Coolquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat zeg ik ook niet. He, ik zit al aardig in de Apple spullen geloof ik. En mijn vrouw gaat straks dagelijks er over schrijven
RHCP met Johnquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:12 schreef TheFamousMan het volgende:
scroll nog even verder:quote:
High five, we did it!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Veel plezier op het lanceerfeest alvast, voor als je wint!
Ik heb alleen niet meegedaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Veel plezier op het lanceerfeest alvast, voor als je wint!
Er staan nu twee macbooks met eigenaren tegenover elkaar (altijd gezellig), een ipod touch en een ipad. Het is wel even genoeg. Ik heb geen iPhone, want daarom.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool
Wat heb je zoal als ik vragen mag
Vrouwenjacht is vermoeiend.quote:
Lekker chatten met elkaar?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staan nu twee macbooks met eigenaren tegenover elkaar (altijd gezellig), een ipod touch en een ipad. Het is wel even genoeg. Ik heb geen iPhone, want daarom.
is het depressieweek ofzoquote:
Neuh, ze heeft haar hobbies, ik de mijne. Ze is er al weer weg van, vast wat aan het haken en af en toe een patroon aan het bekijkenquote:
Hoe bevallen de macbooks? Ik zit er serieus over na te denken namelijk om een MacBook Pro te gaan kopenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staan nu twee macbooks met eigenaren tegenover elkaar (altijd gezellig), een ipod touch en een ipad. Het is wel even genoeg. Ik heb geen iPhone, want daarom.
Nee, ik begin juist weer wat beter in vel te zittenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is het depressieweek ofzo
Hier igg wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook alquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ja, het : "he, ik heb je een pm/dm/mail/whatsup/sms/postduif gestuurd" heb ik nooit begrepen: dat zien ze toch ook wel?quote:
van meer daglicht zou je je juist beter moeten voelenquote:
Door de overgang naar zomertijd niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
van meer daglicht zou je je juist beter moeten voelen
Lekker toch. Beter je eigen ding doen als geforceerd naast elkaar op de bank tv kijken 'omdat dat zo gezellig is'quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuh, ze heeft haar hobbies, ik de mijne. Ze is er al weer weg van, vast wat aan het haken en af en toe een patroon aan het bekijken
Weinig kinderen uit zien komenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe bevallen de macbooks? Ik zit er serieus over na te denken namelijk om een MacBook Pro te gaan kopen
als je wilt spuien, pmbox staat openquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Door de overgang naar zomertijd niet.
En trouwens niet alleen de zomertijd hoor.
Siamese tweeling spelen lijkt me niets nee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker toch. Beter je eigen ding doen als geforceerd naast elkaar op de bank tv kijken 'omdat dat zo gezellig is'
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weinig kinderen uit zien komen
Bevalt prima, ze doen het al jarenAl begint de mijne echt af te sterven nu, accu is dood en hij kan niet goed overweg met HD video. Maar goed, het is een oudje.
ik las spuitenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je wilt spuien, pmbox staat open
laters vraariequote:
geen gespuit in mn box aubquote:
Slaap Lekker Zomersvogeltjequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:21 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga luisjtes, zei de jongedame achter de pc.
Ik ga om te gapen en te slapen.
Ik wensch jullie allen een enorme geweldige nacht, zit niet te lang op Fok! is mijn advies, slaap zacht en als ik jullie morgen niet spreek wensch ik jullie een goede morgen, een geweldige werkdag/ schooldag/ vrije dag.
Tot ziens en au revour![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Bosquote:
dank u, dank u, dank u, zomersch gevogelte, een fijne nacktrust en we zullen elkaar spoedig weer ontmoetenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:21 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga luisjtes, zei de jongedame achter de pc.
Ik ga om te gapen en te slapen.
Ik wensch jullie allen een enorme geweldige nacht, zit niet te lang op Fok! is mijn advies, slaap zacht en als ik jullie morgen niet spreek wensch ik jullie een goede morgen, een geweldige werkdag/ schooldag/ vrije dag.
Tot ziens en au revour![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wil ie ook!quote:
| Forum Opties | |