daarop terugpakkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja wel grappig dat de " je moet iets voor je geld"-regeling niet geldt voor politici
waarom nietquote:
flikker op met je google..quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=mediavormgeving
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
heb je wat tegen mijn broertje?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, iets met langharig werkschuw tuig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
flikker op met je google..
je kan toch zelf wel uitleggen wat je voor opleiding doet??\
straks kan iedereen alleen via google en wiki communiceren..HuldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:49 schreef Enfermera het volgende:
Pgr, ga je hierna nog verder studeren of ga je werken?
Ik weet het echt nietquote:
misschien lukt het via google....quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het echt niet![]()
Eerst maar eens proberen te zorgen dat ik voor deze opleiding slaag.
En anders met genoeg geld!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
misschien lukt het via google....
daarvoor kan ie zich tot jou wenden toch??quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
wok piraatAandoenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
quote:
wok piraatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doet ie hier ook al niet
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Mja, maar ik heb nu geen klusjes meer voor hem, net de vloer gedaan!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
daarvoor kan ie zich tot jou wenden toch??
wok piraatZiet er goed uit piraatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaven ze je niet eens zo'n stoer zwart lapje?
XD
Goed planquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het echt niet![]()
Eerst maar eens proberen te zorgen dat ik voor deze opleiding slaag.![]()
daarna kan je altijd nog verder kijken.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ook niet als je linkje kopieert en opent op nieuwe pagina?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ziet er goed uit piraatGaven ze je niet eens zo'n stoer zwart lapje?
XD
[..]
Goed plan![]()
daarna kan je altijd nog verder kijken.
nopequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook niet als je linkje kopieert en opent op nieuwe pagina?
Zal ik em je mailen?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:04 schreef minkuukel het volgende:
Middag medeleutersIk pak net thee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:04 schreef minkuukel het volgende:
Middag medeleutersIk las medekleutersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hai KuukeltjePandaquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
Effe wat anders he.... wie had het vorige week nou over die baby van 10 kilo????
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:08 schreef minkuukel het volgende:
[..]
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Owja, ik wilde weten of ze nog wat van die collega had gehoordquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik las medekleuters![]()
Hai Kuukeltje
[..]
Panda
Ik ook nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owja, ik wilde weten of ze nog wat van die collega had gehoord
Ik kan het nog steeds nuet geloven
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik las medekleuters![]()
Hai Kuukeltje
Wat dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owja, ik wilde weten of ze nog wat van die collega had gehoord
Ik kan het nog steeds nuet geloven
Ja ik heb het natuurlijk gelijk tegen mijn collega's gezegd, en die waren net zoquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook nietIk heb het zelfs in totale ongeloof al aan meerdere mensen verteld, puur omdat ik het me niet kan voorstellen
![]()
Volgens het geboortekaartje van een collega van Panda is ze bevallen van een bijna 10kg wegend kind genaamd Teuntjequote:
Tot op heden is er niemand geweest die zei, dat klinkt aannemelijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb het natuurlijk gelijk tegen mijn collega's gezegd, en die waren net zo
Ohjeequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:17 schreef littledrummergirl het volgende:
de dok wil miss de pees in mn vinger nog een keer doorsnijden omdat ie nu scheef is vastgegroeidwaarom gaat het nou niet gewoon goed?
Hahahahahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens het geboortekaartje van een collega van Panda is ze bevallen van een bijna 10kg wegend kind genaamd Teuntje![]()
[..]
Tot op heden is er niemand geweest die zei, dat klinkt aannemelijk
Oh, dat zou wel klote zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:17 schreef littledrummergirl het volgende:
de dok wil miss de pees in mn vinger nog een keer doorsnijden omdat ie nu scheef is vastgegroeidwaarom gaat het nou niet gewoon goed?
succes!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:17 schreef littledrummergirl het volgende:
Eeetse!quote:
dank jequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eeetse!
Ik sla mijn pauze over vandaag.... kan ik weer wat eerder weg.... gegeten heb ik al tussendoor
lunchpauze is ook wel heel slecht om over te slaan, zeker met fysiek belastend werkquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
dank je
Maar ik kan niet werken en eten tegelijk, stom productie werk
Ik duim je voor jequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
Ze zijn nu mijn contract aan het bespreken
Wees maar niet bang dat ik een pauze overslaquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lunchpauze is ook wel heel slecht om over te slaan, zeker met fysiek belastend werk
trevquote:
Oehhh spannendddd!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
Ik duim voor jequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
Thanks, jij ook Trevquote:
Spannendquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
werk ze trevquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:42 schreef Trevland het volgende:
Ik ben weer aan het werk![]()
Bis Later Lui![]()
laters enferquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:42 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik ga ff naar de stad. Tot later
Nu via uzb als ik me niet vergis en ze wilden waarschijnlijk een contract vanuit het bedrijf aanbiedenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spannend
(heb je nog geen vast contract/ of staat je baan op het spel? vertel
)
Dag GFquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
werk ze trev
[..]
laters enfer
DAS fijn!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu via uzb als ik me niet vergis en ze wilden waarschijnlijk een contract vanuit het bedrijf aanbieden
wanneer krijg je uitsluitsel over je contract???quote:
Dat dus, maar voor de details moeten we nog even wachten op de geldmeneerquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nu via uzb als ik me niet vergis en ze wilden waarschijnlijk een contract vanuit het bedrijf aanbieden
Ik wil ook een geldmeneerquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat dus, maar voor de details moeten we nog even wachten op de geldmeneer
t/m juni blijven mijn uren sowieso ongewijzigdquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil ook een geldmeneer![]()
Maar ik hoop het zo meisje![]()
ik zou je vastleggen voor altijdquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
t/m juni blijven mijn uren sowieso ongewijzigd
Moet ik even kijken hoe dat zit met een 0-uren contract en wanneer het wordt gezien als een normaal dienstverband van het gemiddelde aantal gewerkte uren?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
t/m juni blijven mijn uren sowieso ongewijzigd
Nemoquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en ST, ga je mee naar Nemo zondag?Is gratis ivm museumweekend
![]()
Ga je ook mee?quote:
marijkequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dag GFAlles goed?
Oh wat coolquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je ook mee?De kindjes van Symph hebben er in elk geval al helemaal zin in
![]()
Ja hier ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
alles prima hier![]()
behalve dan het weer![]()
het regent al de hele dag
na 6 maanden dacht ik, toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet ik even kijken hoe dat zit met een 0-uren contract en wanneer het wordt gezien als een normaal dienstverband van het gemiddelde aantal gewerkte uren?
dat is toch in Utrecht?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en ST, ga je mee naar Nemo zondag?Is gratis ivm museumweekend
![]()
Ja, hier ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marijke
alles prima hier![]()
behalve dan het weer![]()
het regent al de hele dag
Ik geloof dat dat een verkapt huwelijksaanzoek isquote:
Maar wel alles goed?quote:
Ja, geloof het ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
na 6 maanden dacht ik, toch?
[..]
dat is toch in Utrecht?
logischquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat een verkapt huwelijksaanzoek is![]()
Nemo is in Amsterdamquote:Nee joh, ietsie verder, in AmsterdamDaar kom je langs met de trein, dat groene boot ding
En we gaan met de auto vanuit Zwolle
Nee, jij bent die kaper manquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
logisch
[..]
kapers op de kust
gelukkig ben ik nu wok piraat
[..]
Nemo is in Amsterdamaan het op loop afstand van centraal station
hoor ik daar rum ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij bent die kaper man![]()
Yo ho ho and a bottle of rum
Uhuquote:
Dat is wel relaxtquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:04 schreef Pien85 het volgende:
Nemo is bijna bij mij om de hoeken toch ben ik er nog nooit binnen geweest
![]()
vrijdag middag borrel..quote:
Is 1 keer niet genoeg?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uhu
[..]
Dat is wel relaxtZaterdag is ie ook gratis, dus je kunt 2 keer gaan
![]()
waar ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
vrijdag middag borrel..
op donderdag om 13.00
tijd om er een keer heen te gaan danquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:04 schreef Pien85 het volgende:
Nemo is bijna bij mij om de hoeken toch ben ik er nog nooit binnen geweest
![]()
Nee, want veel leuke proefjesquote:
nu kan je een themesong kiezen voor als je ergens binnenkomtquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:02 schreef wel.o.k het volgende:
kapers op de kust
gelukkig ben ik nu wok piraat
[..]
koffiequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:06 schreef Barreltje het volgende:
http://www.nu.nl/werk-en-(...)ie-belangrijkst.html voor de addicts
Kloptquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tijd om er een keer heen te gaan dan
Oh okquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want veel leuke proefjes
Deze vond ik beterquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:06 schreef Barreltje het volgende:
http://www.nu.nl/werk-en-(...)ie-belangrijkst.html voor de addicts
ahh.. misschien moet ik dan eens koffie leren drinkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze vond ik beter![]()
http://www.nu.nl/gezondhe(...)beter-presteren.html
ik ga voor deze:quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nu kan je een themesong kiezen voor als je ergens binnenkomt
je kunt kiezen uit deze
en deze
Mooiquote:
Je moet nietsquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh.. misschien moet ik dan eens koffie leren drinken
mannen... zuchtquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga voor deze:
wok piraat, wok piraat,
mweh hou ik ook niet zo vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi
[..]
Je moet nietsJe kunt ook ijskoffie drinken, is zoeter
Dan presteer jij vast gewoon goed zonder die koffie, dan heb je dat niet nodigquote:
Hm?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:13 schreef Symphonic het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
chocoladequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan presteer jij vast gewoon goed zonder die koffie, dan heb je dat niet nodig![]()
Heinikenquote:
Denk aan de marmoleum tegel op de kast en Jquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:13 schreef Symphonic het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
ik ga mijn deur dichtspijkeren hier geloof ik.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga mijn deur dichtspijkeren hier geloof ik.
Mijn hele deur hangt vol met NIET STOREN en nog trekt niemand zich daar ook maar iets van aan.
Echt docenten
Jupilerquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mannen... zuchtdenk je dat je het ze makkelijk maakt door maar twee keuzemogelijkheden, willen ze toch ineens iets anders
![]()
maar voor deze keer mag t, omdat je zielig bent
Ha dat helptquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Denk aan de marmoleum tegel op de kast en JZen yin yang
ga met een koptelefoon opzitten.. werkt hier ook goedquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga mijn deur dichtspijkeren hier geloof ik.
Mijn hele deur hangt vol met NIET STOREN en nog trekt niemand zich daar ook maar iets van aan.
Echt docenten
klokkijken kunnen ze hier ook nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ga met een koptelefoon opzitten.. werkt hier ook goedof: maar een "spreekuur"
iedere dag van 10-12 mogen ze binnenkomen daarbuiten worden ze niet geholpen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik geloof dat dat een verkapt huwelijksaanzoek is![]()
Hmm...jammer, maar neequote:Ja, geloof het ook![]()
Nee joh, ietsie verder, in AmsterdamDaar kom je langs met de trein, dat groene boot ding
En we gaan met de auto vanuit Zwolle
Hierquote:
Omdraaienquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ha dat helpt
Maar als ik dan voor me kijk zie ik dat foeilelijke vergiet weerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |