quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:36 schreef littledrummergirl het volgende:
verdwalen in het ziekenhuis ftwen toen ik t eindelijk had gevonden moest ik weer naar de ingang voor n nieuwe ponskaart
Been there, done that, hope for a previewdisc.quote:
He, dat is lang geledenquote:
Altijd goedquote:
Kan niet wachtenquote:
Die sla ik er wel uitquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb mijn grote muil nog niet verloren
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Been there, done that, hope for a previewdisc.
Dan zul je of mij of een ander crewlid moeten hebben, de enige mensen met een debugquote:
They tried, they didn't succeed.quote:
Ohquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zul je of mij of een ander crewlid moeten hebben, de enige mensen met een debug
Oh, geen idee, een promodisc zal er vast komen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh
Geen promodisc dus.![]()
Moet je weer een speciale console voor hebben
They ja, maar dat ben ik nietquote:
Nog steedsquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:40 schreef pgrferrari het volgende:
Heb me ook zeer vermaakt met Dirt 2
HE!quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:40 schreef Pheno het volgende:
En weer even kijken of de boel droog is. En dan weer dweilen. Straks vraagt gf nog of ik bij hem wil dweilen...
Je kent mijn moeder niet. En die kan ik ook aanquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
They ja, maar dat ben ik nietDus als ik klaar met je ben jonguh
Ah, je gaat plassen. Dat geklater in een pot aanhoren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even naar mijn eigen gezeik luisteren
Een beetje twijfelen aan mijn capaciteitenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kent mijn moeder niet. En die kan ik ook aan
Zo klinkt het bijna poëtischquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je gaat plassen. Dat geklater in een pot aanhoren.
Ja dat lucht opquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je gaat plassen. Dat geklater in een pot aanhoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |