zal ik zo makenquote:
Piraatje, maak je nog even een kiekje?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
cynisme
[..]
extractie van het chalazion
[..]
dat hoop ik ook![]()
en ik kan mijn bril opdat scheelt iets met lezen maar het blijft vermoeiend
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Piraatje, maak je nog even een kiekje?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zal ik zo maken![]()
nu even mijn oog rust geven want het word allemaal wat wazig
Is toch grappig dat jij iemand corrigeert, terwijl je zelf vaak fouten maaktquote:
Rustig aan wokjequote:
kan je em niet in tinypic uploaden??quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is toch grappig dat jij iemand corrigeert, terwijl je zelf vaak fouten maakt
Dat is nog EENS ironisch
Die zat toch altijd in de stad? Of issie inmiddels pleite? Ik kom daar nooitquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:25 schreef Joysa het volgende:
Waarom ligt hier geen Body Shop in de buurt
ahhhh :dquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn
In Zwolle jaSymph heeft hier geslapen
Nee die zit er nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Die zat toch altijd in de stad? Of issie inmiddels pleite? Ik kom daar nooit
Ik houd wel van verassingenquote:
haha, dan zit ik hier dus goedquote:
*Zuster Enfermerel to the rescueeee* /o/ XDquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
AU
iemand help me ???
* Crazy-M ligt onder de koelkast
Haha ja XD Kan ook nog. Nja. Ik moet ook ver weg voor de Body Shop, gaat 'm vandaag niet worden.. Alhoewel die winkel echtquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Hopelijk blijf je weinig pijn houden
[..]
Oh ja, 2 keer douchen is wat veel
En even overgieten in een ander bakje/flesje oid?![]()
Ahquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
cynisme
[..]
extractie van het chalazion
[..]
dat hoop ik ook![]()
en ik kan mijn bril opdat scheelt iets met lezen maar het blijft vermoeiend
Naar de stad dan, vanmiddag fysio en cursusquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat ga je nog doen vandaag?![]()
Just working, as every day
Niet nicequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
*Zuster Enfermerel to the rescueeee* /o/ XD![]()
![]()
[..]
Haha ja XD Kan ook nog. Nja. Ik moet ook ver weg voor de Body Shop, gaat 'm vandaag niet worden.. Alhoewel die winkel echt![]()
is
![]()
[..]
AhNou, rustig aan en beterschap!
![]()
[..]
Naar de stad dan, vanmiddag fysio en cursus
Ah nice
tenminste nog iemand die me er onderuit haaltquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
*Zuster Enfermerel to the rescueeee* /o/ XD![]()
![]()
[..]
Haha ja XD Kan ook nog. Nja. Ik moet ook ver weg voor de Body Shop, gaat 'm vandaag niet worden.. Alhoewel die winkel echt![]()
is
![]()
[..]
AhNou, rustig aan en beterschap!
![]()
[..]
Naar de stad dan, vanmiddag fysio en cursus
Ah nice
Ja nog heel evenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahhhh :d
dacht al.. zou wat vreemd zijn andersom..
neem aan dat de heks nog steeds thuis slaapt??
Voor dr rijbewijsquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan houd je tenminste nog wat geld over
Ja, na jou gedrag van gister jongeman wilde ik je even laten liggen voor het pedagogisch corrigerende effectquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tenminste nog iemand die me er onderuit haalt
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nog heel evenZe vertrekt als wij in Portugal zitten en de kindjes zijn de week voor Portugal ook al vrij, dus ze komen de dag voor goede vrijdag naar Zwolle en zijn de laatste 2 weken al van d'r verlost daardoor
En als we terugkomen is ze opgedonderd en gaan we een feestje vieren
![]()
En vooral alles schoonmaken, want ik geloof niet dat er echt goed gepoetst is daar met veel dieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]Uiteraard, maar zij zat fulltime op d'r reet en Symph werkt meer dan 50 uur per weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Werk niet leuk?quote:
Hahahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tenminste nog iemand die me er onderuit haalt
Aaahhhh niiiiiiiiice!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nog heel evenZe vertrekt als wij in Portugal zitten en de kindjes zijn de week voor Portugal ook al vrij, dus ze komen de dag voor goede vrijdag naar Zwolle en zijn de laatste 2 weken al van d'r verlost daardoor
En als we terugkomen is ze opgedonderd en gaan we een feestje vieren
![]()
En vooral alles schoonmaken, want ik geloof niet dat er echt goed gepoetst is daar met veel dieren
oef, klinkt heel moeilijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, na jou gedrag van gister jongeman wilde ik je even laten liggen voor het pedagogisch corrigerende effect
ohhhhquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zij zat fulltime op d'r reet en Symph werkt meer dan 50 uur per week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |