waarom nietquote:
flikker op met je google..quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=mediavormgeving
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
heb je wat tegen mijn broertje?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, iets met langharig werkschuw tuig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
flikker op met je google..
je kan toch zelf wel uitleggen wat je voor opleiding doet??\
straks kan iedereen alleen via google en wiki communiceren..HuldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:49 schreef Enfermera het volgende:
Pgr, ga je hierna nog verder studeren of ga je werken?
Ik weet het echt nietquote:
misschien lukt het via google....quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het echt niet![]()
Eerst maar eens proberen te zorgen dat ik voor deze opleiding slaag.
En anders met genoeg geld!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
misschien lukt het via google....
daarvoor kan ie zich tot jou wenden toch??quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
wok piraatAandoenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
quote:
wok piraatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doet ie hier ook al niet
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Mja, maar ik heb nu geen klusjes meer voor hem, net de vloer gedaan!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
daarvoor kan ie zich tot jou wenden toch??
wok piraatZiet er goed uit piraatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaven ze je niet eens zo'n stoer zwart lapje?
XD
Goed planquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het echt niet![]()
Eerst maar eens proberen te zorgen dat ik voor deze opleiding slaag.![]()
daarna kan je altijd nog verder kijken.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ook niet als je linkje kopieert en opent op nieuwe pagina?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ziet er goed uit piraatGaven ze je niet eens zo'n stoer zwart lapje?
XD
[..]
Goed plan![]()
daarna kan je altijd nog verder kijken.
nopequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook niet als je linkje kopieert en opent op nieuwe pagina?
Zal ik em je mailen?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:04 schreef minkuukel het volgende:
Middag medeleutersIk pak net thee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |