Sweet dreamsquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:21 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga luisjtes, zei de jongedame achter de pc.
Ik ga om te gapen en te slapen.
Ik wensch jullie allen een enorme geweldige nacht, zit niet te lang op Fok! is mijn advies, slaap zacht en als ik jullie morgen niet spreek wensch ik jullie een goede morgen, een geweldige werkdag/ schooldag/ vrije dag.
Tot ziens en au revour![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had een maandagochtendbookje hoor, eerste intel, dus een hoop gekudt mee gehad.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
![]()
Klinkt goed, dat ze al jaren trouwe dienst bewijzen![]()
Oooh, dat klinkt wel wat minder danquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had een maandagochtendbookje hoor, eerste intel, dus een hoop gekudt mee gehad.
Ja zeker en 64 punten. Best goed voor mijn doen. 1 sperequote:
Ik voel me steeds aangesproken als iemand 'DM' zegtquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, het : "he, ik heb je een pm/dm/mail/whatsup/sms/postduif gestuurd" heb ik nooit begrepen: dat zien ze toch ook wel?
hahahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zeker en 64 punten. Best goed voor mijn doen. 1 spere
Nou ja, bij postduif zou ik dat vreemd vinden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voel me steeds aangesproken als iemand 'DM' zegt.
Te laatquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahahaLaat trev het maar niet horen
Dat is voor een enkele keer zeker goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zeker en 64 punten. Best goed voor mijn doen. 1 spere
neequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi LL.
Heb je je rijbewijs nu eindelijk?.
FOK! ze zit in V&A!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
Whehehe komt mijn moeder aan: 'wat is een forumnickname?'
Ze maakt een account op een of andere bestelsite aan
Stiekem komt ze jou controleren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
Whehehe komt mijn moeder aan: 'wat is een forumnickname?'
Ze maakt een account op een of andere bestelsite aan
Oke, wie heeft haar getipt!quote:
Ik zit niet op die sitequote:
Ja, zeker.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Wasn't me!
[..]
Dat weet je zeker?
Wat moet je op een bestelsite met een forumnick?
Dat vroeg ik me ook al af. of is het PABO?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:27 schreef JJH het volgende:
Dat weet je zeker?
Wat moet je op een bestelsite met een forumnick?
Maar hij zou vandaag toch klaar zijn?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee
Ik weet het niet meer hoor
Morgen mag ik em ophalen maar dan weet ik toch heul niet meer hoe ik moet rijden
Belachelijk kutsysteem
Nee, okee. Maar ja ik doe het dan ook niet vaak en heb een motorische afwijking vooral in mijn handenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahahaLaat trev het maar niet horen
ik heb alleen ooit voor KSC Frans_Bauer aangemaaktquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
WIe maakt even de kloon opperkonijn aan?
Neequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af. of is het PABO?
nee 5 werkdagen, donderdag aanvragen, donderdag ophalenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar hij zou vandaag toch klaar zijn?.
Trage ambtenaren.
Die ga ik dan eens mooi negerenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
WIe maakt even de kloon opperkonijn aan?
Gelijk gaan rijden hè, morgen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee 5 werkdagen, donderdag aanvragen, donderdag ophalenik had vandaag wel kunnen bellen joh maar heb toch geen tijd om em op te halen als hij eerder klaar was...
Ah, jij was hetquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb alleen ooit voor KSC Frans_Bauer aangemaakt
Het recht gooien heeft meer te maken met de stand van je schouders en arm dan handquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, okee. Maar ja ik doe het dan ook niet vaak en heb een motorische afwijking vooral in mijn handen
Ik las plakspullen en dacht aan McFlurries.quote:
lekker plakken met mammanijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las plakspullen en dacht aan McFlurries.
Ah manquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las plakspullen en dacht aan McFlurries.
Ik nog 2 dagenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
Morgen nog werken en dan eindelijk weekend![]()
O, nog een nachtje geduld dus!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee 5 werkdagen, donderdag aanvragen, donderdag ophalenik had vandaag wel kunnen bellen joh maar heb toch geen tijd om em op te halen als hij eerder klaar was...
Met haaknaalden? Nee dank jequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah manhup hup naar je vrouw jij
Owquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het recht gooien heeft meer te maken met de stand van je schouders en arm dan handMaar omdat je het niet vaak doet is het geen slechte score
Lijkt me wel, en ik heb al zo verdomd weinig met naalden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |