trevquote:
Oehhh spannendddd!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
Ze zijn nu mijn contract aan het bespreken
Ik duim voor jequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
Thanks, jij ook Trevquote:
Spannendquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
werk ze trevquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:42 schreef Trevland het volgende:
Ik ben weer aan het werk![]()
Bis Later Lui![]()
laters enferquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:42 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik ga ff naar de stad. Tot later
Nu via uzb als ik me niet vergis en ze wilden waarschijnlijk een contract vanuit het bedrijf aanbiedenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spannend
(heb je nog geen vast contract/ of staat je baan op het spel? vertel
)
Dag GFquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
werk ze trev
[..]
laters enfer
DAS fijn!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu via uzb als ik me niet vergis en ze wilden waarschijnlijk een contract vanuit het bedrijf aanbieden
wanneer krijg je uitsluitsel over je contract???quote:
Dat dus, maar voor de details moeten we nog even wachten op de geldmeneerquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nu via uzb als ik me niet vergis en ze wilden waarschijnlijk een contract vanuit het bedrijf aanbieden
Ik wil ook een geldmeneerquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat dus, maar voor de details moeten we nog even wachten op de geldmeneer
t/m juni blijven mijn uren sowieso ongewijzigdquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil ook een geldmeneer![]()
Maar ik hoop het zo meisje![]()
ik zou je vastleggen voor altijdquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
t/m juni blijven mijn uren sowieso ongewijzigd
Moet ik even kijken hoe dat zit met een 0-uren contract en wanneer het wordt gezien als een normaal dienstverband van het gemiddelde aantal gewerkte uren?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
t/m juni blijven mijn uren sowieso ongewijzigd
Nemoquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en ST, ga je mee naar Nemo zondag?Is gratis ivm museumweekend
![]()
Ga je ook mee?quote:
marijkequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dag GFAlles goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |