Ook zown zin in het weekend?quote:
Doe je benen dan ook even uit elkaar, kan het wel luchtenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:32 schreef Miam het volgende:
ongelucht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:25 schreef cafpow het volgende:
Moe, lag zo lekker te slapen en gaat de stomme telefoon en is het een verkeerd verbonden
Dan zet je je telefoon toch gewoon uit (of op stil) voordat je gaat slapen?quote:
lol, nah vind het niet erg ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:42 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Dan zet je je telefoon toch gewoon uit (of op stil) voordat je gaat slapen?
donder op debiel of zorg dat je andermans leven kent. Oprotten als t je niet bevalt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:08 schreef stbabylon het volgende:
STEL JULLIE NIET ZO AAN!
Godskolere zeg, wat een enorme mietjes posten hier. Boehoe het leven is zo kut. Doe er gewoon wat aan!
ps. je leven is niet kut, je ziet het gewoon in het verkeerde perspectief
Beter rot je dan maar lekker op hier.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:08 schreef stbabylon het volgende:
STEL JULLIE NIET ZO AAN!
Godskolere zeg, wat een enorme mietjes posten hier. Boehoe het leven is zo kut. Doe er gewoon wat aan!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:08 schreef stbabylon het volgende:
STEL JULLIE NIET ZO AAN!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
Voel me verdomd kut, omdat dit topic nog bestaat.
Mindere periodesquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
donder op debiel of zorg dat je andermans leven kent. Oprotten als t je niet bevalt.
Alsof jij nooit mindere periodes hebt
Ik sluit mij niet af als iets me niet aanstaatquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Beter rot je dan maar lekker op hier.
hoe voel je je nu? Als mensen op dat moment last hebben van hun keel, dan is dat zoquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mindere periodes![]()
last van de keel, mensen die vroeg bellen, na maanden nog ludevedu
Serieus?
Ik ben geen troll, ik probeer jullie niet op te naaien (hoewel dat blijkbaar wel lukt). Ik geef mijn mening over dit topic. Dit topic vol boehoe-eigenlijk-niks-aan-de-hand opmerkingen waar vrijwel niemand op elkaar reageert en als het wel gebeurt is het voornamelijk White-Knighten. Ik geef tenminste de beste tip voor al dit soort 'problemen': grow some balls en doe wat aan je problemen!quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
hoe voel je je nu? Als mensen op dat moment last hebben van hun keel, dan is dat zoen nu wegwezen troll
Jouw mening wordt hier toch niet gewaardeerd. Je mening mag je hier kwijt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben geen troll, ik probeer jullie niet op te naaien (hoewel dat blijkbaar wel lukt). Ik geef mijn mening over dit topic. Dit topic vol boehoe-eigenlijk-niks-aan-de-hand opmerkingen waar vrijwel niemand op elkaar reageert en als het wel gebeurt is het voornamelijk White-Knighten. Ik geef tenminste de beste tip voor al dit soort 'problemen': grow some balls en doe wat aan je problemen!
Waarom zou ik hier niet een tip mogen geven? Wat een nonsens. Sterker nog: ga je problemen aan ipv er over te zeuren is de beste tip voor 99% van de problemen hier!quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jouw mening wordt hier toch niet gewaardeerd. Je mening mag je hier kwijt.
Ga je dit nu in ieder R&P topic verkondigen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier niet een tip mogen geven? Wat een nonsens. Sterker nog: ga je problemen aan ipv er over te zeuren is de beste tip voor 99% van de problemen hier!
Weet ik jongen. Maar er komen hier onderhand wel wekelijks wijsneuzen die komen vertellen hoe de wereld in elkaar steekt en hoe mensen hun leven wel niet kunnen verbeteren.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom zou ik hier niet een tip mogen geven? Wat een nonsens. Sterker nog: ga je problemen aan ipv er over te zeuren is de beste tip voor 99% van de problemen hier!
Wel een heel mannelijk advies. Welke vrouw wil er nou ballen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben geen troll, ik probeer jullie niet op te naaien (hoewel dat blijkbaar wel lukt). Ik geef mijn mening over dit topic. Dit topic vol boehoe-eigenlijk-niks-aan-de-hand opmerkingen waar vrijwel niemand op elkaar reageert en als het wel gebeurt is het voornamelijk White-Knighten. Ik geef tenminste de beste tip voor al dit soort 'problemen': grow some balls en doe wat aan je problemen!
Waarom luisteren mensen daar niet naar dan? Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Weet ik jongen. Maar er komen hier onderhand wel wekelijks wijsneuzen die komen vertellen hoe de wereld in elkaar steekt en hoe mensen hun leven wel niet kunnen verbeteren.
Omdat een x-aantal zaken dieper liggen dan jij denkt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom luisteren mensen daar niet naar dan? Zo moeilijk is het toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |