Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ken je de nanny niet?
[..]
Dat heb ik een keer een soort van geprobeerd.
Dat deed zeer.....
[..]
Die zijn goed.
Ik heb ze een poos geleden gehoord bij 3fm, live opnames, zanger was bijna zijn stem kwijt, en nog goed!
Wehehehehequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:50 schreef PriemGirl het volgende:
Great. Nu zit dat liedje in mijn hoofd![]()
Truequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon heeeey neuken? kan zelfs bij de juiste persoon al werken
Ik dacht dat ik het netjes gekopieerd en geplakt had.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Wooooow de meest verneuckte post ooit
![]()
He wat jammer nouquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:50 schreef PriemGirl het volgende:
Great. Nu zit dat liedje in mijn hoofd![]()
Nopequote:
Pracktiquequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het netjes gekopieerd en geplakt had.
Natuurlijk nietquote:
Fran?quote:
fran jaquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:52 schreef RockNijntje het volgende:
'when you hit me hit me hard'
Wat een foute lyrics
Jupquote:
daar gaan mn nekharen van omhoogquote:
Daar hebben letterlijk vertaalde engelse teksten wel vaker last van.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:52 schreef RockNijntje het volgende:
'when you hit me hit me hard'
Wat een foute lyrics
Jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar hebben letterlijk vertaalde engelse teksten wel vaker last van.
quote:
Je moet er wel tegen kunnen inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien toch eens wat aan die custom headers gaan doen. Ik krijg nou een hary potter banner
Hahahahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien toch eens wat aan die custom headers gaan doen. Ik krijg nou een hary potter banner
Ik vind die serie maar niksquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Je moet er wel tegen kunnen inderdaad.
En Val ook, en haar moeder, en Oma, Yetta. Geniaal mens.
Ja, ik sla regelmatig een dag over dus heb genoeg energiequote:
allemaal ff twee tellen wachten tot je post, opa houdt het niet meer bijquote:
quote:
Win kaarten staat erquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:57 schreef JJH het volgende:
Ik had net die HP banner.
Zal wel voor een prijsvraag ofzo zijn dan.
Klopt!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:57 schreef JJH het volgende:
Whehehe.... Opa trekt het niet meer?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
allemaal ff twee tellen wachten tot je post, opa houdt het niet meer bij
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
allemaal ff twee tellen wachten tot je post, opa houdt het niet meer bij
Ik vind die banners met PR-acties ook niet zo tof. Zag het ookal bij PUB met een andere actie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Een abo op Harry?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb ook een abbo ja. EN Harry potteroprotten ermee
ik zag 'm staan ja, is 'ie zo irritant?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
pballen denk ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:59 schreef TheFamousMan het volgende:
Waar heb je een masker voor nodig, Trev?
Whehehehe jaquote:
Ik ben ook geen Harry Plopper fanquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Klopt, klik er maar eens op!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:57 schreef JJH het volgende:
Voor paintballen, heb er een met een enkel visier en nu dus met dubbel zodat die niet beslaatquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:59 schreef TheFamousMan het volgende:
Waar heb je een masker voor nodig, Trev?
Ik kwam hem tegen in m'n myat. Slowchats heb ik in een aparte tab lopen, dus dan heb ik er geen last van.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zag 'm staan ja, is 'ie zo irritant?
Ik heb wel liever lammetjes, maar toch
je verwacht een trojan?quote:
Tof! Lijkt me zeker vet om vaak te doen, nu nog maar twee keer gedaan, voor het laatst twee jaar geledenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor paintballen, heb er een met een enkel visier en nu dus met dubbel zodat die niet beslaat
ik klik maar nietquote:
Het is ook niets van!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoef niets van HP te winnen.
Lalalaquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:04 schreef DaMart het volgende:
Wie heeft er met zijn stoepkrijt lopen spelen?
[ afbeelding ].
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:04 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ].
Sorryquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:04 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ].
ziet eruit als n leuk uurtje kleurenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:04 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ].
Is het ook, denk dat je nog moet wachten met je leeftijdquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tof! Lijkt me zeker vet om vaak te doen, nu nog maar twee keer gedaan, voor het laatst twee jaar geleden
Sorryquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:04 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ].
die hebben we zelf toch alquote:
Nee.quote:
Maar JJH toch niet!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die hebben we zelf toch al
die zat al in mn foboquote:
Nee, maar je doet meteen zo antiquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Je wilt me echt naar die prijsvraag toe hebben hè?
Dan mis je dus tetten, tja, eigen keusquote:
Verkapte: zie mij een fobo hebbenquote:
Maar er zaten toch geen tetten achter?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan mis je dus tetten, tja, eigen keus
n tettenfoboquote:
Ik jank niet. toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar je doet meteen zo antiIk heb niets met Harry Potter, maar om dan te gaan janken alsof er een trojan horse op je pc geïnstalleerd wordt vind ik grappig
Tuurlijk wel, sinds wanneer zou DaMart liegen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar er zaten toch geen tetten achter?
Hij is wel blauw inderdaad......quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, sinds wanneer zou DaMart liegen?
Nog niet, maarquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die hebben we zelf toch al
Geef Steve een lever.quote:
Rachel Weiszquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:09 schreef Enfermera het volgende:
Oke, ik ga, lekker stom The Mummy Returns kijken![]()
Doeg!
Dat doe ik ook al, kom je hier kijken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:09 schreef Enfermera het volgende:
Doeg!
Ga je even op Steves kids passen, hij zal wel niet vaak thuis zijnquote:
Precies. Wedden dat hij hier ook niet durft te klikken als ik zeg dat daar nog meer tetten te vinden zijn?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, sinds wanneer zou DaMart liegen?
Triest op zich dat hij zo ziek is natuurlijkquote:
Have fun Enfquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:09 schreef Enfermera het volgende:
Doeg!
Ik klikte alweer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Wedden dat hij hier ook niet durft te klikken als ik zeg dat daar nog meer tetten te vinden zijn?.
Ik kende het subforumnummer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Wedden dat hij hier ook niet durft te klikken als ik zeg dat daar nog meer tetten te vinden zijn?.
Als hij kinderen heeft, goed ideequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ga je even op Steves kids passen, hij zal wel niet vaak thuis zijn
* pgrferrari maakt ze wel warmquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn sloffen zijn kwijt, koude voeten nu
en appelsapquote:
Ik wil gewoon achterlijk veel geld. Kan me niet rukken hoe, als ik er maar niks voor hoef te doen. De vrouwenhandel lijkt me wel watquote:
Tuurlijk. Dat zeg ik ook niet. He, ik zit al aardig in de Apple spullen geloof ik. En mijn vrouw gaat straks dagelijks er over schrijvenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Triest op zich dat hij zo ziek is natuurlijk
Ja, als het maar veel schuift inderdaad. Wil ik ook nog wel bij HTC gaan werken hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil gewoon achterlijk veel geld. Kan me niet rukken hoe, als ik er maar niks voor hoef te doen. De vrouwenhandel lijkt me wel wat
Wat gaat je vrouw dan doen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat zeg ik ook niet. He, ik zit al aardig in de Apple spullen geloof ik. En mijn vrouw gaat straks dagelijks er over schrijven
Ook goed, maar ik prefereer een eckt sapskequote:
Coolquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat zeg ik ook niet. He, ik zit al aardig in de Apple spullen geloof ik. En mijn vrouw gaat straks dagelijks er over schrijven
RHCP met Johnquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:12 schreef TheFamousMan het volgende:
scroll nog even verder:quote:
High five, we did it!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Veel plezier op het lanceerfeest alvast, voor als je wint!
Ik heb alleen niet meegedaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Veel plezier op het lanceerfeest alvast, voor als je wint!
Er staan nu twee macbooks met eigenaren tegenover elkaar (altijd gezellig), een ipod touch en een ipad. Het is wel even genoeg. Ik heb geen iPhone, want daarom.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool
Wat heb je zoal als ik vragen mag
Vrouwenjacht is vermoeiend.quote:
Lekker chatten met elkaar?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staan nu twee macbooks met eigenaren tegenover elkaar (altijd gezellig), een ipod touch en een ipad. Het is wel even genoeg. Ik heb geen iPhone, want daarom.
is het depressieweek ofzoquote:
Neuh, ze heeft haar hobbies, ik de mijne. Ze is er al weer weg van, vast wat aan het haken en af en toe een patroon aan het bekijkenquote:
Hoe bevallen de macbooks? Ik zit er serieus over na te denken namelijk om een MacBook Pro te gaan kopenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staan nu twee macbooks met eigenaren tegenover elkaar (altijd gezellig), een ipod touch en een ipad. Het is wel even genoeg. Ik heb geen iPhone, want daarom.
Nee, ik begin juist weer wat beter in vel te zittenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is het depressieweek ofzo
Hier igg wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook alquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ja, het : "he, ik heb je een pm/dm/mail/whatsup/sms/postduif gestuurd" heb ik nooit begrepen: dat zien ze toch ook wel?quote:
van meer daglicht zou je je juist beter moeten voelenquote:
Door de overgang naar zomertijd niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
van meer daglicht zou je je juist beter moeten voelen
Lekker toch. Beter je eigen ding doen als geforceerd naast elkaar op de bank tv kijken 'omdat dat zo gezellig is'quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuh, ze heeft haar hobbies, ik de mijne. Ze is er al weer weg van, vast wat aan het haken en af en toe een patroon aan het bekijken
Weinig kinderen uit zien komenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe bevallen de macbooks? Ik zit er serieus over na te denken namelijk om een MacBook Pro te gaan kopen
als je wilt spuien, pmbox staat openquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Door de overgang naar zomertijd niet.
En trouwens niet alleen de zomertijd hoor.
Siamese tweeling spelen lijkt me niets nee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker toch. Beter je eigen ding doen als geforceerd naast elkaar op de bank tv kijken 'omdat dat zo gezellig is'
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weinig kinderen uit zien komen
Bevalt prima, ze doen het al jarenAl begint de mijne echt af te sterven nu, accu is dood en hij kan niet goed overweg met HD video. Maar goed, het is een oudje.
ik las spuitenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je wilt spuien, pmbox staat open
laters vraariequote:
geen gespuit in mn box aubquote:
Slaap Lekker Zomersvogeltjequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:21 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga luisjtes, zei de jongedame achter de pc.
Ik ga om te gapen en te slapen.
Ik wensch jullie allen een enorme geweldige nacht, zit niet te lang op Fok! is mijn advies, slaap zacht en als ik jullie morgen niet spreek wensch ik jullie een goede morgen, een geweldige werkdag/ schooldag/ vrije dag.
Tot ziens en au revour![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Bosquote:
dank u, dank u, dank u, zomersch gevogelte, een fijne nacktrust en we zullen elkaar spoedig weer ontmoetenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:21 schreef summer2bird het volgende:
Ik wensch jullie allen een enorme geweldige nacht, zit niet te lang op Fok! is mijn advies, slaap zacht en als ik jullie morgen niet spreek wensch ik jullie een goede morgen, een geweldige werkdag/ schooldag/ vrije dag.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wil ie ook!quote:
Sweet dreamsquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:21 schreef summer2bird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had een maandagochtendbookje hoor, eerste intel, dus een hoop gekudt mee gehad.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
![]()
Klinkt goed, dat ze al jaren trouwe dienst bewijzen![]()
Oooh, dat klinkt wel wat minder danquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had een maandagochtendbookje hoor, eerste intel, dus een hoop gekudt mee gehad.
Ja zeker en 64 punten. Best goed voor mijn doen. 1 sperequote:
Ik voel me steeds aangesproken als iemand 'DM' zegtquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, het : "he, ik heb je een pm/dm/mail/whatsup/sms/postduif gestuurd" heb ik nooit begrepen: dat zien ze toch ook wel?
hahahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zeker en 64 punten. Best goed voor mijn doen. 1 spere
Nou ja, bij postduif zou ik dat vreemd vinden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voel me steeds aangesproken als iemand 'DM' zegt.
Te laatquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahahaLaat trev het maar niet horen
Dat is voor een enkele keer zeker goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zeker en 64 punten. Best goed voor mijn doen. 1 spere
neequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi LL.
Heb je je rijbewijs nu eindelijk?.
FOK! ze zit in V&A!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
Whehehe komt mijn moeder aan: 'wat is een forumnickname?'
Ze maakt een account op een of andere bestelsite aan
Stiekem komt ze jou controleren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
Whehehe komt mijn moeder aan: 'wat is een forumnickname?'
Ze maakt een account op een of andere bestelsite aan
Oke, wie heeft haar getipt!quote:
Ik zit niet op die sitequote:
Ja, zeker.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Wasn't me!
[..]
Dat weet je zeker?
Wat moet je op een bestelsite met een forumnick?
Dat vroeg ik me ook al af. of is het PABO?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:27 schreef JJH het volgende:
Dat weet je zeker?
Wat moet je op een bestelsite met een forumnick?
Maar hij zou vandaag toch klaar zijn?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee
Ik weet het niet meer hoor
Morgen mag ik em ophalen maar dan weet ik toch heul niet meer hoe ik moet rijden
Belachelijk kutsysteem
Nee, okee. Maar ja ik doe het dan ook niet vaak en heb een motorische afwijking vooral in mijn handenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahahaLaat trev het maar niet horen
ik heb alleen ooit voor KSC Frans_Bauer aangemaaktquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
WIe maakt even de kloon opperkonijn aan?
Neequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af. of is het PABO?
nee 5 werkdagen, donderdag aanvragen, donderdag ophalenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar hij zou vandaag toch klaar zijn?.
Trage ambtenaren.
Die ga ik dan eens mooi negerenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
WIe maakt even de kloon opperkonijn aan?
Gelijk gaan rijden hè, morgen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee 5 werkdagen, donderdag aanvragen, donderdag ophalenik had vandaag wel kunnen bellen joh maar heb toch geen tijd om em op te halen als hij eerder klaar was...
Ah, jij was hetquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb alleen ooit voor KSC Frans_Bauer aangemaakt
Het recht gooien heeft meer te maken met de stand van je schouders en arm dan handquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, okee. Maar ja ik doe het dan ook niet vaak en heb een motorische afwijking vooral in mijn handen
Ik las plakspullen en dacht aan McFlurries.quote:
lekker plakken met mammanijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las plakspullen en dacht aan McFlurries.
Ah manquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las plakspullen en dacht aan McFlurries.
Ik nog 2 dagenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
Morgen nog werken en dan eindelijk weekend![]()
O, nog een nachtje geduld dus!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee 5 werkdagen, donderdag aanvragen, donderdag ophalenik had vandaag wel kunnen bellen joh maar heb toch geen tijd om em op te halen als hij eerder klaar was...
Met haaknaalden? Nee dank jequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah manhup hup naar je vrouw jij
Owquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het recht gooien heeft meer te maken met de stand van je schouders en arm dan handMaar omdat je het niet vaak doet is het geen slechte score
Lijkt me wel, en ik heb al zo verdomd weinig met naalden.quote:
ja op de terug weg naar huisquote:
Ja ik ook tot half 1 en dan weekendquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
Morgen nog werken en dan eindelijk weekend![]()
hihihi ik ga vrijdagochtend eerst Koen naar school brengen, waarschijnlijk breng ik mijn vriend dan naar zijn werk, dan ga ik naar het winkelcentrum boodschappen doen en dan terug naar huisquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, nog een nachtje geduld dus!
En als je wilt oefenen met rijden, er is hier genoeg thee hoor.
Naaldenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me wel, en ik heb al zo verdomd weinig met naalden.
Mijn volgende baan zal ook weer 'gewoon' 5 dagen per week zijn hoorquote:
STquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
Belastingaangifte klaar![]()
Nu koffie
Nog net op tijdquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
Nu koffie
Hey STquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
Nu koffie
Ja, dat. Enige enge scènes met Saw zijn dan ook naaldscènes.quote:
Dat is helemaal lekker zo vroeg al klaar met werkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja op de terug weg naar huis![]()
![]()
[..]
Ja ik ook tot half 1 en dan weekend
Ik wil wel naar 4 dagenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn volgende baan zal ook weer 'gewoon' 5 dagen per week zijn hoor![]()
Is goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
hihihi ik ga vrijdagochtend eerst Koen naar school brengen, waarschijnlijk breng ik mijn vriend dan naar zijn werk, dan ga ik naar het winkelcentrum boodschappen doen en dan terug naar huis
Kleine stukjes maar is mooi om de auto te leren kennen, en als ik het een beetje door heb dan kom ik thee drinken
Ik heb al jaren een parttimedagquote:
Ja, en weer arm van de auto, heft elkaar mooi opquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:33 schreef DaMart het volgende:
ST.
Word je rijk van de Belastingdienst?.
Ik wil dat ook wel blijven doen maar het is toch best een aardig verschil qua geldquote:
Ik las pappa dagquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een parttimedagHandig hoor!
netjesquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
Morgen maar weer eens een stukkie skateboardenheb mongo (met verkeerde voet afzetten) nu eindelijk echt helemaal afgeleerd
![]()
Mooi optijdquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
Nu koffie
Hihi handig hequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is goed.
En heel verstandig, inderdaad, eerst de auto leren kennen. En voor je het weet, rijd je het hele land door.
Ja heb deze week niet mijn vaste oppaskindje maar draai ik een weekje noodopvang en ze gaat morgenmiddag naar school dus tot half1/ 1 uur en dan weekendquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is helemaal lekker zo vroeg al klaar met werken![]()
![]()
YOU ARE DOING IT WRONG!quote:
Ligt een beetje aan je werkquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil dat ook wel blijven doen maar het is toch best een aardig verschil qua geld![]()
Ik denk dat ik er nog op vooruit ga met wat ik nu verdienquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook, mits minimaal hetzelfde salaris als ik nu met 5 dagen verdien.
Eensquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat. Enige enge scènes met Saw zijn dan ook naaldscènes.
Nee, niet naaktscènes, daar ben ik niet angstig voor
Okee. Weer wat geleerdquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het laten draaien van de bal zit in je hand
Ik heb met 4 dagen hetzelfde als ik had met 5 dagen in 2009quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook, mits minimaal hetzelfde salaris als ik nu met 5 dagen verdien.
De nieuwe slogan van de Belastingdienst: Leuker kunnen we het niet maken, wel uw auto!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en weer arm van de auto, heft elkaar mooi op
oh stond dat er niet dan?quote:
Dat vond ik nou ookquote:
Hallo DM.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voel me steeds aangesproken als iemand 'DM' zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
De nieuwe slogan van de Belastingdienst: Leuker kunnen we het niet maken, wel uw auto!
Ja, met hopelijk nog een klein beetje geld toequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef DaMart het volgende:
De nieuwe slogan van de Belastingdienst: Leuker kunnen we het niet maken, wel uw auto!
Gewoon wat geluk hebbenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb met 4 dagen hetzelfde als ik had met 5 dagen in 2009
Maar in 2010 had ik met 5 dagen aanzienlijk meer dan nu met 4 dagen
Daar gaat het mij dus ook om, al moet ik daar extra per dag werkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef JJH het volgende:
Ik werk ook vier dagen, vind het el prima. Ik kom alsnog meestel op 36-40 uur uit, en het scheelt me gewoon een dag extra vrij in de week.
Uhu, vanaf mijn 7e of 8e beetje met skateboarden begonnen en ja, dan kies je natuurlijk voor wat het makkelijkste gaatquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
netjes
Kan soms nog best moeilijk zijn
ik doe het meestal zo snel mogelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook![]()
Normaal doe ik het op 31-03 om 23:00
Ik ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik doe het meestal zo snel mogelijk
Ik stuur alles altijd erg laat op naar diegene die het invultquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Mijn vorige baan was mijn best betaalde baan die ik ooit heb gehad trouwensquote:
Gekke Meneerquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Dat is meestal op 31-03 om 23:00 uur
Ik hoef het niet dit jaar. Kreeg vorig jaar niks terug en mijn situatie is ongewijzigd dus hoefde geen aangifte toen, aldus een brief van de Belastingdienstquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhu, vanaf mijn 7e of 8e beetje met skateboarden begonnen en ja, dan kies je natuurlijk voor wat het makkelijkste gaatik was toen goofy en mongo
![]()
![]()
Die extra dag vrij vind ik ook wel wat, maar toch kies ik nu even voor geld ipv vrije tijd. Aan geld heb ik meer als ik een huis wil kopenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef JJH het volgende:
Ik werk ook vier dagen, vind het el prima. Ik kom alsnog meestel op 36-40 uur uit, en het scheelt me gewoon een dag extra vrij in de week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |