Coolquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat zeg ik ook niet. He, ik zit al aardig in de Apple spullen geloof ik. En mijn vrouw gaat straks dagelijks er over schrijven
RHCP met Johnquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:12 schreef TheFamousMan het volgende:
scroll nog even verder:quote:
High five, we did it!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Veel plezier op het lanceerfeest alvast, voor als je wint!
Ik heb alleen niet meegedaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Veel plezier op het lanceerfeest alvast, voor als je wint!
Er staan nu twee macbooks met eigenaren tegenover elkaar (altijd gezellig), een ipod touch en een ipad. Het is wel even genoeg. Ik heb geen iPhone, want daarom.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool
Wat heb je zoal als ik vragen mag
Vrouwenjacht is vermoeiend.quote:
Lekker chatten met elkaar?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staan nu twee macbooks met eigenaren tegenover elkaar (altijd gezellig), een ipod touch en een ipad. Het is wel even genoeg. Ik heb geen iPhone, want daarom.
is het depressieweek ofzoquote:
Neuh, ze heeft haar hobbies, ik de mijne. Ze is er al weer weg van, vast wat aan het haken en af en toe een patroon aan het bekijkenquote:
Hoe bevallen de macbooks? Ik zit er serieus over na te denken namelijk om een MacBook Pro te gaan kopenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staan nu twee macbooks met eigenaren tegenover elkaar (altijd gezellig), een ipod touch en een ipad. Het is wel even genoeg. Ik heb geen iPhone, want daarom.
Nee, ik begin juist weer wat beter in vel te zittenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is het depressieweek ofzo
Hier igg wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook alquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |