quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
En hier weer verder. Kom maar op met de emoties: fijne en minder fijn
Groepsknuffel anyone?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Groepsknuffel anyone?
Doe mij er maar 1.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Groepsknuffel anyone?
Eens.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:54 schreef formerjellybean het volgende:
Offtopic vervelend voor je dat je krasneigingen hebt, maar ergens hoef ik dat niet zo te lezen (and don't get me wrong been there, maar vind het niet iets wat op een forum te gooien daarvoor ga je gewoon naar hulpinstanties)
Heb rugklachten en dat is niet zo fijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat?
Je UI's blijven mij verbazen, telkens weer.
Eerder deze avond al een flesje van 30cl gehad. nu een 0,5l blikquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:56 schreef Techno het volgende:
Niets mis met bier mits met mate. Net als wijn trouwens.
Je liet de borrelnoten wegquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:56 schreef Techno het volgende:
Niets mis met bier mits met mate. Net als wijn trouwens.
Wat dat betreft kan ik moeilijk voor anderen spreken. Ik kan het hebben, maar hoe dat met de rest zit?quote:
Eén keer per maand is wel erg weinig inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Eerder deze avond al een flesje van 30cl gehad. nu een 0,5l blik
Maar das hoge uitzondering, normaal drink ik alleen tijdens uitgaan (hooguit 1x per maand)
bij mij omdat ik t moet missen... Terwijl dat wel een van de laatste dingen op aarde is wat ik wil missen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:10 schreef cafpow het volgende:
Waarom, waarom doet hetgene wat zo belangerijk voor mij is tegelijk zo'n pijn??
Mens get over it... moet je nu werkelijk 3 keer per dag hetzelfde verhaal vertellen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
bij mij omdat ik t moet missen... Terwijl dat wel een van de laatste dingen op aarde is wat ik wil missen...
Ja precies, al dat negatieve gedoe ook hier.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:27 schreef ondeugend het volgende:
Mens get over it... moet je nu werkelijk 3 keer per dag hetzelfde verhaal vertellen?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:41 schreef missbehavin het volgende:
Verdrietig.. Sedan heeft mijn post gejat
+1 For feeling good.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:51 schreef ondeugend het volgende:
Bijna vergeten door al die ellende!
Ik voel me wel lekker.
ja! Dat moet! Als je daar 'n probleem mee hebt dan heb je pech. Want dit topic heet nog steeds 'hoe voel jij je nu'. En als ik of 'n ander de behoefte voelt om dat tig keer per dag te roepen dan ben ik of 'n ander daar vrij in. Als iemand hier 100x per dag zegt hoe ontzettend goed ie zich wel niet voelt - hoor ik daar niemand over. Want dat kan wel omdat 't positief is? Ik post wat ik wil en wanneer ik dat wil. Lees je 't maar niet. Punt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mens get over it... moet je nu werkelijk 3 keer per dag hetzelfde verhaal vertellen?
Je voelt dit al weken/maanden elke dag 3 keer. Je plaat slaat heel erg over.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja! Dat moet! Als je daar 'n probleem mee hebt dan heb je pech. Want dit topic heet nog steeds 'hoe voel jij je nu'. En als ik of 'n ander de behoefte voelt om dat tig keer per dag te roepen dan ben ik of 'n ander daar vrij in. Als iemand hier 100x per dag zegt hoe ontzettend goed ie zich wel niet voelt - hoor ik daar niemand over. Want dat kan wel omdat 't positief is? Ik post wat ik wil en wanneer ik dat wil. Lees je 't maar niet. Punt.
zo een goede vriend verliezen is heel erg naar... gelukkig zijn de mijne jeugdig nog. Somber is ok... het is niet niets... fijn dat je bergop gaat!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lig nu lekker in bed, vandaag voor t eerst niet gehuild om m'n hond, maar wel een momentje somber om gevoeld.
Het gaat iig berg op met me en daar ben ik blij om!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je voelt dit al weken/maanden elke dag 3 keer. Je plaat slaat heel erg over.
Ik zei het al eerder.... doe dingen.. ga naar buiten... ruik de lente .. doe er in godnaam wat aan ipv zwelgen in medelijden... doe! en straal dat je doet.
En vertel het dan hier.
je snapt er de ballen ook niet van! O ja want het is lente en dus moet je je goed voelen! En ik doe godver dingen! Als je dan toch zo nodig wil reageren op mijn posts, lees ze dan ook. En nogmaals: ik post wat ik wil en wanneer ik wil! Dan moet je dit topic maar veranderen in: 'hoe goed voel jij je nu'. En laat mij gewoon lekker met rust. Damn....quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je voelt dit al weken/maanden elke dag 3 keer. Je plaat slaat heel erg over.
Ik zei het al eerder.... doe dingen.. ga naar buiten... ruik de lente .. doe er in godnaam wat aan ipv zwelgen in medelijden... doe! en straal dat je doet.
En vertel het dan hier.
dank je! Fijn dat iemand 't begrijpt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:09 schreef Laniboekje het volgende:
Weet je mensen, het zou fijn zijn als iedereen elkaar in waarde kon laten. Oke, het is niet gezellig om altijd maar negatieve berichten te lezen maar als deze mensen op dat moment geen positieve dingen mee maken is het leven natuurlijk ook niet al te fleurig.
En het zijn vast goede bedoelingen dat velen dan gaan zeggen: 'Zit niet bij de pakken neer, zoek hulp e.d.' maar dat weet de persoon zelf ook vaak wel. Soms is het even voor die mensen genoeg om te zwelgen in problemen. Als je niet open (kan) staa(n)t voor hulp o.i.d. kun je daar op dat moment ook niet zoveel mee.
Ik zou zeggen; als je je eraan stoort, negeer het dan en reageer niet op de negatieve posts. Als je je er niet mee bezig houdt hoef je je er ook niet aan te storen.
Zo.
Sorry ik ga morgen naar de kapper .quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Sorry ik ga morgen naar de kapper ...
OT: Wel goed eigenlijk.
Ach, met de tijd geneest die "wond" wel weer. Dat had ik ook toen mijn kat stierf na 14(wie langer in het gezin was dan ik).quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kinga is zojuist gecremeerd. Weet niet goed hoe ik me moet voelen.
Life goes on in ieder geval.
Jij schrijft hier hele dagboekverhalen, heb ik ook geen interesse in, maar ik zeg er toch ook nooit wat van.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:54 schreef formerjellybean het volgende:
wow dude what happened here![]()
Offtopic vervelend voor je dat je krasneigingen hebt, maar ergens hoef ik dat niet zo te lezen (and don't get me wrong been there, maar vind het niet iets wat op een forum te gooien daarvoor ga je gewoon naar hulpinstanties)
Verder opruimerig
+1.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij schrijft hier hele dagboekverhalen, heb ik ook geen interesse in, maar ik zeg er toch ook nooit wat van.
Als je al zo lang jezelf zo rot voelt, dan roep je met die posts ook reacties op. Als je dat niet wilt, kun je beter een dagboek kopen. En natuurlijk kun je normaal reageren, maar dat werkt nog altijd twee kanten op.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:09 schreef Laniboekje het volgende:
Weet je mensen, het zou fijn zijn als iedereen elkaar in waarde kon laten. Oke, het is niet gezellig om altijd maar negatieve berichten te lezen maar als deze mensen op dat moment geen positieve dingen mee maken is het leven natuurlijk ook niet al te fleurig.
En het zijn vast goede bedoelingen dat velen dan gaan zeggen: 'Zit niet bij de pakken neer, zoek hulp e.d.' maar dat weet de persoon zelf ook vaak wel. Soms is het even voor die mensen genoeg om te zwelgen in problemen. Als je niet open (kan) staa(n)t voor hulp o.i.d. kun je daar op dat moment ook niet zoveel mee.
Ik zou zeggen; als je je eraan stoort, negeer het dan en reageer niet op de negatieve posts. Als je je er niet mee bezig houdt hoef je je er ook niet aan te storen.
Zo.
Precies en als er niet op posts gereageerd mag worden en mensen er maar overheen moeten lezen als ze zich ergeren heeft het topic ook weinig zin. Soms is zo'n wake-up call wel handig en als je post op een forum moet je daar volgens mij gewoon tegen kunnen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:15 schreef Dimens het volgende:
Ik snap niet waarom mensen hier zo'n probleem maken van lange verhalen, je hoeft ze niet te lezen.
Ik vind het wel interessant om te lezen waarom iemand zich goed of slecht voelt, aan alleen een reactie Slecht of Goed hebben we ook niet zoveel.
Dit is een goed voorbeeld.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:37 schreef Houniet het volgende:
q]=4e028-81]-80_*+_(*@+)&@*)*&@#&W)( Koffie op.
Boos.
Omdat de koffie op is/was?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit is een goed voorbeeld.
Waarom ben je dan boos, dat is wat het topic interessant maakt.
Cool! Wat voor keuken?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je al zo lang jezelf zo rot voelt, dan roep je met die posts ook reacties op. Als je dat niet wilt, kun je beter een dagboek kopen. En natuurlijk kun je normaal reageren, maar dat werkt nog altijd twee kanten op.
OT, prima, straks een keuken uitzoeken.
Staat in z'n post. De koffie is op.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit is een goed voorbeeld.
Waarom ben je dan boos, dat is wat het topic interessant maakt.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:05 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Cool! Wat voor keuken?
OT:mijn eigen keuken iets uitgesteld, zodat de te hoge druk er nu af is. Soms zijn de keuzes om het makkelijker voor jezelf te maken zo simpel, dat je ze eerst niet eens ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gekocht! Ik voel me nu een beetje arm.Maar superblij.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:26 schreef Soempie het volgende:
[..]LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gekocht! Ik voel me nu een beetje arm.Maar superblij.
Ik heb last van een deel van m'n rug, da's irritant. En wat kleine dingetjes die me een beetje dwarszitten, maar dat komt wel goed. Nu eerst van de
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:26 schreef Soempie het volgende:
[..]Goed zeg!! Heel mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gekocht! Ik voel me nu een beetje arm.Maar superblij.
OT: ik baal echt verschrikkelijk. Ik weet alleen nog niet of ik van mezelf moet balen of van een ander
♥ || Baby catcher in training || ♥
Dat laatste is toch juist een pluspunt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:38 schreef Under_Score het volgende:
voel mij bijzonder goed, ondanks de liters alcohol D:
nu niet meerquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat laatste is toch juist een pluspunt?
tuurlijk is het zo dat als je niet wilt dat er op je gereageerd wordt, dat je dan beter niet kunt posten. En idd kun je , mocht je dan toch de broodnodige behoefte voelen om te reageren, normaal reageren. Iedereen uit zich hier en daarvoor is dit topic ook in het leven geroepen. Als iemand zich daaraan stoort en helemaal als een negatief gevoel 1x te vaak wordt geroepen, is dit topic misschien niet het juiste plek voor diegene. Dat is mijn mening. En ik reageer nu heel rustig dus niemand hoeft me nu de grond in te boren met 'get over it' en 'ga naar buiten en doe iets'.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je al zo lang jezelf zo rot voelt, dan roep je met die posts ook reacties op. Als je dat niet wilt, kun je beter een dagboek kopen. En natuurlijk kun je normaal reageren, maar dat werkt nog altijd twee kanten op.
In dat opzicht mis ik ook heel erg een auto voor de deur.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Daarstraks lekker anderhalf uur door Duitsland en België geredenWat is het toch lekker om met je autootje rond te touren
Beter en beter na een zware, moeilijke periode.
nu je het zegt, bedenk me net dat ik het al een paar dagen niet heb,quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:35 schreef Houniet het volgende:
Mijn ooglid is weer eens aan zijn tripuur bezig.
Ook zown zin in het weekend?quote:
Doe je benen dan ook even uit elkaar, kan het wel luchtenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:32 schreef Miam het volgende:
ongelucht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:25 schreef cafpow het volgende:
Moe, lag zo lekker te slapen en gaat de stomme telefoon en is het een verkeerd verbonden
Dan zet je je telefoon toch gewoon uit (of op stil) voordat je gaat slapen?quote:
lol, nah vind het niet erg ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:42 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Dan zet je je telefoon toch gewoon uit (of op stil) voordat je gaat slapen?
donder op debiel of zorg dat je andermans leven kent. Oprotten als t je niet bevalt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:08 schreef stbabylon het volgende:
STEL JULLIE NIET ZO AAN!
Godskolere zeg, wat een enorme mietjes posten hier. Boehoe het leven is zo kut. Doe er gewoon wat aan!
ps. je leven is niet kut, je ziet het gewoon in het verkeerde perspectief
Beter rot je dan maar lekker op hier.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:08 schreef stbabylon het volgende:
STEL JULLIE NIET ZO AAN!
Godskolere zeg, wat een enorme mietjes posten hier. Boehoe het leven is zo kut. Doe er gewoon wat aan!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:08 schreef stbabylon het volgende:
STEL JULLIE NIET ZO AAN!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
Voel me verdomd kut, omdat dit topic nog bestaat.
Mindere periodesquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
donder op debiel of zorg dat je andermans leven kent. Oprotten als t je niet bevalt.
Alsof jij nooit mindere periodes hebt
Ik sluit mij niet af als iets me niet aanstaatquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Beter rot je dan maar lekker op hier.
hoe voel je je nu? Als mensen op dat moment last hebben van hun keel, dan is dat zoquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mindere periodes![]()
last van de keel, mensen die vroeg bellen, na maanden nog ludevedu
Serieus?
Ik ben geen troll, ik probeer jullie niet op te naaien (hoewel dat blijkbaar wel lukt). Ik geef mijn mening over dit topic. Dit topic vol boehoe-eigenlijk-niks-aan-de-hand opmerkingen waar vrijwel niemand op elkaar reageert en als het wel gebeurt is het voornamelijk White-Knighten. Ik geef tenminste de beste tip voor al dit soort 'problemen': grow some balls en doe wat aan je problemen!quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
hoe voel je je nu? Als mensen op dat moment last hebben van hun keel, dan is dat zoen nu wegwezen troll
Jouw mening wordt hier toch niet gewaardeerd. Je mening mag je hier kwijt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben geen troll, ik probeer jullie niet op te naaien (hoewel dat blijkbaar wel lukt). Ik geef mijn mening over dit topic. Dit topic vol boehoe-eigenlijk-niks-aan-de-hand opmerkingen waar vrijwel niemand op elkaar reageert en als het wel gebeurt is het voornamelijk White-Knighten. Ik geef tenminste de beste tip voor al dit soort 'problemen': grow some balls en doe wat aan je problemen!
Waarom zou ik hier niet een tip mogen geven? Wat een nonsens. Sterker nog: ga je problemen aan ipv er over te zeuren is de beste tip voor 99% van de problemen hier!quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jouw mening wordt hier toch niet gewaardeerd. Je mening mag je hier kwijt.
Ga je dit nu in ieder R&P topic verkondigen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier niet een tip mogen geven? Wat een nonsens. Sterker nog: ga je problemen aan ipv er over te zeuren is de beste tip voor 99% van de problemen hier!
Weet ik jongen. Maar er komen hier onderhand wel wekelijks wijsneuzen die komen vertellen hoe de wereld in elkaar steekt en hoe mensen hun leven wel niet kunnen verbeteren.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier niet een tip mogen geven? Wat een nonsens. Sterker nog: ga je problemen aan ipv er over te zeuren is de beste tip voor 99% van de problemen hier!
Wel een heel mannelijk advies. Welke vrouw wil er nou ballen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben geen troll, ik probeer jullie niet op te naaien (hoewel dat blijkbaar wel lukt). Ik geef mijn mening over dit topic. Dit topic vol boehoe-eigenlijk-niks-aan-de-hand opmerkingen waar vrijwel niemand op elkaar reageert en als het wel gebeurt is het voornamelijk White-Knighten. Ik geef tenminste de beste tip voor al dit soort 'problemen': grow some balls en doe wat aan je problemen!
Waarom luisteren mensen daar niet naar dan? Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Weet ik jongen. Maar er komen hier onderhand wel wekelijks wijsneuzen die komen vertellen hoe de wereld in elkaar steekt en hoe mensen hun leven wel niet kunnen verbeteren.
Omdat een x-aantal zaken dieper liggen dan jij denkt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom luisteren mensen daar niet naar dan? Zo moeilijk is het toch niet?
Held!quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
grow some balls en doe wat aan je problemen!
Serieus, dan moet je psychologie gaan studeren. Maar nu echt serieus, kappen met die onzin en offtopic geleuter, want daar schieten we geen reet mee op.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom luisteren mensen daar niet naar dan? Zo moeilijk is het toch niet?
Zeikerd. Beschouw dit topic gewoon als een soort Twitter.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:39 schreef stbabylon het volgende:
Ontopic dan:
Ik voel me kut want ik mag niet eens goede tips geven in Hvjjn
Ik leef met je meequote:Op vrijdag 1 april 2011 12:39 schreef stbabylon het volgende:
Ontopic dan:
Ik voel me kut want ik mag niet eens goede tips geven in Hvjjn
Als mensen alleen zeuren en er niks aan doen, dan is er met zo'n opmerking niks mis. Je moet toch toegeven dat hier al maanden dezelfde mensen sippe berichten posten? Lijkt me dat je dan beter iets aan je problemen kunt gaan doen, dan er maanden mee rond blijven lopen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:35 schreef knep het volgende:
[..]
Ga je dit nu in ieder R&P topic verkondigen?.
Succes en beterschap.quote:
En dan nog is t aan niemand om diegene de deur te wijzen doormiddel van opmerkingen die stbabylon denkt te moeten maken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als mensen alleen zeuren en er niks aan doen, dan is er met zo'n opmerking niks mis. Je moet toch toegeven dat hier al maanden dezelfde mensen sippe berichten posten? Lijkt me dat je dan beter iets aan je problemen kunt gaan doen, dan er maanden mee rond blijven lopen.
ze weten niet alles beter, ze geven wel goede tips omdat ze er met een heldere blik naar kijken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:46 schreef Apotheose het volgende:
ik word moe van wijsneuzen die alles beter lijken te weten.
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Ik heb zelf ook een hele periode gehad met problemen en heb daar uiteindelijk hulp voor gehad en dat heeft voor mij heel veel positief veranderd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als mensen alleen zeuren en er niks aan doen, dan is er met zo'n opmerking niks mis. Je moet toch toegeven dat hier al maanden dezelfde mensen sippe berichten posten? Lijkt me dat je dan beter iets aan je problemen kunt gaan doen, dan er maanden mee rond blijven lopen.
R&P FAQ en FeedBack - Winterse Depressiequote:Op vrijdag 1 april 2011 12:35 schreef Houniet het volgende:
Het topic is er om gevoelens te uiten, of dit nou positief- of negatief is. En als je daar niet tegen kan (?) dan ga je in feedback maar een verhaal typen.
Als sommige mensen zich beter door voelen door hun "Lief dagboek" posts hier, heeft het topic toch al zin? Als het je irriteert, open je deze reeks simpelweg nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
R&P FAQ en FeedBack - Winterse Depressie
Kijken of het ook maar iets meer zin heeft dan 0. Ik betwijfel het. Maar goed, ik heb tenminste serieus je tip opgevolgt...
Ik mag van Houniet niet meer in discussie hier, dus aub dit soort dingen in de FB posten. Dank je.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:57 schreef STING het volgende:
[..]
Als sommige mensen zich beter door voelen door hun "Lief dagboek" posts hier, heeft het topic toch al zin? Als het je irriteert, open je deze reeks simpelweg niet
Je hebt er vooral jezelf mee. 't Is toch zonde om al zo lang je zo te voelen? Je vertelde dat je al eens hulp had gezocht, maar dat het niet werkt. Dat betekent toch niet dat andere hulp of een andere aanpak niet kan werken? Ik denk dan: je hebt al hulp gezocht, dus je wil(de) er wel wat aan veranderen.quote:
quote:
Maar je moet rekening houden met het feit dat het mogelijk is dat sommige mensen er hulp bij krijgen, maar dat het dan toch met ups and downs gaat en niet 1,2,3.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je moet dingen niet opkroppenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is echt te erg, denk niet dat ik er over wil praten
Als ze hulp krijgen en er aan werken hoor je mij niet en zijn mijn posts dus ook niet voor die mensen bedoeld.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:59 schreef cafpow het volgende:
Maar je moet rekening houden met het feit dat het mogelijk is dat sommige mensen er hulp bij krijgen, maar dat het dan toch met ups and downs gaat en niet 1,2,3.
Het is niet goed om alles op te kroppen he.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is echt te erg, denk niet dat ik er over wil praten
Het gaat niet om het Lief dagboek-gehalte. Het gaat er om dat je, als mens zijnde, ook in staat moet zijn om te vechten. Niet tegen jezelf, maar voor jezelf. En dat je jezelf ook naar beneden kan praten in een topic als dit. Dan help je jezelf toch niet? Dan kan je nog beter in Singles gaan posten, daar lach ik me soms rot.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:57 schreef STING het volgende:
[..]
Als sommige mensen zich beter door voelen door hun "Lief dagboek" posts hier, heeft het topic toch al zin? Als het je irriteert, open je deze reeks simpelweg niet
ja zoveel meer heb ik ook niet dan studie. Niet om zielig te doen. Maar tis wel zo. Zoveel heb ik nooit gehad. En als iets belangrijks waar ik zoveel van hou dan ineens wegvalt en ik nog zo verdomd weinig overhoud, ja dan kan ik daar behoorlijk lang kut over voelen. Zo zit ik nou eenmaal in elkaar. Kan er gewoon ab-so-luut niet tegen dat er zo makkelijk over gedaan wordt en dat alles zo simpel is in het leven. Zo simpel is het leven voor sommigen niet. Er mag echt heus wel op me gereageerd worden alleen wuif me dan niet weg. Dit topic is voor mij een uitlaatklep en heb geen zin om me de bek te laten snoeren.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt er vooral jezelf mee. 't Is toch zonde om al zo lang je zo te voelen? Je vertelde dat je al eens hulp had gezocht, maar dat het niet werkt. Dat betekent toch niet dat andere hulp of een andere aanpak niet kan werken? Ik denk dan: je hebt al hulp gezocht, dus je wil(de) er wel wat aan veranderen.
En dat je studeert en bij je ouders langs gaat, dat vind ik persoonlijk niet werken aan je situatie. Je zegt dat je dingen doet, maar ik lees vooral over je studie en je ouders.
Nogmaals, niet om je aan te vallen en ik houd er nu ook over op. Maar denk er eens over na, zonder direct te zeggen dat we het niet begrijpen. Want de mensen die het zeggen kennen vast ook wel heel moeilijke perioden.
Maar het gaat al slecht en dan mag ik niet eens hier posten want dan wordt het weggeeditquote:
Koken voor een geliefde wil vaak helpenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar het gaat al slecht en dan mag ik niet eens hier posten want dan wordt het weggeedit
Ik ga mezelf van kant maken, kutleven
Heb je die civic nog?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar het gaat al slecht en dan mag ik niet eens hier posten want dan wordt het weggeedit
Ik ga mezelf van kant maken, kutleven
Dat is dus een nee?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:07 schreef S95Sedan het volgende:
Stelletje bloedzuigers
Beetje gebruik maken van andermans ellende
Wat mij betreft was het ook echt niet zo bedoeld. Als je verder niet veel anders in je leven hebt, dan is het denk ik goed als je wat dingen op gaat pakken. Want als er, zoals bij jou, nu iemand weg valt, dan is dat meteen het grootste deel van je leven.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:03 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja zoveel meer heb ik ook niet dan studie. Niet om zielig te doen. Maar tis wel zo. Zoveel heb ik nooit gehad. En als iets belangrijks waar ik zoveel van hou dan ineens wegvalt en ik nog zo verdomd weinig overhoud, ja dan kan ik daar behoorlijk lang kut over voelen. Zo zit ik nou eenmaal in elkaar. Kan er gewoon ab-so-luut niet tegen dat er zo makkelijk over gedaan wordt en dat alles zo simpel is in het leven. Zo simpel is het leven voor sommigen niet. Er mag echt heus wel op me gereageerd worden alleen wuif me dan niet weg. Dit topic is voor mij een uitlaatklep en heb geen zin om me de bek te laten snoeren.
No offence
daarom zeg ik ook: ik doe genoeg dingen. Tis niet dat ik thuis zit en geen sociale contacten heb... Afleiding helpt op zo'n moment wel ff maar at the end of the day niet. En tis niet zomaar iemand die wegvalt trouwens, maar goed.. thx voor je reactie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat mij betreft was het ook echt niet zo bedoeld. Als je verder niet veel anders in je leven hebt, dan is het denk ik goed als je wat dingen op gaat pakken. Want als er, zoals bij jou, nu iemand weg valt, dan is dat meteen het grootste deel van je leven.
Dan begrijp ik heel goed dat je je ontzettend rot voelt. En niemand zegt dat het simpel is, maar aanpakken kan altijd en dan gaat het met vallen en opstaan heel langzaam een stukje beter. En dat is helemaal niet makkelijk als je je rot voelt, juist dan heb je geen zin om dingen te ondernemen en beleef je er in eerste instantie ook niet bepaald plezier aan. Het kost op zo'n moment vooral veel energie en het duurt best een tijdje voor het dan beter gaat.
Ik heb gewoon het idee dat je het opgegeven hebt en je alleen maar rot voelt. En tijd die verstrijkt gaat het echt niet beter maken, daar moet je echt voor aanpakken.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:22 schreef Lastpost het volgende:
Ik verlang trouwens ook gewoon eens terug naar m'n leventje toen ik nog onbevangen dingen deed, me niet teveel druk maakte om zaken waar ik toch geen invloed op kon uitoefenen en gewoon 'relaxed' m'n ding deed.
Ik kan me er niet eens meer toe zetten om m'n hobbies uit te oefenen, deels door ziekte, deels door een algeheel gebrek aan motivatie, vrolijkheid, creativiteit etc.
Geloof dat ik met het jaar minder mezelf ben geworden, niet echt een lekkere conclusie.
Ziek zijn zorgt voor een hoop extra gezeik buiten die medische problemen zeg en ik krijg het maar niet voor elkaar om gewoon echt mezelf te hervinden, ja af en toe, een uurtje of een dag, maar drie kwart van de tijd doe ik maar gewoon alsof het allemaal leuk en geweldig is.
[/emo]
Met aanpakken wordt ook niet alleen bedoeld het zoeken van afleiding. Maar de manier waarop je tegen dingen aankijkt kun je bijvoorbeeld ook aanpakken of de manier van denken, de dingen die je verder onderneemt, etc. En dat gaat allemaal niet vanzelf, daar moet je dan heel bewust mee aan de slag. En ik begreep dat het niet zomaar iemand is.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:13 schreef Apotheose het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook: ik doe genoeg dingen. Tis niet dat ik thuis zit en geen sociale contacten heb... Afleiding helpt op zo'n moment wel ff maar at the end of the day niet. En tis niet zomaar iemand die wegvalt trouwens, maar goed.. thx voor je reactie.
Het helpt alleen zo weinigquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:38 schreef Soempie het volgende:
Ik voel me een beetje als zo'n vage goeroe nu.
Tijd om weer de statistiek in te duiken.
Stelletje fuckers!!!! Als ze denken dat ze me zo kunnen naaien dan hebben ze pechquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:33 schreef zwartedoos het volgende:
Zo pissig ben ik allang niet meer geweest![]()
![]()
![]()
Hoere kut wijf!!!!
Vertel ! Vertel ! Vertel ! (x 100)quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:00 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Stelletje fuckers!!!! Als ze denken dat ze me zo kunnen naaien dan hebben ze pech![]()
Succes, ik zit er ook midden in..quote:
zoals? sporten? cursusen gaan volgen? random people aanspreken op straat?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:19 schreef iwannabehigh het volgende:
Weekend!!Helaas hele weekend werken maar de vrije avonden maken het weer goed.
![]()
Gouden tip voor de aandachttrekkers en de zeikerds. I.p.v. hier de hele tijd te janken, zeuren, en te chagrijnen kan je het beste wat aan je (zogenaamde) problemen gaan doen. Jankend achter de computer zitten heeft uiteraard geen zin.
Het beste.
Mensen stalken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:47 schreef ramakandra het volgende:
[..]
zoals? sporten? cursusen gaan volgen? random people aanspreken op straat?
zo triest ben ik nou ook weer nietquote:
Morgen wordt het 25 gradenquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:47 schreef ramakandra het volgende:
[..]
zoals? sporten? cursusen gaan volgen? random people aanspreken op straat?
Die opmerking was ook meer voor iwannabehigh bedoeld aangezien dat zijn hobby isquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:57 schreef ramakandra het volgende:
[..]
zo triest ben ik nou ook weer nietik wil mijn leven gewoon weer op pakken na een leven in de schaduw.
OT: meh, tgaat wel
En dit.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:46 schreef Apotheose het volgende:
ik word moe van wijsneuzen die alles beter lijken te weten.
*duikt wegquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zojuist gehoord dat ik voor bruine band op mag eind mei
Dat wil zeggen dat ik blauwe band over mag slaan wohoo
niet best mup!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:58 schreef Cue_ het volgende:
Klote, vol twijfels, verdriet, angst.. dat soort zaken.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:26 schreef candygirl het volgende:
Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel
Nothing lasts forever.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:51 schreef zwartedoos het volgende:
Blijft dit nu iedere nacht zo gaan, hoesten totdat ik mn maaginhoud moet lozen
En de gitaar man dan, met zijn aantrekkelijke stem?quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:44 schreef formerjellybean het volgende:
Verliefd en hem gisteren gezienEn vandaag genieten van zonnetje
zoonmleif had gedacht dat ik pas laat thuis kwam ,dus nam hij het er ook maar van om erg laat thuis te komen onder mom van ,mama ziet het toch niet!!!!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:54 schreef candygirl het volgende:
[..]
![]()
OT ; zo nu buiten in de tuin even zonnen en erna bbq
Detailsquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:48 schreef Xantalien het volgende:
Ik ga in het vervolg alleen bier drinken als m'n vriend bij me is. Hallo zeg.![]()
Ik. heb. zin.quote:
Hehe herkenbaar, word zo nu en dan gebeld met die boodschapquote:
06vriendje bellen?quote:
De boodschap is duidelijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zeg dat je van nummer bent veranderd, en dan geef je mijn nummer![]()
Verdomme ik ga offtopic, zal het niet meer doen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:57 schreef n8n het volgende:
[..]
Hehe herkenbaar, word zo nu en dan gebeld met die boodschap
Vriendlief woont 45 km verderop, en heeft net een ongeluk gehad, wat heeft geresulteerd in een gebroken arm waarmee hij dus tot en met z'n elleboog in 't gips zit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
06vriendje bellen?
OT: verdomd moe na zo'n dag werken in de hitte. Als ik geen geld nodig had zou ik naar huis zijn gegaan en er nog een leuke dag van hebben gemaakt, maar helaas.
Afstands relatiesquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:04 schreef Xantalien het volgende:
[..]
[..]
Vriendlief woont 45 km verderop, en heeft net een ongeluk gehad, wat heeft geresulteerd in een gebroken arm waarmee hij dus tot en met z'n elleboog in 't gips zit.
Morgen word ik gebracht door mams.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Afstands relaties![]()
Dat hij een gebroken arm heeft maakt voor de seks niets uit, je kunt altijd nog boven op hem zitten terwijl hij rustig blijft liggen. Hij kan sowieso zijn andere arm nog gebruiken.
Kan je niet met de auto of het OV naar je vriend toe gaan, zal hij vast ook wel blij mee zijn?
16 jarige meisjes die al seks hebben, waar gaat dat heen met de wereldquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:12 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Morgen word ik gebracht door mams.Ben zelf 16, en heb m'n brommerrijbewijs nog niet, en m'n quad is vandaag total loss verklaard; vast gelopen, wiel ligt er half af, en de kickstarter maakt geen contact meer.
Ik zeg niet dat ik al volledige seks heb.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
16 jarige meisjes die al seks hebben, waar gaat dat heen met de wereld![]()
Ik ben trouwens wel jaloers op die quad van jou, ikzelf bereid ook wel eens een quad en ik moet zeggen dat het echt mooie dingetjes om te spelen zijn.
Meisjes van 16 horen net te zijn gestopt met het spelen van barbies en zich nu pas druk te maken om uiterlijk etc. Niet aan seks denkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:18 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik al volledige seks heb.Maar ja, 16 jarige meisjes zijn ook wel eens geil.
Nou, zoveel heb ik niet meer aan m'n quad. Reparatie zou ongeveer 400 euro kosten; m'n quad kostte 600.We verkopen 'm nu voor 300. Verder nog even sparen en dan komt er een crossbrommert.
Damn, uit welke eeuw ben jij?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meisjes van 16 horen net te zijn gestopt met het spelen van barbies en zich nu pas druk te maken om uiterlijk etc. Niet aan seks denken![]()
Zonde van je quad. Ik zou er zelf graag een willen hebben maar dat heeft niet zoveel nut in de Randstad. Sowieso is het niets als je over de wegen moet rijden, over bagger ed. is veel en veel leuker.
Zeker zonde. Ik reed op 'n industrie terrein met hier en daar een plas. Ik maak een bocht, hoor een schuur geluid en zet 'm uit. Probeer 'm opnieuw te starten; elektrische start doet het niet; accu dood. Kickstarter trapt in een keer helemaal door, en maakt geen contact meer. Toen met startkabels aangezet en naar de schuur gereden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meisjes van 16 horen net te zijn gestopt met het spelen van barbies en zich nu pas druk te maken om uiterlijk etc. Niet aan seks denken![]()
Zonde van je quad. Ik zou er zelf graag een willen hebben maar dat heeft niet zoveel nut in de Randstad. Sowieso is het niets als je over de wegen moet rijden, over bagger ed. is veel en veel leuker.
Of op d'r 16e nog geen kind heeft.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Damn, uit welke eeuw ben jij?Tegenwoordig mag je volgens mij blij zijn als je dochter op haar 13e nog maagd is..
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:26 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Of op d'r 16e nog geen kind heeft.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:28 schreef Ausputzert het volgende:
Vrouwen die voor hun 40e geen oma zijn.Dan is er wel wat mis gegaan binnen de familie.
18 jaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Damn, uit welke eeuw ben jij?Tegenwoordig mag je volgens mij blij zijn als je dochter op haar 13e nog maagd is..
Ik zeg ook niet dat ik het een goede ontwikkeling vind...quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
18 jaar![]()
Maar het irriteert mij wel dat al die sletjes op hun 15e al 3 bed partners hebben gehad.
Voor de rest eigenlijk niets mis met seks hebben op jonge leeftijd als je het maar met een iemand doet waar je van houdt en niet van de een naar de ander hopt.
Zo'n persoon ben ik niet, en ook nooit geweest. Ik zou dat ook niet willen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
18 jaar![]()
Maar het irriteert mij wel dat al die sletjes op hun 15e al 3 bed partners hebben gehad.
Voor de rest eigenlijk niets mis met seks hebben op jonge leeftijd als je het maar met een iemand doet waar je van houdt en niet van de een naar de ander hopt.
ik las in eerste instantie .......zin in een heleboel negersquote:
Dat is zeg maar.. jouw meningquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |