ja op de terug weg naar huisquote:
Ja ik ook tot half 1 en dan weekendquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
Morgen nog werken en dan eindelijk weekend![]()
hihihi ik ga vrijdagochtend eerst Koen naar school brengen, waarschijnlijk breng ik mijn vriend dan naar zijn werk, dan ga ik naar het winkelcentrum boodschappen doen en dan terug naar huisquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, nog een nachtje geduld dus!
En als je wilt oefenen met rijden, er is hier genoeg thee hoor.
Naaldenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me wel, en ik heb al zo verdomd weinig met naalden.
Mijn volgende baan zal ook weer 'gewoon' 5 dagen per week zijn hoorquote:
STquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
Belastingaangifte klaar![]()
Nu koffie
Nog net op tijdquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
Nu koffie
Hey STquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
Nu koffie
Ja, dat. Enige enge scènes met Saw zijn dan ook naaldscènes.quote:
Dat is helemaal lekker zo vroeg al klaar met werkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja op de terug weg naar huis![]()
![]()
[..]
Ja ik ook tot half 1 en dan weekend
Ik wil wel naar 4 dagenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn volgende baan zal ook weer 'gewoon' 5 dagen per week zijn hoor![]()
Is goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
hihihi ik ga vrijdagochtend eerst Koen naar school brengen, waarschijnlijk breng ik mijn vriend dan naar zijn werk, dan ga ik naar het winkelcentrum boodschappen doen en dan terug naar huis
Kleine stukjes maar is mooi om de auto te leren kennen, en als ik het een beetje door heb dan kom ik thee drinken
Ik heb al jaren een parttimedagquote:
Ja, en weer arm van de auto, heft elkaar mooi opquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:33 schreef DaMart het volgende:
ST.
Word je rijk van de Belastingdienst?.
Ik wil dat ook wel blijven doen maar het is toch best een aardig verschil qua geldquote:
Ik las pappa dagquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een parttimedagHandig hoor!
netjesquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
Morgen maar weer eens een stukkie skateboardenheb mongo (met verkeerde voet afzetten) nu eindelijk echt helemaal afgeleerd
![]()
Mooi optijdquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
Nu koffie
Hihi handig hequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is goed.
En heel verstandig, inderdaad, eerst de auto leren kennen. En voor je het weet, rijd je het hele land door.
Ja heb deze week niet mijn vaste oppaskindje maar draai ik een weekje noodopvang en ze gaat morgenmiddag naar school dus tot half1/ 1 uur en dan weekendquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is helemaal lekker zo vroeg al klaar met werken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |