Okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:04 schreef minkuukel het volgende:
Middag medeleutersIk las medekleutersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hai KuukeltjePandaquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
Effe wat anders he.... wie had het vorige week nou over die baby van 10 kilo????
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:08 schreef minkuukel het volgende:
[..]
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Owja, ik wilde weten of ze nog wat van die collega had gehoordquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik las medekleuters![]()
Hai Kuukeltje
[..]
Panda
Ik ook nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owja, ik wilde weten of ze nog wat van die collega had gehoord
Ik kan het nog steeds nuet geloven
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik las medekleuters![]()
Hai Kuukeltje
Wat dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owja, ik wilde weten of ze nog wat van die collega had gehoord
Ik kan het nog steeds nuet geloven
Ja ik heb het natuurlijk gelijk tegen mijn collega's gezegd, en die waren net zoquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook nietIk heb het zelfs in totale ongeloof al aan meerdere mensen verteld, puur omdat ik het me niet kan voorstellen
![]()
Volgens het geboortekaartje van een collega van Panda is ze bevallen van een bijna 10kg wegend kind genaamd Teuntjequote:
Tot op heden is er niemand geweest die zei, dat klinkt aannemelijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb het natuurlijk gelijk tegen mijn collega's gezegd, en die waren net zo
Ohjeequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:17 schreef littledrummergirl het volgende:
de dok wil miss de pees in mn vinger nog een keer doorsnijden omdat ie nu scheef is vastgegroeidwaarom gaat het nou niet gewoon goed?
Hahahahahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens het geboortekaartje van een collega van Panda is ze bevallen van een bijna 10kg wegend kind genaamd Teuntje![]()
[..]
Tot op heden is er niemand geweest die zei, dat klinkt aannemelijk
Oh, dat zou wel klote zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:17 schreef littledrummergirl het volgende:
de dok wil miss de pees in mn vinger nog een keer doorsnijden omdat ie nu scheef is vastgegroeidwaarom gaat het nou niet gewoon goed?
succes!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:17 schreef littledrummergirl het volgende:
Eeetse!quote:
dank jequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eeetse!
Ik sla mijn pauze over vandaag.... kan ik weer wat eerder weg.... gegeten heb ik al tussendoor
lunchpauze is ook wel heel slecht om over te slaan, zeker met fysiek belastend werkquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
dank je
Maar ik kan niet werken en eten tegelijk, stom productie werk
Ik duim je voor jequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
Ze zijn nu mijn contract aan het bespreken
Wees maar niet bang dat ik een pauze overslaquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lunchpauze is ook wel heel slecht om over te slaan, zeker met fysiek belastend werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |