Nee.quote:
Maar JJH toch niet!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die hebben we zelf toch al
die zat al in mn foboquote:
Nee, maar je doet meteen zo antiquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Je wilt me echt naar die prijsvraag toe hebben hè?
Dan mis je dus tetten, tja, eigen keusquote:
Verkapte: zie mij een fobo hebbenquote:
Maar er zaten toch geen tetten achter?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan mis je dus tetten, tja, eigen keus
n tettenfoboquote:
Ik jank niet. toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar je doet meteen zo antiIk heb niets met Harry Potter, maar om dan te gaan janken alsof er een trojan horse op je pc geïnstalleerd wordt vind ik grappig
Tuurlijk wel, sinds wanneer zou DaMart liegen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar er zaten toch geen tetten achter?
Hij is wel blauw inderdaad......quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, sinds wanneer zou DaMart liegen?
Nog niet, maarquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die hebben we zelf toch al
Geef Steve een lever.quote:
Rachel Weiszquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:09 schreef Enfermera het volgende:
Oke, ik ga, lekker stom The Mummy Returns kijken![]()
Doeg!
Dat doe ik ook al, kom je hier kijken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:09 schreef Enfermera het volgende:
Doeg!
Ga je even op Steves kids passen, hij zal wel niet vaak thuis zijnquote:
Precies. Wedden dat hij hier ook niet durft te klikken als ik zeg dat daar nog meer tetten te vinden zijn?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, sinds wanneer zou DaMart liegen?
Triest op zich dat hij zo ziek is natuurlijkquote:
Have fun Enfquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:09 schreef Enfermera het volgende:
Doeg!
Ik klikte alweer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Wedden dat hij hier ook niet durft te klikken als ik zeg dat daar nog meer tetten te vinden zijn?.
Ik kende het subforumnummer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Wedden dat hij hier ook niet durft te klikken als ik zeg dat daar nog meer tetten te vinden zijn?.
Als hij kinderen heeft, goed ideequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ga je even op Steves kids passen, hij zal wel niet vaak thuis zijn
* pgrferrari maakt ze wel warmquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn sloffen zijn kwijt, koude voeten nu
en appelsapquote:
Ik wil gewoon achterlijk veel geld. Kan me niet rukken hoe, als ik er maar niks voor hoef te doen. De vrouwenhandel lijkt me wel watquote:
Tuurlijk. Dat zeg ik ook niet. He, ik zit al aardig in de Apple spullen geloof ik. En mijn vrouw gaat straks dagelijks er over schrijvenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Triest op zich dat hij zo ziek is natuurlijk
Ja, als het maar veel schuift inderdaad. Wil ik ook nog wel bij HTC gaan werken hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil gewoon achterlijk veel geld. Kan me niet rukken hoe, als ik er maar niks voor hoef te doen. De vrouwenhandel lijkt me wel wat
Wat gaat je vrouw dan doen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat zeg ik ook niet. He, ik zit al aardig in de Apple spullen geloof ik. En mijn vrouw gaat straks dagelijks er over schrijven
Ook goed, maar ik prefereer een eckt sapskequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |