Ik las pappa dagquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een parttimedagHandig hoor!
netjesquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
Morgen maar weer eens een stukkie skateboardenheb mongo (met verkeerde voet afzetten) nu eindelijk echt helemaal afgeleerd
![]()
Mooi optijdquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
Belastingaangifte klaar![]()
Nu koffie
Hihi handig hequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is goed.
En heel verstandig, inderdaad, eerst de auto leren kennen. En voor je het weet, rijd je het hele land door.
Ja heb deze week niet mijn vaste oppaskindje maar draai ik een weekje noodopvang en ze gaat morgenmiddag naar school dus tot half1/ 1 uur en dan weekendquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is helemaal lekker zo vroeg al klaar met werken![]()
![]()
YOU ARE DOING IT WRONG!quote:
Ligt een beetje aan je werkquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil dat ook wel blijven doen maar het is toch best een aardig verschil qua geld![]()
Ik denk dat ik er nog op vooruit ga met wat ik nu verdienquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook, mits minimaal hetzelfde salaris als ik nu met 5 dagen verdien.
Eensquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat. Enige enge scènes met Saw zijn dan ook naaldscènes.
Nee, niet naaktscènes, daar ben ik niet angstig voor
Okee. Weer wat geleerdquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het laten draaien van de bal zit in je hand
Ik heb met 4 dagen hetzelfde als ik had met 5 dagen in 2009quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook, mits minimaal hetzelfde salaris als ik nu met 5 dagen verdien.
De nieuwe slogan van de Belastingdienst: Leuker kunnen we het niet maken, wel uw auto!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en weer arm van de auto, heft elkaar mooi op
oh stond dat er niet dan?quote:
Dat vond ik nou ookquote:
Hallo DM.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voel me steeds aangesproken als iemand 'DM' zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
De nieuwe slogan van de Belastingdienst: Leuker kunnen we het niet maken, wel uw auto!
Ja, met hopelijk nog een klein beetje geld toequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef DaMart het volgende:
De nieuwe slogan van de Belastingdienst: Leuker kunnen we het niet maken, wel uw auto!
Gewoon wat geluk hebbenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb met 4 dagen hetzelfde als ik had met 5 dagen in 2009
Maar in 2010 had ik met 5 dagen aanzienlijk meer dan nu met 4 dagen
Daar gaat het mij dus ook om, al moet ik daar extra per dag werkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef JJH het volgende:
Ik werk ook vier dagen, vind het el prima. Ik kom alsnog meestel op 36-40 uur uit, en het scheelt me gewoon een dag extra vrij in de week.
Uhu, vanaf mijn 7e of 8e beetje met skateboarden begonnen en ja, dan kies je natuurlijk voor wat het makkelijkste gaatquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
netjes
Kan soms nog best moeilijk zijn
ik doe het meestal zo snel mogelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook![]()
Normaal doe ik het op 31-03 om 23:00
Ik ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik doe het meestal zo snel mogelijk
Ik stuur alles altijd erg laat op naar diegene die het invultquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Mijn vorige baan was mijn best betaalde baan die ik ooit heb gehad trouwensquote:
Gekke Meneerquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Dat is meestal op 31-03 om 23:00 uur
Ik hoef het niet dit jaar. Kreeg vorig jaar niks terug en mijn situatie is ongewijzigd dus hoefde geen aangifte toen, aldus een brief van de Belastingdienstquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |