Ja, maar he, zij had de kinderen voor het strafkampquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohhhh
mja.. mijn standpunt over fulltime reetzitters is bekend
Het gaat allemaal zwaar vermoeiend.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Werk niet leuk?![]()
[..]
HahahaJa ik had 'm ook gegooid he dus ja
![]()
[..]
Aaahhhh niiiiiiiiice!![]()
He gatver
Is heel makkelijk, jij hebt pijn en straft daarmee ongewenst gedrag afquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oef, klinkt heel moeilijk.
gister was ik gewoon vrolijk. maar die foto met hond maakte toch veel goed dacht ik zo
Dat is wel balen... En je had er nog zoveel zin in toen je begonquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het gaat allemaal zwaar vermoeiend.![]()
Ik beleef er weinig plezier aan.
Het is meer om de opleiding af te ronden.
Oh.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het gaat allemaal zwaar vermoeiend.![]()
Ik beleef er weinig plezier aan.
Het is meer om de opleiding af te ronden.
Ze kweken aambeiden?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohhhh
neequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohhhh
Don't go therequote:
Nee, iets met langharig werkschuw tuigquote:
Een vrouw die niet van lebberende honden houdt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is heel makkelijk, jij hebt pijn en straft daarmee ongewenst gedrag af
En ik houd niet van hondenIk ben een kattenmens
Honden stinken vaak en lebberen en zijn veel te afhankelijk, niet mijn ding
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een vrouw die niet van lebberende honden houdt?
Je Lassie, wat doe je!
Ah, dat is mijn tekstquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, iets met langharig werkschuw tuig
Het is meer de opleiding.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is wel balen... En je had er nog zoveel zin in toen je begonHoe lang moet je nog dan
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een vrouw die niet van lebberende honden houdt?
Je Lassie, wat doe je!
Ah ok... En hoe lang dan nog, tot juni dus? nog even 3 maandjes bikkelenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het is meer de opleiding.
Vorig jaar wilde ik er al mee stoppen, maar voor mezelf besloten dat ik het af wil ronden en geen 3 jaar vergooien. Als ik dit jaar niet slaag ga ik geen jaar overdoen.
Wat hierna, no idea.
en als die nu lassie heet ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat laat ik niet door een hond doen hoor
![]()
Daar heb je een kerel voor
mannen, het zijn net honden! Pissen waar het ze uitkomt en lebberen aan alles!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat laat ik niet door een hond doen hoor
![]()
Daar heb je een kerel voor
Oktober...quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah ok... En hoe lang dan nog, tot juni dus? nog even 3 maandjes bikkelen
mja wel grappig dat de " je moet iets voor je geld"-regeling niet geldt voor politiciquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dat is mijn tekstGelukkig wordt dat standpunt steeds verder overgenomen. All is well.
wat voor studie deed je ook al weer??quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oktober...
Ik heb een half jaar in moeten halen.
Geen idee wanneer examens.
Mediavormgeving.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat voor studie deed je ook al weer??
ehhquote:
Dan zou ik er niet aan beginnen, wie noemt z'n kind nou Lassie?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
mannen, het zijn net honden! Pissen waar het ze uitkomt en lebberen aan alles!
Graaien wat je graaien kunt toch en vooral de echt zwakkeren in de samenleving daarop terugpakkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja wel grappig dat de " je moet iets voor je geld"-regeling niet geldt voor politici
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |