quote:
Win kaarten staat erquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:57 schreef JJH het volgende:
Ik had net die HP banner.
Zal wel voor een prijsvraag ofzo zijn dan.
Klopt!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:57 schreef JJH het volgende:
Whehehe.... Opa trekt het niet meer?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
allemaal ff twee tellen wachten tot je post, opa houdt het niet meer bij
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
allemaal ff twee tellen wachten tot je post, opa houdt het niet meer bij
Ik vind die banners met PR-acties ook niet zo tof. Zag het ookal bij PUB met een andere actie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien toch eens wat aan die custom headers gaan doen. Ik krijg nou een hary potter banner
Een abo op Harry?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb ook een abbo ja. EN Harry potteroprotten ermee
ik zag 'm staan ja, is 'ie zo irritant?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
pballen denk ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:59 schreef TheFamousMan het volgende:
Waar heb je een masker voor nodig, Trev?
Whehehehe jaquote:
Ik ben ook geen Harry Plopper fanquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Klopt, klik er maar eens op!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:57 schreef JJH het volgende:
Voor paintballen, heb er een met een enkel visier en nu dus met dubbel zodat die niet beslaatquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:59 schreef TheFamousMan het volgende:
Waar heb je een masker voor nodig, Trev?
Ik kwam hem tegen in m'n myat. Slowchats heb ik in een aparte tab lopen, dus dan heb ik er geen last van.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zag 'm staan ja, is 'ie zo irritant?
Ik heb wel liever lammetjes, maar toch
je verwacht een trojan?quote:
Tof! Lijkt me zeker vet om vaak te doen, nu nog maar twee keer gedaan, voor het laatst twee jaar geledenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor paintballen, heb er een met een enkel visier en nu dus met dubbel zodat die niet beslaat
ik klik maar nietquote:
Het is ook niets van!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoef niets van HP te winnen.
Lalalaquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:04 schreef DaMart het volgende:
Wie heeft er met zijn stoepkrijt lopen spelen?
[ afbeelding ].
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:04 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ].
Sorryquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:04 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ].
ziet eruit als n leuk uurtje kleurenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:04 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ].
Is het ook, denk dat je nog moet wachten met je leeftijdquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tof! Lijkt me zeker vet om vaak te doen, nu nog maar twee keer gedaan, voor het laatst twee jaar geleden
Sorryquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:04 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |