ow en je raad nooit wel liedje er vanochtend op de radio was, ik stikte zowatquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo klinkt het bijna poëtisch

Ik denk dat ik het wel weetquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow en je raad nooit wel liedje er vanochtend op de radio was, ik stikte zowat

Jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel weetIk heb stiekem met je... die ?

Wij welquote:

Timingquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Hoe krijgen ze het voor elkaar![]()
![]()
Ja diequote:
Nou, dan hoeft het hier niet meer besproken te worden toch?quote:

Niets beter dan een wc-bezoek als je nodig moest. Die opluchtingquote:

... afhankelijk van wat je hebt gedaan, is het voor degene die na je komt soms geen opluchtingquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets beter dan een wc-bezoek als je nodig moest. Die opluchting

na mij de zondvloed.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
... afhankelijk van wat je hebt gedaan, is het voor degene die na je komt soms geen opluchting![]()
.

Dus jij verstopt die wc steeds!quote:

hey kleine mevrouwquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:57 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh![]()
![]()
Wat een rotweer hierIk dacht ik ga nog ff naar de stad maar ik wacht wel tot het droog is

Zat ie weer vast aan die dikke reet van me?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus jij verstopt die wc steeds!

er zijn nu een aantal liedjes die ze voorlopig even niet meer moeten draaien op de radioquote:

zie buienradarquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:57 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh![]()
![]()
Wat een rotweer hierIk dacht ik ga nog ff naar de stad maar ik wacht wel tot het droog is

Ze zeiden dat het in de middag ging opklaren in het westen....quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zie buienradar
succes met wachten

dat zijn wel de voorspellingenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ze zeiden dat het in de middag ging opklaren in het westen....Daar gooi ik al mn hoop op

ik hoop het ook jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ze zeiden dat het in de middag ging opklaren in het westen....Daar gooi ik al mn hoop op

Merelquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:57 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh![]()
![]()
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zat ie weer vast aan die dikke reet van me?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |